یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته‌ي گذشته به حساب نيروهاي اداري آموزش و پرورش لرستان مبلغ 3 ميليون ريال واريز شد كه گفته مي‌شد اين هديه به مناسبت روز پاسخ به چند سؤال در مورد آموزش و پرورش لرستانمرد به آن‌ها پرداخت شده است.
به گزارش يافته، اين موضوع باعث اعتراض برخي نيروهاي آموزشي و معلمان مدارس گرديد و با مراجعه به خبرنگار ما خواستار شفاف‌سازي در اين زمينه شدند.
بر اين اساس با رئيس اداره روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش لرستان تماس گرفتيم كه وي در پاسخ به اين سؤال گفت: مبلغ واريز شده به حساب نيروهاي اداري به مناسبت روز مرد يا پدر نبوده است.
علي قرباني اظهار داشت: با توجه به قوانين و مقررات اداري، هر از گاهي مديران دستگاه‌هاي دولتي مي‌توانند مبالغي تحت عنوان پاداش به كاركنان اداري پرداخت كنند و از آن‌جا كه نيروهاي اداري آموزش و پرورش لرستان طي ماه‌هاي اخير با كاهش ساعات اضافه كار مواجه بودند و تا كنون نيز همانند دستگاه‌هاي ديگر پاداشي به آن‌ها پرداخت نشده بود، با صلاحديد مدير كل، اين مبلغ به عنوان پاداش به حساب آن‌ها واريز شد.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر عدم تحقق وعده پرداخت مطالبات فرهنگيان استان در هفته معلم اظهار داشت: با وجودي كه تلاش شد اين مشكل تا هفته معلم حل شود، اما به خاطر تأمين نشدن مبلغ و امضا نشدن چك، هنوز پولي به حساب اداره كل آموزش و پرورش لرستان واريز نشده است؛ به محض واريز شدن پول، مطالبات فرهنگيان لرستاني پرداخت مي‌شود.
قرباني در پاسخ به مطلب منتشر شده در پايگاه خبري يافته در مورد رأي ديوان عدالت اداري به نفع معلمان آموزش و پرورش استثنايي در خصوص اعمال ضريب 1.2 براي حقوق آن‌ها گفت: با هماهنگي معاونت پشتيباني وزارت به زودي اين ضريب حقوقي كه حق معلمان استثنايي است براي آن‌ها اعمال مي‌شود و در اين خصوص نيز مشكلي وجود ندارد، اما مطالبات سال‌هاي قبل آن‌ها جزء ديون رفته و فعلاً قابل پرداخت نيست.
 
 


ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 معلم بازنشسته 1394-02-26 23:01
خدا پدرتون بيامرزد اين چه اعتراضيه؟ روسا تشخيص ميدن چه كساني دندون دارن بخورند پس به اونايي كه دندون ندارن ضرورتي نداره پاداش بدن چون نمي تونن بخورن ميمونه مي گنده. حالا يا پاداش يا هديه روز پدر!!!
نقل قول کردن
#2 شهروند 1394-02-27 00:33
سلام
ولي اين حرف صحيح نيست ، چون به كاركنان استانداري هم مبلغ ٣٠٠٠ هزار تومان به مناسبت ميلاد حضرت علي ع پاداش داده شده است اين پاداش مختص كاركنان ادراي آموزش و پرورش نبوده!!!!
نقل قول کردن
#3 شهروند 1394-02-27 09:39
به کارمندان اداره پست هم 600 هزار تومان دادند!!
نقل قول کردن
#4 معلم 1394-02-27 12:37
درجواب خانم يا آقاي شهروند با اين حساب آموزش پرورش رو دست كاركنان اداري مي چرخه وكاركنان آموزشي ومعلمان در حقيقت سياهي لشكرند اگه پاداشه بايد به همه داده بشه ...
نقل قول کردن
#5 معلم بدبخت 1394-02-27 16:24
چرا این پاداش ها در بعضی ادارات هست ولی در آموزش و پرورش خبری از آن نیست اگرم هست به نیروهای زحمت کش اداری میرسد ولی معلمان نه مثلا همین اداره امور مالیاتی به هر یک از کارکنانش پاداش پایان سال مبلغ 10 میلیون تومان داده و یا هر سه ماه یکبار مبالغ زیادی به عنوان پاداش میدهند هر سال مبلغ یک میلیون بابت خرید کت شلوار میدهند ویا ادارات دیگر مثل زندان ها شرکت نفت برق و غیره شاید کارکنان این ادارات مدرکشان را از جایی دیگر مثل کره ماه گرفتند ویا آپلون هو ا میکنند مگه غیر از این وقتی به ا داره ای رجوع میشود جز کارهای امروز رو به فردا انداختن هم کار خاصي میکنند واقعا پاداش میلیونی حقشونه؟ از شما خواهش میکنم این مورد را کاملا شفاف سازی کنید که چرا این تبعیض بین کارکنان هست
نقل قول کردن
#6 معلم 1394-02-28 11:35
همیشه این تبعیض هاباعث دلسرد ی معلمان میشود بهتر است به فکر معیشت آنها باشندوگرنه دودش به چشم خود مردم میرود حتما هر پاداش بگیر میلیونی اداره ای دانش آموز هم دارد ، شاید هم نیازی به معلم و مدرسه ندارند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا