یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند بسیاری از چالش‌های پیش روی استان را برطرف و برای توسعه استان تلاش کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، هوشنگ بازوند چهارشنبه در همایش روابط عمومی‌ها آیینه همدلی و هم زبانی در خرم‌آباد عنوان داشت: روابط عمومی‌ها باید در راستای ترویج فرهنگ کار، استان را کمک کنند زیرا یکی از مشکلات امروز ما در استان عدم ترویج فرهنگ کار است.
وی با اشاره به این که باید تلاش کنیم منافع مردم تامین شود گفت: اگر منافع مردم تامین شود یعنی اشتغال‌زایی صورت گرفته و به بخشی از این مشکلات و بیکاری در استان حل می‌شود.
بازوند از رسانه‌های استان و روابط عمومی‌ها خواست پارامترهای مثبت را بیان کنند و از پارامترهای منفی دوری جویند زیرا سرمایه‌گذاری که می‌خواهد در این استان سرمایه‌گذاری کند به این پارامترها توجه دارد.
وي گفت: استان لرستان طی چند سال گذشته جزء 5 استان امن کشور بوده ولی یک احساس ناامنی در استان ایجاد شده که برای از بین بردن این ناامنی همه مسوول هستند و از صدا و سیما و رسانه‌ها انتظار داریم در راستای از بین بردن این احساس ناامنی در استان تلاش کنند.
استاندار یادآور شد: یکی از دلایلی که ما در اتوبان قم بیلبوردهایی نصب کرده‌ایم برای از بین بردن احساس ناامنی در این استان بوده است‌.
مدير کل روابط عمومي استانداري لرستان نيز در اين مراسم ضمن تبريک ۲۷ اردي‌بهشت روز روابط عمومي، از تلاش‌ها و خدمات نيروهاي زحمت‌کش و پرتلاش مسوولان و کارشناسان روابط عمومي‌هاي دستگاه هاي اجرايي، فرمانداري‌ها، شهرداري‌ها و روابط عمومي‌هاي بخش خصوصي تقدير کرد و گفت: نقش مهم روابط عمومي‌ها در کنار مطبوعات و رسانه‌هاي گروهي مي‌تواند مهم‌ترين محور براي تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبري در عرصه همدلي و همزباني دولت و ملت باشد.
بهرام رشيدي‌نيا بر ضرورت تبيين جايگاه، رسالت و نقش مهم روابط عمومي تاکيد کرد و افزود: هفته روابط عمومي فرصتي براي بازنگري در عملکردها و شناسايي نقاط ضعف و قوت اين حوزه است.
وي افزود: توليد خبر و گزارش، انعکاس اخبار در مطبوعات و رسانه‌ها، مصاحبه و حضور مديران در صدا و سيما، پاسخ‌گويي و رفع ابهام در مطبوعات، ملاقات عمومي مردم، فعال بودن پايگاه اطلاع‌رساني، سامانه پيام کوتاه، نشريه الکترونيکي، اطلاع‌رساني و تبليغات، فرهنگ‌سازي برنامه‌ها و سياست‌ها، تبليغات محيطي و توجه به مناسبت‌ها و ... از شاخص‌هاي مورد ارزيابي روابط عمومي‌ها بود.

در این همایش از 10 روابط عمومی با اهدای لوح یادبود تجلیل شد‌. فهرست 10 روابط عمومي برتر در سال 1393:

اداره كل آموزش و پرورش لرستان – علی قربانی

دانشگاه علوم پزشکی لرستان – هوشنگ بادپی

شرکت آب منطقه‌ای لرستان – فرهاد ظهراب

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی – اعظم روانشاد

اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي لرستان – سعید باجلان

اداره کل راه و شهرسازی – محسن محمدی‌پور

شرکت توزیع برق استان – مجید امرایی‌فر

اداره کل تامین اجتماعی – حجت آرین

شرکت گاز استان – محسن اصل‌مرز

کمیته امداد امام خمینی (ره) – محمدرضا فضل‌الهی

از روابط عمومي‌هاي برتر نهادهاي لرستان تقدير شد + اسامي

مسوولان روابط عمومي فنی و حرفه‌ای خرم‌آباد، فرمانداری الیگودرز‌ و فرمانداری پلدختر‌ نيز لوح تقدير دريافت كردند. از مجتبی رومانی عضو شورای روابط عمومی‌های استان نیز تقدیر شد.
همچنین از طرف استاندار لرستان به پاس زحمات مسوولین روابط عمومی‌های استان مدیران موظف شدند که مسوولان روابط عمومی ادارات خود را با پرواز مستقیم هواپیما به سفر عتبات عاليات بفرستند.
قابل ذکر است در این مراسم از سید باقر آهو قلندری مسوول سابق روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد و باقر بیرانوند مسوول سابق روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شهري لرستان كه سال‌هاي 1392 و 1393 بازنشست شدند تجلیل شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-02-31 12:19
با سلام میشه بپرسید که ملاک انتخاب و نحوه امتیاز دهی بر چه اساسی بوده لطفآ تا زمان راضی شدن نسبت به انتشار امتیازات پیگیری نمائید
نقل قول کردن
#2 کلانتر 1394-02-31 15:07
متاسفم برای آقایونی که در اين انتخاب مشارکت داشتند.
چطور می شود تمام مدیران دستگاه هایی که در این مراسم شرکت کرده بودند مدیران روابط عمومی این مدیران همگی جزو مدیران نمونه معرفی بشن
احتمالا با عالم غیب در ارتباط بودند.
[...] سه روز قبل به یکی از آقایون گفته بود که شما جزو نمونه ها هستید و حتما برای دریافت هدیه در این مراسم شرکت کنید.
نقل قول کردن
#3 روابط عمومی چی 1394-03-02 09:10
لطفا بفرمایید ملاک و شاخص های ارزیابی چه بوده است؟
با این پنهانکاری و غیر شفاف بودن کارها به سامان نمی رسد.
نقل قول کردن
#4 سهرابي 1394-03-04 12:36
لطفا بفرمایید ملاک و شاخص های ارزیابی چه بوده است؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا