یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

واحد هنری اداره کل زندان‌های استان لرستان موفق شد در فستیوال فعالیت‌های هنری زندان‌های سراسر کشور به‌عنوان استان عالی برگزیده شود.
 اداره کل زندانهای استان لرستانبه گزارش روابط عمومی سازمان زندان‌های لرستان، در این فستیوال که به‌صورت سالیانه برگزار می‌گردد، آثار هنری خلق شده در سال 1393 در رشته‌های مختلف توسط مددجویان، پرسنل، سربازان وظیفه و خانواده‌های زندان‌های سراسر کشور پس از بررسی و داوری توسط کارشناسان ممتاز کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته و گروه‌ها و نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.
در این جشنواره، واحد هنری اداره کل زندان‌های لرستان با کارشناسی امین عباسیان در رشته‌های مختلف حضور داشت و موفق شد در بخش های ذیل، موفقیت‌هایی کسب نموده و به عنوان استان عالی انتخاب گردد:
1-رتبه اول سرود کانون‌های اصلاح و تربیت کشور
2-رتبه اول سرود نسوان کشور
3-رتبه اول در نوازندگی بخش خانم‌ها توسط میترا استغفاری و سارا سبحانی و در بخش مردان روزبه استغفاری
4- رتبه اول کشور در بخش عکاسی نمایش توسط فرزان دلفانی مربی نمایش زندان‌های خرم‌آباد
5- رتبه اول کشور در بخش تجسمی توسط شمس‌اله هنامی مربی زندان‌های خرم‌آباد
6- رتبه اول کشور در بخش تصویر توسط انوش فاضل‌نژاد به‌خاطر ثبت آیین گل‌مالی روز عاشورا زندان مرکزی خرم‌آباد
7- رتبه اول در بخش شعر و ادبیات توسط داود حسنوند کارمند زندان مرکزی خرم‌آباد
8- رتبه اول نقاشی توسط مژگان رحیم‌خانی کارمند کانون اصلاح و تربیت خرم‌آباد
9- رتبه اول نقاشی توسط محیا روشن‌پور از فرزندان پرسنل اداره کل زندان‌های لرستان

انس مددجویان با قرآن موجب بازگشت زندانیان به جامعه می‌شود

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان گفت: انس مددجویان با قرآن موجب بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه می‌شود.
محمدعلی محمدی در حاشیه‌ی محفل انس با قرآن زندان مرکزی که با حضور قاری مصری برگزار شده بود، به یافته گفت: فراگیری قرآن توسط زندانیان در جهت اصلاح رفتار و بازگشت آن‌ها به جامعه و کانون خانواده امری ضروری است.
وی همچنین انس مددجویان با قرآن را موجب تقویت بنیه دینی آن‌ها دانست و بیان داشت: این امر زندانیان را از ارتکاب به جرائم مجدد باز می‌دارد.

استقبال مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد از محفل انس با قرآن/ هزار ختم قرآن در زندان مرکزی خرم‌آباد

رییس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان از استقبال مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری خبر داد.
مجتبی روشن‌پور نیز در حاشیه‌ی این مراسم به خبرنگار ما گفت: هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم در زندان‌های لرستان با حضور قاریان برجسته مصری و کشوری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته محفل انس با قرآن زندان مرکزی خرم‌آباد با شکوه خاصی برگزار شد و زندانیان با شرکت در این محفل قرآنی از صدای دلنشین قاری مصری "عباس محمود عقل" بهره‌مند شدند.
رییس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان از هزار ختم قرآن و برگزاری 10 محفل انس با قرآن در زندان‌ها مرکزی خرم‌آباد خبر داد و گفت: برگزاری این محافل امری همسو با برنامه‌های گسترده فرهنگی و قرآنی در داخل زندان‌ها است.
گفتنی است، عباس محمود عقل قاری برجسته مصری در زندان مرکزی خرم‌آباد حضور یافت و بخشی از آیات قرآن کریم را تلاوت کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 احمدعلیخانی 1394-04-13 19:13
درود وسپاس بر افتخارآفرینان این دیار،،،دسمریزاد،،خداقوت
سایه شما برهنر مستدام باد
:lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا