یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت گروه موسیقی نوبانگ به سرپرستی امیرحسین حقیقی‌مقدم و خوانندگی محمد امیری با همخوان خانم مهر‌آوا کرمی در خرم‌آباد به اجراي برنامه مي‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، بخش نخست این کنسرت شامل دو نوازی سه تار و تمبک امیرحسین حقیقی و حسن احمدی است و در بخش دوم، گروه نوبانگ آثاری از امیرحسین حقیقی، امین رهنما و استادان موسیقی ایران را با فضا و سازبندی و رنگی متفاوت اجرا می‌کنند.
اعضای اين گروه را امیر حسین حقیقی (سرپرست گروه و نوازنده سه تار و شورانگیز)، مهرآوا کرمی (همخوان)، حسن احمدی (تنبک)، محمد امیری (آواز)، فریده رضایی (قانون)، سمانه زغفرانی(تار) و رباب و امین رهنما (كمانچه) تشكيل مي‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی نوبانگ جمعه 25 اردی‌بهشت 1394 ساعت 21 در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 كنسرت گروه نوبانگ در خرم‌آباد/ اجراي نمايش رژ لب و شامپو در مركز استان
همچنين نمايش "رژ لب و شامپو" كار مشتركي از اميرمحمد حسنوند و پيمان كرم‌زاده با بازي داود پورحمزه، پگاه فزونخواه، محمود سهرابي و اميرمحمد سپهوند از 26 اردي‌بهشت‌ماه از ساعت 19 عصر به مدت 10 شب در سالن شهيد آويني ارشاد به نمايش در مي‌آيد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 امین عباسی 1394-02-24 19:08
با آرزوی موفقیت برای اعضای گروه نوبانگ و تشکر از مدیریت محترم سایت وزین یافته که هماره اخبار هنری استان خصوصا موسیقی را بنحو احسن پوشش میدهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا