یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت سامان جلیلی که قرار بود در روزهای 24 و 25 خرداد در سالن بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شود، لغو شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، برخی منابع خبری تصادف گروه همراه سامان جلیلی را علت لغو این کنسرت عنوان کردند، اما با پی‌گیری‌هایی که خبرنگار فارس انجام داد، مشخص شد که تمامی اعضای این گروه در سلامت کامل هستند و تصادفی رخ نداده است.
کنسرت سامان جلیلی در خرم‌آباد لغو شد/ عامل لغو کنسرت تصادف نبود!هنوز علت اصلی لغو این کنسرت مشخص نشده است اما تهیه کننده این کنسرت در خرم‌آباد، تصادف گروه همراه را علت لغو عنوان کرده است.
در حالی که بلیت‌های هر دو شب اجرای زنده این خواننده در این شهر تمام شده بود، چند ساعت مانده به اجرای کنسرت سامان جلیلی و گروهش در خرم آباد، نصب بنری بزرگ در سر در سالن محل برگزاری کنسرت، از لغو این برنامه به دلیل تصادف اعضای گروه این خواننده در مسیر عزیمت به خرم آباد خبر می‌داد، اما واقعا این اتفاق چقدر واقعی بود و پشت پرده این اتفاق واقعا چه بود؟
سايت خبري "موسيقي ما" در اين زمينه آورده است: پس از اتفاقات و اخبار ناراحت کننده لغو کنسرت‌ها در تهران و شهرستان در چند روز گذشته و اعلام موضع رسمی مسوولین ارشد کشور اعم از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش‌بینی می‌شد این اعلام مواضع باعث شود که حداقل در روزهای اخیر شاهد اتفاقات مشابه نباشیم، اما ظهر دیروز اتفاقات خرم‌آباد و پی‌گیری خبرنگار «موسیقی ما» از پشت پرده این موضوع، نشانگر برخی حواشی در این باره است.
یکی از اطرافیان «سامان جلیلی» درباره تصادف اعضای ارکستر این خواننده می‌گوید: «اعضای گروه اصلاً از تهران تکان نخورده بودند و لغو این کنسرت در حالی اتفاق افتاد که برخی نهادها مخالف برگزاری کنسرت در خرم‌آباد بودند. برخی تماس‌ها انجام گرفت و از گروه خواسته شد حتی به سمت خرم‌آباد راه هم نیافتند. اين افراد نمی‌خواستند این کنسرت به رغم اخذ همه مجوزهای لازم در این شهر برگزار شود و همین باعث شد این نوع لغو برنامه را به صورت کاملاً هوشمندانه پیش بگیرند.»
به گزارش "موسيقي ما" پی‌گیری‌ها از استانداری لرستان و فرمانداری خرم‌آباد نیز به نتیجه درستی منجر نشده است. اين در شرايطي است كه پنج‌شنبه گذشته كنسرت مجيد خراطها بدون اتفاق خاصي در سالن بانك صادرات خرم‌آباد طي 2 سانس برگزار شد.
 



دیدگاه‌ها  

#1 فافا 1394-03-25 23:27
مدیر سایت لطفا از انتشار اخبار دروغین جلوگیری فرمایید در شان سایت شما نیست بد نبود از مراکز مربوطه پیگیری می‌نمودید
___________________________
يافته: خبرگزاري فارس منبع اصلي است ...
ما هم منظورمان از انتشار خبر، تاييد آن نبوده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا