یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل و رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع‌رساني آموزش و پرورش لرستان به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری همایش ملی چالش‌ها و راهبردهای توسعه لرستان منصوب شدند.
به گزارش روابط عموم آموزش و پرورش لرستان، طی حکمی از سوی دکتر "علی دلاور" رئيس اين همايش، گودرز كريمي‌فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و علي قرباني رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع‌رساني به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری همایش ملی چالش‌ها و راهبردهای توسعه لرستان در دامنه توسعه ملی منصوب شدند.
در قسمتی از حکم آن‌ها آمده است‌: «همان گونه که مستحضرید توسعه استان امری است که نیازمند کار گروهی می‌باشد و ضرورت دارد برای این مهم همه‌ی دلسوزان استان و کشور با همت جمعی و همدلی نهایت تلاش و کوشش خود را معطوف این مقوله نمایید‌. لذا با شناختی که از تعهد‌، تخصص‌، سوابق علمی و اجرایی حضرتعالی وجود دارد، به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری همایش ملی چالش‌ها و راهبردهای توسعه لرستان در دامنه توسعه ملی منصوب می‌شوید‌.
دكتر علي دلاوراین همایش روزهای 25 و 26 آذرماه 1394 در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد‌.
لازم به ذکر است دكتر "علی دلاور" متولد 1320 در خرم‌آباد، از استادان و نویسندگان سرشناس حوزهٔ علوم تربیتی و روان‌شناسی است كه سال 1358 مدرک دکتری خود را در دانشگاه ایالتی فلوریدا در رشته روش‌های تحقیق و آمار اخذ نمود.
وي در زمینه‌های آمار (توصیفی و پیشرفته)، روش‌های پژوهش، سنجش و اندازه‌گیری و ارزشیابی آموزشی صاحب تألیفات و ترجمه‌هایی است.
او هم اکنون استاد دانشگاه علامه طباطبایی است و سال 1392 به عنوان پنجمين دانشمند پرتاليف ايران (از نظر تعداد كتاب و تحقيق) معرفي شد. رتبه‌هاي اول تا چهارم را به ترتيب دکتر "محمد‌علی بشارت" عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، دکتر "عادل آذر" (دانشگاه تربیت مدرس)، دکتر "عباس‌علی گائینی" (دانشگاه تهران) و دکتر "حسین مولوی" (دانشگاه اصفهان) كسب كردند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 CLICK 1394-03-18 14:11
ایشان از مفاخر استان و کشور هستند. چندین سال هم ریاست باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان کشور را عهده دار بودند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا