یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سنتور‌نواز لرستانی در کنسرت کنسرت گروه موسیقی "فروزان" به خوانندگی "بیژن کامکار" و "امیر اثنی‌عشری" هنرنمایی می‌کند‌.
همراهي سنتور‌نواز لرستانی با بيژن كامكار/ نمايشگاه آثار بانوي هنرمند لرستاني در تهرانبه گزارش يافته، کنسرت گروه موسیقی "فروزان" با سرپرستی سیاوش عبدی از ساعت 21 و 30 دقيقه سه‌‌شنبه 29 اردی‌بهشت‌ماه در تالار وحدت تهران آغاز خواهد شد و "مهدي مرتضايي" سنتورنواز لرستاني در اين اجرا حضور خواهد داشت.
همچنين استاد جمشید عندلیبی نیز پس از سال‌ها، به عنوان نوازنده‌ي مهمان در کنار گروه "آوای مهربانی" در این کنسرت به روی صحنه خواهد آمد‌.
مهدی مرتضایی سنتور‌نواز لرستانی 19 دي‌ماه 62 در خرم‌آباد ديده به جهان گشود. وي از طريق پدر و با تشويق‌هاي خانواده‌اش با هنر ناب موسيقي ايران‌زمين آشنا شد هنري كه صداي مينياتوري سنتور استاد بزرگ پرويز مشكاتيان جذابيتش را برايش صد چندان مي‌كرد.
مرتضايي به تدريج شيفته سنتور شد تا اين كه در تابستان  78 براي يادگيري سنتور نزد استاد رضا نيازي رفت و آموزش مقدماتي‌، متوسطه و رديف‌نوازي را به مدت 10 سال نزد وي فرا گرفت.
وي بعدها زير نظر اساتيد برجسته همچون حسين پرنيا، مجيد كياني و اردوان كامكار آموخته‌هايرا تكميل كرد. (خبر: مجتبي روماني)
 
نمايشگاه آثار بانوي هنرمند لرستاني در تهران
نمایشگاه اختصاصی آثار هنري "سحر ساکی بانوی" هنرمند لرستانی‌، دارنده نشان بین‌المللی اصالت از سازمان جهانی یونسکو، با موضوع "گپی با مدرنیزم" خرداد‌ماه امسال در تهران برگزار می‌گردد.
اين نمايشگاه از يكم تا هفتم خردادماه در گالري كاوه واقع در بزرگراه مدرس(به طرف شمال)، دستگردي(ظفر) به طرف فريد افشار، دولتشاد غربي، دست راست تايباد پلاك 26 بر پا مي‌شود.
ساعت بازديد از نمايشگاه 16 تا 20 عصر مي‌باشد و شماره تلفن گالري كاوه نيز 22004221 است.
 

عبدالرضا قاسمی / تهران

دیدگاه‌ها  

#1 نسرین 1394-02-30 16:58
آفرین بر شیرمرد نوازنده لرستانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا