یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل مرحوم "اصغر فلاحی" مدیر فقید آموزش و پرورش شهرستان دورود که نیمه شعبان امسال بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی شتافت‌، از همسر و فرزندان وی عیادت و دلجویی کرد‌.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر در این دیدار كه با حضور شماري از مسوولان آموزش و پرورش استان و دورود برگزار شد، کار در عرصه تعلیم و تربیت را ارزشمند خواند و تندیس یادبود آن مرحوم را رونمایی کرد.
وي با تقدیر از خدمات ارزشمند مرحوم فلاحی در عرصه تعلیم و تربیت گفت‌: معلمی شغل انبیاست و  تلاش در راه ارتقای فرهنگ‌، اندیشه و دانش  انسانها ارزشی بس گران‌بها دارد که در روایات اسلامی ارزش قلم را بالاتر از خون شهدا توصیف کرده‌اند‌.
کریمی‌فر ضایعه فقدان این معلم هم‌استاني را برای خانواده بزرگ فرهنگیان سنگین و سخت برشمرد و گفت‌: در برابر  مشیت و خواست خداوند باید زبان به شکرگزاری کشود و راضی به رضای خداوند بود‌.
وی تصریح كرد: راضی بودن به رضای الهی و تسلیم شدن در برابر مقدرات به انسان صبرو توانی مضاعف می دهد و انسان را در برابر تحمل مصائب و سختیها کمک می‌کند‌.
مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه با آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای مرحوم فلاحی و شفای عاجل و صبر جمیل برای همسر، فرزندان و بازماندگان وی گفت‌: آموزش و پرورش وظیفه خود می‌داند تا در کنار خانواده‌های فرهنگیان باشد و از حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی دریغ نورزد‌.
کریمی‌فر در ادامه با ابلاغ پیام تسلیت وزير آموزش و پرورش و استاندار لرستان گفت‌: وزیر آموزش و پرورش ضمن ابراز تاسف و همدردی با  خانواده محترم فلاحی بارها بر حمایت و پشتیبانی از خانواده زنده‌یاد فلاحی تاکید کرد‌.
وی هم‌چنین از ابراز همدردی معاونین وزیر و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور سخن گفت و تاکید کرد‌: روحیه انسان‌دوستی، همدلی و هم زبانی ویژگی بازر فرهنگیان است.
كريمي‌فر حق‌شناسی مردم را در مراسم تشییع و تدفین مرحوم فلاحی کم‌نظیر عنوان کرد و گفت‌: اعتماد مردم به فرهنگیان بزرگ‌ترین سرمایه آموزش و پرورش است و باید قدر این سرمایه را دانست‌.
در پایان از تندیس یادبود مرحوم فلاحی با حضور خانواده وی رونمایی گردید.
قابل ذكر است در اين حادثه تصادف كه 13 خردادماه 94 در محور "ازنا- شازند" روي داد، مرحوم فلاحي فوت كرد و همسر و 2 دختر و يك پسر وي نيز به شدت مجروح شدند.
 رونمايي از تندیس یادبود مدیر فقید آموزش و پرورش شهرستان دورود
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمودوند 1394-03-29 10:50
خداوند روح این معلم عزیز را شاد کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا