یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از آغاز ثبت نام علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف هنری در فرهنگ‌سرای مهر این شهر خبر داد. به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "علی ارکبان" با اعلام این خبر گفت: با توجه به اتمام امتحانات پایانی مقاطع مختلف تحصیلی دانش‌آموزان و با هدف پر نمودن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان مستعد و علاقه‌مند به رشته‌های مختلف هنری‌، فرهنگ‌سرای مهر دورود آمادگی خود را جهت برگزاری کلاس‌های ترم تابستانی اعلام می‌دارد .
وي اظهار داشت‌: آموزش کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه‌، نقاشی و کاریکاتور‌، خوش‌نویسی در تمامی مقاطع‌، موسیقی عرف جهت کودکان و نوجوانان‌، مجسمه‌سازی و سفالگری‌، کارگاه‌های ادبی و داستان‌نویسی از جمله کلاس‌های فعال مجتمع فرهنگی هنری مهر دورود می‌باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود بیان داشت: چنانچه متقاضیان فیلم‌سازی‌، عکاسی‌، نمایش و دیگر هنرها نیز به حد استاندارد برسند این‌گونه کلاس‌ها را توسط اساتید مجرب برگزار خواهیم کرد.
ارکبان در ادامه تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه با مراجعه به دفتر مجتمع فرهنگی هنری مهر دورود ضمن ثبت‌نام از این کلاس‌ها بهره‌مند گردند.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1394-04-17 12:00
ادرس این کلاس کجاست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا