یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان لرستان از اجرای طرح "پارلمان معلمان" در سال تحصیلی آتي خبر داد.
سيد سلمان موسوي رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان لرستانبه گزارش رولبط عمومی آموزش و پرورش لرستان، سید سلمان موسوی اظهار داشت: جهت تبادل اندیشه و تحقق شعار همدلی و همزبانی میان معلمان سراسر استان و اداره کل آموزش و پرورش و نيز گشودن فضای نقد، مشورت و شفاف‌سازی هر چه بیش‌تر میان عوامل ستادی و آموزشی آموزش و پرورش لرستان، اداره‌ی فرهنگی و هنری در نظر دارد در سال تحصیلی جدید با اجرای یک طرح ابتکاری، اقدام به تشکیل مجلس فرهنگيان در استان لرستان نماید.
وي با اشاره به روند اجرای اين طرح، گفت: ابتدا انتخاب نماینده‌ی معلمان در سطوح آموزشگاهی و سپس از میان منتخبان آموزشگاهی، نماینده‌ی شهرستان یا مناطق جهت حضور در مجلس معلمان معرفی می‌گردند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان با بيان اين كه بعد از شکل‌گیری مجلس طبق جلسات و مصوبات تعیین شده از سوی نمایندگان فرهنگی و مدیر کل، جلسات ماهیانه جهت ارائه گزارشات طرح‌ها و پیشنهادات تشکیل خواهد شد، افزود: امیدواريم اجرای طرح مذکور بتواند زمینه‌سازی اعتماد و تقابل اندیشه و ایده میان فرهنگیان سراسر استان را فراهم آورد.
موسوي تصريح كرد: اميد است فرهنگیان مناطق و شهرستان‌ها بتوانند از طریق نمایندگان منتخب خود با مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش و رؤسای ادارات در یک فضا‌ی صمیمی به حل چالش‌های آموزش و پرورش بپردازند. 
 



دیدگاه‌ها  

#1 نادری 1394-03-03 08:10
سلام ممنون از اخبار واطلاع رسانی های مناسبتون ودرود به سید سلمان عزیز که بااندیشه ی پاکش و حضورش در اداره فرهنگی. ما را امیدوار به اینده ی فرهنگ وهنر لرستان میکند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا