یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با تکمیل فاز دوم، سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری لرستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان، جلسه تأمین اعتبار فاز دوم تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر حوزه هنری لرستان شنبه 23 خرداد‌ماه در دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری لرستان با حضور محمدحسين اميدي‌پور رئیس حوزه هنری لرستان و رحمان جایدری معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری لرستان برگزار شد.
در این جلسه امیدی‌پور رئیس حوزه هنری لرستان ضمن ارائه گزارش روند ساخت و تکمیل این سالن در سال 93 خواستار تأمین اعتبار لازم جهت افتتاح سالن در سال 94 شد و گفت: به رغم وجود دوسوم از جمعیت شهری در منطقه جنوب خرم‌آباد، متأسفانه این بخش از شهر عملاً فاقد سالن مجهز جهت انجام برنامه‌های فرهنگی است.
جايدري معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری لرستان نیز ضمن تشکر از پی‌گیری‌های حوزه هنری جهت تکمیل این سالن چند منظوره، افتتاح سالن در جنوب شهر خرم‌آباد را از اولویت‌های عمرانی استانداری لرستان در سال جاری ذكر كرد.
قابل ذكر است سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی حوزه هنری لرستان یکی از مجهزترین سالن‌های نمایش کشور و تنها سالن آمفی تئاتر در استان لرستان است که استانداردهای علمی لازم جهت اجرای نمایش‌های صحنه‌ای در طراحی و ساخت آن لحاظ شده است.
این سالن در سال 93 با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و با تأمین مابقی اعتبارات لازم در سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.
 سالن بزرگ آمفي تئاتر خرم‌آباد امسال به بهره‌برداري مي‌رسد

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند 1394-03-24 10:01
سلام
آدرس سالن کچاست و در کدام منطقه ساخته شده ظرفیت سالن چند نفراست
نقل قول کردن
#2 اسی 1394-03-24 14:33
این از برکات مدیرکل قبلی حوزه هنری آقای نعمتی نیا و استاندار محترمه
نقل قول کردن
#3 سیاوش 1394-03-25 10:33
امیدوارم با افتتاح این سالن راه برای برگزاری اجراهای زنده برای هنرمندان برجسته کشور علی اخصوص موسیقی ملی ایران هموار تر بشه.کاش به امکانات و ظرفیت سالن هم اشاره میکردین .من از روی عکس حدس زدم احتمالا حدود 300 نفره باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا