یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ملی‌پوش لرستانی برای آزادی 3 زندانی جرائم غیرعمد تلاش می‌کند، در حالی که به گفته رئیس کل دادگستری لرستان برای آزادی 314 زندانی غیرعمد استان، 300 میلیارد ریال نیاز است. علیرضا بیرانوند زندانی جرایم غیر عمد
به گزارش ایسنا، دروازه‎بان تیم نفت تهران با تائید این خبر گفت: متاسفانه برخی هم‌وطنان‌مان به دلیل جرائم غیرعمد و نداشتن استطاعت مالی در زندان به سر می‎برند.
علی‌رضا بیرانوند بیان کرد: به عنوان یک ایرانی وظیفه خود می‎دانستم برای آنها کاری انجام دهم؛ با هماهنگی‎های انجام شده زمینه آزادی 3 نفر از زندانیان غیرعمد استان را فراهم می‌کنم.
این ملی‌پوش لرستانی تاکید کرد: مردم نوع‎دوست لرستان همیشه در کارهای خیر پیش‎قدم بوده‎اند و بارها و بارها در جشن‎های گل‌ریزان با کمک‎های خداپسندانه، دل خانواده‎های زیادی را شاد کرده‎اند.
بیرانوند اهل خرم‌آباد است. وي از سال 1393 به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی دعوت شد. برخی همانند سایت المصدر عربستان پرتاب دست او را "طولانی ترین پرتاب دست در تاریخ فوتبال جهان" می‌دانند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 احسان احمدی 1394-04-06 13:03
جای بسی شادمانی داره که این جوان خوب خرم آبادی دستی بر نیکوکاری داره.به امیداینکه اینکارها مداوم باشه ودیگران هم پیشقدم نیکی به دیگران باشن.
نقل قول کردن
#2 reza 1394-04-06 18:33
افرین،ثابت کردی مثل همه ی لرا باغیرت و باشرفی،امیدوارم ، پر ادعاها یاد بگیرن.دمت گرم مرد لر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا