یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت‌الاسلام حميدرضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجرد را منصوب كرد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مراسم توديع و معارفه رؤساي سابق و جديد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجرد روز سه شنبه 9 تيرماه با حضور "ماشا‌ء‌الله امان‌الهي‌بهاروند" معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان در بروجرد برگزار شد.
بهاروند در اين مراسم گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌های این نظام به ویژه در حوزه فرهنگ باعث افتخار است.
وي با اشاره به جایگاه فرهنگی شهرستان بروجرد اظهار کرد: بروجرد شهر فرزانگان و فرهیختگان دارای سابقه فرهنگی طولانی است و می‌توان این ویژگی را در تمام سطوح این شهرستان مشاهده کرد.
معاون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان افزود: تفاهم و همکاری معنوی و فرهنگی در اداره بروجرد نشات گرفته از آثار، میراث و تاریخ رضا ترابي‌گودرزي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجردفرهنگی این شهرستان است.
بهاروند با اشاره به وجود مشکلات مالی و اقتصادی در سطح استان لرستان و شهرستان بروجرد گفت: به رغم وجود این مشکلات باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه به کار گیریم.
وي افزود: مدیری که بتواند در این فضا و شرایط مجموعه خود را مدیریت و با سایر سازمان‌ها مشارکت کند مدیری ارزشمند است.
در اين مراسم "رضا ترابي‌گودرزي" به عنوان رئيس جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجرد معرف و از زحمات 4 ساله "نادر ارجمندي" در اين منصب قدرداني شد.
قابل ذكر است ترابي‌گودرزي پيش از اين تا خرداد 1393 رئيس راديو بروجرد بود اما سال گذشته جاي خود را به محسن پيريايي داد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 تقوی 1394-04-14 00:25
به نظرم
اگر این اقا مفید بود خوب در رادیو نگهش میداشین!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا