یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با موافقت هیات ممیزه دانشگاه لرستان، رتبه‌ي 8 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه لرستان، در جلسه هیات ممیزه دانشگاه لرستان که چهارشنبه ششم خردادماه 1394 با حضور دكتر خسرو عزيزي رئیس این دانشگاه و دیگر اعضا برگزار شد، پرونده‌ي 9 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به منظور ارتقا از مرتبه‌ي استادیاری به دانشیاری مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت 8 نفر از اعضای هیات علمی امتیاز لازم را برای ارتقا کسب کردند.
اسامی و رشته تحصیلی نفراتي كه به مرتبه دانشياري رسيدند به شرح زير است:
1.    دکتر بابک پیله‌ور - رشته جنگل‌داری
2.    دکتر مسعود علیرضایی - رشته بیوشیمی
3.    دکتر محمد‌رضا حسنی جلیلیان - رشته زبان و ادبیات فارسی
4.    دکتر مجتبی حسینی - رشته عمران
5.    دکتر احمد اسماعیلی - رشته اصلاح نباتات – مهندسی ژنتیک
6.    دکتر علی کیانی - رشته علوم دامی
7.    دکتر امیر‌قاسم غضنفری - رشته علوم دامی
8.    دکتر ناهید سرلک - رشته شیمی

 ۸ عضو هیات علمی دانشگاه لرستان به رتبه دانشیاری ارتقا يافتند + اسامي
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سیاوش 1394-03-08 04:02
آقای دکتر حسینی یکی از نوابغ عمران هستند و برای استان ما وجود چنین استاد مسلطی یکی از بهترین فرصت ها است.من زیر دست ایشون دوره ارشد خودم را گذروندم و از این بابت از صمیم قلب خوشحالم.امیدوار م همیشه شاهد تکریم و سلامتی ایشان باشم .
نقل قول کردن
#2 دانشجوی سابق 1394-03-08 17:17
یافته جان سعی کنیم نظرات مخالف رو هم بپذیریم
___________________
يافته: شما اگر به دروغ هم در مورد يك نفر نظر مثبت بگذاريد، كسي شاكي شما نمي‌شود لذا نظرات مثبت در مورد ديگران تاييد و نمايش داده مي‌شوند، اما اگر با نام واقعي خودتان در مورد ديگران هم نظر منفي بگذاريد، اين ما هستيم كه در دادگاه بايد پاسخگو باشيم چرا كه تعهد داده‌ايم مطابق قوانين مطبوعات عمل كنيم و حرمت اشخاص را نگه داريم.
تقصير شما نيست، زيرا از قوانين مطبوعات اطلاع نداريد ....
البته بهتر است مردانگي به خرج دهيد و ديگران را نيز با نام مستعار تخريب نكنيد. اگر كسي كه نام برديد، آدم بدي است، پس چه فرقي بين او و شما كه به وي اهانت مي كنيد، وجود دارد؟
لحظه‌‌اي كه قصد داريد با نام مستعار در مورد ديگران چيزي بنويسيد، خدا را مد نظر قرار دهيد و بدانيد كه آفريدگار هستي مي‌داند كه شما داريد چه كاري انجام مي‌دهيد ...
موفق باشيد
نقل قول کردن
#3 دانشجوی سابق 1394-03-08 19:13
یافته جان پس شما هم هیچ چیز رو دیگه نقد نکنید طبق همون قانون مطبوعات، شما کافیه ی سوال از بچه های گروه [...] بپرسید ک ببینید سطح علمی برخي اساتید چطوره، ، بعضی آقایون دانشجوهاشونو رقیب آینده خودشون میبینن، واسه همین بیشتر خیانت میکنن در حقشون تا کمک. دانشگاه تا محل جولان همچین افرادی هست ب جایی نمیرسه، چرا بعد نزدیک ب چهل سال از تاسیس یکی از ضعیف ترین دانشکده های ‍‍[...] این کشوره؟، چون بعضی افراد ارث پدریشون میدونن دانشکده [...]، امیدوارم روزی دانشگاه لرستان ب جایگاه واقعیش برسه
_____________________________
يافته: اين طور هم نيست كه نشود چيزي را نقد كرد. نقد با تخريب فرق دارد.
شما نقدي بنويس در مورد دلايل عدم موفقيت جاهايي كه نام بردي با دليل و بعد هم راهكار پيشنهاد بده. البته با اسم، عكس و شماره تلفن خودتون براي نشرياتو پايگاه‌هاي خبري ارسال كنيد تا منتشر بشه
اما نشستن در تاريكي (با نام مستعار) و تير بي هدف پرتاب كردن، دردي از دردهاي شما و جايي كه اسم برديد را دوا نخواهد كرد ...
شما كه حاضر نيستيد مسووليت نوشته‌هاي خودتان را قبول كنيد، پس چطور انتظار داريد ديگران بار شما را به دوش بكشند؟!
نقل قول کردن
#4 دانشجو 1394-03-09 08:32
با سلام یافته جان با تشکر از اخبار به روز شما, استادی که همه جور تحقیر و توهین سرکلاس نسبت به دانشجوش انجام میده خدا رحم که از مرحله استادیاری به دانشیاری برسد واقعاً لیاقت نداره.
نقل قول کردن
#5 دانشجوی ارشد کشاورزی 1394-11-29 14:38
با سلام
برخي اساتید دانشکده کشاورزی بايد بازنشسته شوند. از دکتر عزیزی خواهش میکنم به فکر جایگزینی این اشخاص باشند. ممنون
نقل قول کردن
#6 علی 1399-08-11 12:33
با نظر دوستان موافقم متاسفانه بعضی از اساتید دید خیلی پایین و توهین آمیزی به دانشجو ها دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا