یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اساس حكم صادره از طرف رئيس دانشگاه لرستان، معاون فرهنگی و اجتماعی جديد اين دانشگاه منصوب گرديد.
حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصلبه گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، طی حکمی از جانب "خسرو عزيزي" رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام "حسین فلاحی‌اصل" به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان منصوب شد.
حجت‌الاسلام فلاحی‌اصل دارای تحصیلات سطح 4 حوزوی و دانشگاهی در رشته فلسفه با 11 سال سابقه به عنون عضو هيدت علمي دانشگاه لرستان است و در حال حاضر نیز به عنوان مدیر گروه معارف اسلامی و فلسفه و همچنین نماینده وزیر علوم در هیات نظارت بر تشکل‌های اين دانشگاه مشغول به خدمت می‌باشد.
لازم به ذکر است که پیش از این مسوولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بر عهده "سعید فرحبخش" بود که چندي قبل از این مسوولیت استعفاء داد.
 
صدور مجوز مقطع کارشناسی باستان شناسی در دانشگاه لرستان
رئیس دانشگاه لرستان گفت: با پی‌گیری‌های صورت گرفته شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی رشته باستان‌شناسی در دانشگاه لرستان موافقت کرد.
خسرو عزیزی گفت: شورای گسترش وزارت علوم با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی رشته باستان‌شناسی در دانشگاه لرستان موافقت کرد.
وی افزود: با توجه به این که استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد به گواه شواهد و آثار باستانی موجود در غارهای کنجی، یافته، پاسنگر و آثار ديگر از نخستین سکونت‌گاه‌های مردم ایران به شمار می‌رود، مطمعناً اضافه شدن این رشته تحصیلی به سایر رشته‌های دانشگاه لرستان می‌تواند نقش موثری در معرفی و شناخت علمی و تخصصی هر چه بیش‌تر این خطه باستانی ایفا نماید.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1394-04-08 10:06
خیلی هم خوب.
نقل قول کردن
#2 حامد 1394-04-08 11:35
انشالله کارشناسی ارشد ،phd،وبالاتر .امیدوارم به این بسنده نکنیم چون هیچ جایی مثل لرستان پتانسیل این راندارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا