یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی كه روز دوشنبه 8 تيرماه با حضور امام جمعه پلدختر و فرماندار اين شهرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از هنرمندان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر معرفی شد.
فريدون كريمي‌فر رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پلدختربه گزارش يافته، امام جمعه شهرستان پلدختر در این مراسم با بیان این که ماه رمضان ماه خودسازی است اظهار داشت: کسی که در این ماه مورد مغفرت خداوند قرار نگیرد از رحمت خدا دور است.
حجت‌الاسلام "محمد سوری‌لكي" به نامگذاری امسال به عنوان سال «همدلی و هم زبانی دولت و ملت» اشاره کرد و گفت: در این راستا مسوولان نقش مهمی در راستای تحقق این شعار بر عهده دارند و باید با برنامه‌ریزی زمینه تحقق این شعار را در مقام عمل فراهم آورند.
امام جمعه پلدختر همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این راستا باید فضای حاکم بر شهرستان یک فضای آرام برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشد.
فرماندار شهرستان پلدختر نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ اظهار داشت: دشمنان همواره از طریق این بخش به کشور ضربه می‌زند و باید با توجه ویژه به این حوزه زمینه خنثی کردن نقشه‌های دشمنان را فراهم آورد.
قدرت‌الله ترابی‌نژاد با بیان این که امروز استکبار جهانی به دنبال حاکم کردن فرهنگ غربی به جای فرهنگ غنی اسلامی در کشور ما است گفت: در این راستا باید در حفظ فرهنگ غنی اسلامی در جامعه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم با اشاره به حادثه هفتم تیر و تشریح ابعاد شخصیتی شهید بهشتی اظهار داشت: نگاه و تفکر این شهید بزرگوار روشن و وسیع بود و همواره این امر باید سرلوحه زندگی همه باشد.
حجت‌الاسلام حمید‌رضا حنان با تاکید بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ در جامعه تصریح کرد: شعاع فرهنگ بسیار گسترده است و این امر رسالت متولیان بخش فرهنگ و هنر را سنگین می‌کند.
وي فرهنگ را مجموعه‌ای از باورها، ارزشها و رفتارهای یک جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا باید نسبت به فرهنگ ملی و دینی جامعه توجه جدی صورت گیرد.
حجت‌الاسلام حنان با بیان این که ارزش‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شامل معنویت، دین، صداقت، علم، کرامت انسانی و ... است، تصریح کرد: در مقابل این‌ها ضد ارزشهایی مانند دروغ، ریا، شکستن حرمت انسان و ... وجود دارد که باید با اقدامات لازم از ترویج این ضد ارزش‌ها در جامعه جلوگیری به عمل آورد.
بنا بر این گزارش در پایان این مراسم از "غلامرضا محمودی" رئیس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر تقدیر به عمل آمد و "فریدون کریمی‌فر" به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان پلدختر معرفی شد.

کریمی‌فر دبیر آموزش و پرورش دارای مدرک کارشناسی و 28 سال سابقه خدمت دولتي است. وي 11 سال مسوول فرهنگی هنری آموزش و پرورش‌، مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان‌، معاون پرورشی مدارس متوسطه شهرستان در کارنامه کاری خود دارد. آخرین سمت كريمي‌فر معاون پرورشی مجتمع سید احمد خمینی شهرستان پلدختر بوده است.

قابل ذكر است محمودي از 24 تير 1388 به جاي "بهمن ديناروند" به عنوان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پلدختر منصوب شده بود و حدود 6 سال در اين منصب انجام وظيفه نمود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 هنرمند 1394-04-09 18:10
سلام . واقعا از مدیریت دیناروند در طول سه سال که ایشون در ارشاد بودند راضی بودیم به عنوان یک هنر مند. آقای محمودی هم خوب بودند. اميدوارم مدير جديد سياسي نباشد
نقل قول کردن
#2 رضا 1394-04-10 02:56
الحق و انصاف آقای محمودی در طول 6 سال صادقانه تلاش نمودند و در این مدت حوزه فرهنگ وهنر ارتقاء خوبی یافت.ان شالله اقای کریمی فر نیز بتوانند این راه را با جدیدت ادامه دهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا