یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید زمین مورد نیاز برای احداث مرکز آموزش عالی اين امين جايدري رئيس مركز آموزش عالي كوهدشتشهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، دکتر امین جایدری گفت: 600 میلیون تومان اعتبار از محل منابع مرکز آموزش عالی کوهدشت رای خرید زمین مورد نیاز جهت احداث مرکز آموزش عالی کوهدشت اختصاص یافت.
وی افزود: موافقت اولیه خرید زمین جهت  احداث مرکز آموزش عالی الشتر از کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه لرستان اخذ شده است که امیدواریم با تایید هیات امناء این زمین خریداری شود.
رئیس مرکز آموزش عالی کوهدشت گفت: در صورت موافقت هیات امنای دانشگاه لرستان یک قطعه زمین در ورودی شهر کوهدشت وجود دارد که اقدامات لازم جهت خریداری آن انجام می‌شود.
 جايدري با بیان این که در حال حاضر این مرکز به صورت اجاره‌ای در بخشی از ساختمان دانشگاه آزاد کوهدشت مستقر است، گفت: این ساختمان از لحاظ جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار ندارد و دانشگاه آزاد نیز خود پی‌گیر جابه‌جایی از این ساختمان است.
وي بیان کرد: در حال حاضر 200 دانشجو در دو رشته ریاضی و زبان و ادبیات انگلیسی در مرکز آموزش عالی کوهدشت تحصیل می‌کنند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 علی رستمی 1394-04-02 17:54
سلام مهندس جایدری, سایت خوبی داری دست مریزاد من همیشه به سایت شما سرمیزنم و به داشجویان معرفی کردم شماهم به ما سربزنید طاعات قبول

http://kohdasht.lorestan.pnu.ac.ir/Portal/Home/
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا