یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعی از شاعران لرستانی در انجمن لرستانی‌های مقیم تهران به شعرخوانی پرداختند.
به گزارش یافته، شب گذشته در ضیافت افطاری که به همت انجمن لرستانی‌های مقیم تهران و با حضور اعضای هیات مدیره انجمن تدارک دیده شده بود، جمعی از شاعران پیشکسوت و جوان لرستانی ساکن تهران در محل انجمن واقع در میدان رسالت به شعرخوانی پرداختند.
در شروع این مراسم که هرساله برگزار می‌شود، باقر مرادی مسوول کمیته فرهنگی انجمن در سخنانی کوتاه ضمن خیرمقدم به شاعران و فرهیختگان ادبی از تشکیل صندوق حمایت از شاعران لرستانی در تهران خبر داد.
شعرخوانی شاعران با دعوت از احمد حجتی شاعر بروجردی آغاز و ایشان با اشعار زیبایشان حاضرین را به وجد آورد.
در ادامه ایرج رحمان پور، عبدالرضا فرید زاده، احمد حجتی، اسدالله ایران‌شاهی (وفا)، عمران حیدری آریا، داریوش شجاعی، سید حمید جهان‌بخت، رضا محبی راد، خانم مستطاب و ... به قرائت شعر پرداختند.
فضای کوچک دفتر انجمن و نداشتن تاسیسات سرمایشی از کیفیت مراسم کاسته بود.
در بخش دیگری از برنامه، حاضران و شاعران در فضایی معنوی به‌صرف افطاری پرداختند و با هم صمیمانه گفتگو کردند.
اسدالله ایران‌شاهی (وفا) شاعر و نویسنده الیگودرزی با لباس محلی چوخا در جلسه حضور داشتند؛ از تألیفات ایشان می‌توان به کتاب‌های تاریخ و فرهنگ منظوم ایران و کتاب گذر طایفه ایران‌شاهی از گدار تاریخ اشاره کرد.
حضور ایرج رحمان‌پور خواننده، شاعر و نغمه‌پرداز لرستانی در جمع شاعران دلگرم‌کننده بود.
 این مراسم هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان به همت انجمن لرستانی‌های مقیم تهران برگزار می‌شود.
 
به همت انجمن لرستانی‌ها، شاعران لرستانی در تهران ‌شعرخوانی کردند
به همت انجمن لرستانی‌ها، شاعران لرستانی در تهران ‌شعرخوانی کردند
سعید  معتمدی / تهران

دیدگاه‌ها  

#1 اديب 1394-04-24 14:20
گويا ازوقتي هيئت مديره جديد روي کار امده کلا برنامه هايانجمن وحدود ودراختيار تعدادي خاص قرار گرفته وبصورتي خرماباديها از ان حذف شده اند .منکه يک خرم ابادي ساکن تهران هستم اين مسئله برايم ملموس است .
نقل قول کردن
#2 خورشيدي 1394-04-25 02:15
برپايي شب شعر بدون اطلاع رساني وعدم حضور علاقه مندان انهم درمحل کوچک دفتر انجمن وبصورت يهويي افطاري از محل کمکهاي اعضا ..مگه ميشه..... مگه داريم 
نقل قول کردن
#3 احمدوند 1394-04-25 15:15
گویا قرار است به زودی با همکاری انجمن پریسکه سرایان ایران که اکثر مدیرانش از شعرای لرستان می باشند مراسم بزرگی با عنوان شب شعر لرستان در با مساعدت شهرداری تهران برگزار شود که امیدواریم این بار اطلاع رسانی بیشتر وبهتری صورت بگیرد.
هرچند محدود برگزارشد اما جای همه دوستان شاعر وادیب لرزبان خالی بود.
نقل قول کردن
#4 سید مهدی 1400-03-19 23:26
بسمه تعالی

اطلاعیه

کتاب زندگینامه شعرای معاصر ازنا به زودی در اوایل شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به قلم سید مهدی ضیابخش به نگارش درخواهد آمد. لذا شاعران گرامی که ساکن شهرستان ازنا هستند و یا اصالتا ازنایی می باشند و در شهر دیگری اقامت دارند٬ می توانند جهت انتشار نام و نام خانوادگی و خلاصه ای از زندگینامه و شرح حال خود در کتاب زندگینامه شعرای معاصر ازنا ، این شماره را در گوشی ذخیره و به تلگرام بروند. سپس در صورت تمایل عکس ۴×۳ , خلاصه ای از زندگینامه (نام و نام خانوادگی, سن، سال تولد٬ محل تولد و...) , تحصیلات, و آثار و تألیفات را در پیوی اینجانب درج کنند. و یا به این شماره همراه ارسال کنند:

۰۹۳۰۱۰۷۳۳۶۲

Telegram ID:
mziabakhsh@
نقل قول کردن
#5 سید مسعود 1401-02-28 23:15
[با سلام و عرض ادب خدمت همشهریان عزیز.
دوستان بنده در حال تأليف و تدوين کتابی هستم با نام (شهیدان زنده اند الله اکبر) در این کتاب قرار است زندگینامه جمعی از شهدای گلگون کفن شهرستان ازنا به قلم اینجانب سید مسعود ضیاءبخش (در شناسنامه سید مهدی) تدوین شود.
با توجه به بالا رفتن هزینه چاپ کتاب دوستانی که خیّر هستند و می توانند کمک مالی کنند به اضافه دوستانی که مایلند زندگی نامه فرزند شهیدشان در کتاب فوق منتشر شود در تلگرام یا واتساپ با شماره زیر در ارتباط باشند.

٠٩٣٠١٠٧٣٣۶۲
آیدی:
@sayedmasoodzia69

https://chat.whatsapp.com/KpdmVmBJaGS6let09b5vwj
نقل قول کردن
#6 سید مسعود 1401-02-28 23:17
متاسفانه چاپ کتاب زندگی نامه شاعران ازنا موفقیت آمیز نبود. امید است که بقیه دوستان آن پروژه را هم پیگیری کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا