یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت روز پدر و گرامی‌داشت روز معلم با حضور جمعی از فرزندان شهدای شهرستان پلدختر مراسم معنوی پدران آسمانی در گلزار شهدای پلدختر برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری بالاگریوه، در این مراسم معنوی که علی کائیدی نماینده‌ی مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزند شهید‌، مدیر بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان و تعدادی از مادران وهمسران شهدای پلدخترحضور داشتند‌، احمد لرستانی فرزند شهید امرعلی لرستانی با قرائت قطعه شعری در وصف شهدا و ضرورت تداوم راه شهیدان معنویت خاصی به مراسم بخشید.
در ادامه‌ی این مراسم اسماعیل سعیدی فرزند جهادگر شهید کریم سعیدی طی سخنان کوتاهی گفت: ما فرزندان شهدا امروز دور هم جمع شده‌ایم تا با پدران شهیدمان پیمان ببندیم که راه آن دلاور‌مردان را که همانا حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه و ایستادگی بر سر عهد و پیمان خود با ولی فقیه است تا آخرین قطره خون‌مان ادامه دهیم.
در این مراسم معنوی قبور شهدای شهرستان توسط فرزندان شهدا گلاب پاشی شد و شاخه‌های گل نثار گلزار شهدا گردید.
فرزندان شهدای پلدختر همچنین بر یادمان شهیدان سید فخرالدین رحیمی و سید نورالدین رحیمی حضور یافتند و با نثار شاخه‌های گل به نمایندگان شهید شهرستان پلدختر ادای احترام کردند.

فرزندان پدران آسمانی در پلدختر گرد هم آمدند 

گردهمايي شاعران و فرهنگیان کوهدشت
انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان، به مناسبت گرامی‌داشت مقام معلم مراسم عصری با شعر "آقا اجازه! شعر…" را برگزار می‌کند.
به گزارش يافته به نقل از کشکان، در این مراسم که با حضور شاعران، هنرمندان و فرهنگیان شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود، شاعران شهرستان و هنرمندان موسیقی به قرائت شعر و اجرای برنامه پرداخته و از تعدادی از شاعران فرهنگی تجلیل به عمل خواهد آمد.
عصری با شعر "آقا اجازه! شعر…" عصر پنج‌شنبه ۱۷ اردی‌بهشت‌ماه ۹۴ از ساعت ۱۸ در محل سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود. شرکت عموم در این مراسم آزاد است.
 گردهمايي شاعران و فرهنگیان کوهدشت

دیدگاه‌ها  

#1 میهن 1394-02-14 22:13
باتشکرازمسؤلان سایت یافته ومدیرمسؤل بالاگریوه من به عنوان فرزندشهید دست همه عزیزانی که به شهدا وخانواده هایشان محبت دارندرامیبوسم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا