یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه‌هاي احداث شده و در دست اجراي اين دانشگاه در شهرهاي مختلف استان لرستان احداث دیدن کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد لرستان در اين خصوص گفت: مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد به منظور بازدید از پروژه‌های در دست احداث و نیمه کاره دانشگاه آزاد لرستان به این استان سفر کرد.
بهروز دوستي افزود: هاشمی پس از ورود به دانشگاه آزاد خرم‌آباد ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای گمنام این دانشگاه از پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه آزاد خرم‌آباد ديدن کرد.
وي بيان داشت: حضور در شورای اداری دانشگاه آزاد خرم‌آباد نیز از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی دانشگاه آزاد بود.
دوستی تصریح کرد: معاون عمرانی دانشگاه آزاد صرفاً به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست احداث واحدهای خرم‌آباد، بروجرد، اليگودرز، دورود و مراکز کوهدشت و پلدختر و همچنین بررسی وضعیت دو باب ساختمان پیش‌بینی شده جهت تغییر کاربری به شهرک فناوری در خرم‌آباد و بروجرد به این استان سفر کرده است.
وی ادامه داد: در صورت تایید ساختمان‌های مورد نظر جهت راه اندازی شهرک‌های فناوری در خرم‌آباد و بروجرد شرکت‌های دانش‌‌بنیان و مراکز رشد در این شهرک‌ها مستقر می‌شوند.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد لرستان با بیان این که شهرک‌های فناوری دانشگاه آزاد خرم‌آباد و بروجرد امسال یا سال آینده به منظور درآمدزایی برای دانشگاه به بهره‌برداری می رسند، گفت: در حال حاضر 5 پروژه عمرانی شامل کلینیک دندانپزشکی، دو باب ساختمان آموزشی، استاد سرا و شهرک فناوری در دانشگاه آزاد بروجرد آماده بهره‌برداری هستند.
دوستی خاطرنشان کرد: چهار پروژه نیمه تمام شامل دو ساختمان آموزشی، استاد سرا و استخر نیز در دانشگاه آزاد لرستان وجود دارند که تکمیل آن‌ها نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.
وی گفت: سفر معاون عمرانی دانشگاه آزاد به لرستان منظور گره‌گشایی از موانع تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه آزاد این استان بوده که امیدواریم با رفع موانع زمینه برای تامین اعتبار از محل منابع واحدها فراهم شود.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد لرستان همچنين از موافقت معاون عمرانی دانشگاه آزاد با خریداری فضاهای آموزشی در پلدختر و کوهدشت خبر داد.
دوستي افزود: هاشمی پس از بازدید از فضاهای آموزشی دانشگاه‌های آزاد پلدختر و کوهدشت با خریداری فضاهایی جدید جهت فراهم کردن فضای آموزشی مناسب در این مراکز موافقت کرد.
وی افزود: ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد کوهدشت ساختمان مناسبی است؛ اما به دلیل دور بودن مسافت آن از شهر کوهدشت دانشجویان با مشکل ایاب و ذهاب مواجه هستند که به همین دلیل هیات امناء دانشگاه آزاد لرستان با فروش آن موافقت کرده است و شب گذشته نیز معاون عمرانی دانشگاه آزاد مجوز فروش آن را تایید کرد.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد لرستان از پی‌گیری‌های این دانشگاه برای خریداری فضای مصلای سابق کوهدشت جهت استقرار دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: شورای سیاست‌گذاری کشور با فروش این فضا موافقت کرده است؛ البته نظر معاون عمرانی دانشگاه آزاد پس از بازدید از مصلای سابق کوهدشت این است که در صورت موجود نبودن فضایی بهتر از این فضا نسبت به خریداری آن اقدام شود.
دوستی به موافقت معاون عمرانی دانشگاه آزاد برای خریداری ساختمان فنی و حرفه‌ای پلدختر اشاره کرد و ادامه داد: در حال پی‌گیری برای خریداری این ساختمان هستیم.
وی تصریح کرد: معاون عمرانی دانشگاه آزاد قول مساعد داد که نسبت به پرداخت وام عمرانی جهت تکمیل 4 پروژه نیمه تمام دانشگاه آزاد خرم‌آباد اقدام کند.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد لرستان گفت: 8 میلیارد تومان از منابع دانشگاه آزاد لرستان در صندوق مشترک دانشگاه آزاد است که معاون عمرانی دانشگاه آزاد نسبت به عودت این مبلغ قول مساعد داد.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود، كوهدشت، پلدختر و الیگودرز ديدن کرد.
 محسن هاشمي‌رفسنجاني از پروژه‌های دانشگاه آزاد 6 شهر لرستان ديدن كرد
 

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1394-06-27 08:41
لطفا به فکر فضای مناسبی برای دانشگاه آزاد کوهدشت باشید چون الان فضای دانشگاه خیلی کوچک است
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1394-06-27 08:44
از آقایون محترم انتظار داریم به این فکر ساختمان مناسبی برای دانشگاه آزاد کوهدشت باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا