یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در پی درج مطلبی تحت عنوان جوابیه‌ای بر اظهارات دکتر محمدحسن قدیری‌ابیانه(اين‌جا كليك كنيد) در مورد وضعيت حقوق فرهنگيان، وي با ارسال یادداشتی به سایت لکنا خواهان درج پاسخ خود به نقد سخنانش در سایت لکنا گردید که با توجه به بازنشر آن در پايگاه خبري يافته، عیناً در زیر آورده می‌شود:
شما ها مرتباً حقوق‌تان را با دیگرانی مقایسه می‌کنید که از شما بیشتر حقوق می‌گیرند.چرا نمی‌آیید بگوئید که مثلاً ارتشی‌ها کم‌تر حقوق می‌گیرند و یا مثلاً تعطیلات معلمان بسیار طولانی‌تر از دیگران است؟!
محمدحسن قديري‌ابيانهمن نمی‌گویم که حقوق‌ها برای زندگی مرفه کافی است، بلكه می‌گویم حقوق‌ها حتی گاهی بیش‌تر از سطح تولید اقتصادی در کشور است.
اگر بخواهیم وضعیت حقوق و معیشت مردم بهبود پیدا کند که آن را آرزو می‌کنيم چنين شود، باید وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.
در حال حاضر هزینه‌های دولت بسیار بیش‌تر از درآمدهای آن است. ۴۴ درصد بودجه نفت به آموزش و پرورش اختصاص یافته است. آیا می‌خواهید همه درآمد کشور را تقدیم کنیم؟!
مثال آلمان را می‌زنید. درآمد برخی موسسات آلمانی از درآمد نفت ما بیش‌تر است. بنده بارها در سخنرانی‌های مکرر به تبعیض در حقوق پرداخته‌ام.
البته عدالت به معنی برابری حقوق نیست اما توازن و تعادل به ویژه به نسبت اقتصاد کشور ضرور است.
در بودجه سال ۱۳۹۴ پیش‌بینی شده ۵۳ هزار میلیارد تومان نفت بفروشیم. يعنی به ازای هر ایرانی ماهیانه حدود ۵۶ هزار تومان. حقوق خود را بر این تقسیم کنید.
شما احتمالاً معادل سهم کامل ۲۰ الی ۳۰ نفر از نفت حقوق دریافت می‌كنيد. ادعاي حقوق ما را افزایش دهید یعنی سهم چندین نفر دیگر از هم‌وطنان فقیر را از آن‌ها بگیرید و آن‌ها را به فلاکت بیاندازید تا ما معلمان بهتر زندگی کنیم.
از این که کسی بدون توقع از شما حقایق را بیان کند و خود را در معرض فحاشی‌های عده‌ای قرار دهد دلخور نباشید. بنده هیچ دشمنی با قشر معلمان ندارم و آن‌ها را از عزیزترین اقشار جامعه و موثرترین‌ها می‌دانم ولی می‌دانم که آن‌ها در معرض توطئه‌های بیگانه قرار گرفته‌اند و باید زنگ خطر را به صدا درآورد تا مراقب باشند بازیچه‌ي دشمنان قرار نگیرند.
البته که تبعیض در حقوق هست و و جود دارد و این امر ناروا است اما گفتن اين كه برای اصلاح ابرو چشم را کور نکنیم، حرف بدی است؟!!
در مورد تامین هزینه‌های ۸ نفر از کمیته امداد هم نفری ۱۰۰ هزار تومان نیست. هنوز هم خود را مدیون آن‌ها می‌دانم.
اما بدانید حقوقی که من و شما می‌گیریم برای خدمت به مردم است و بدانیم بابت حقوقی که به ما‌، از سهم آن‌ها (محرومان) از نفت می‌دهند آن‌ها نیازمند به کمک کمیته امداد شده‌اند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سعيد 1394-02-14 03:11
اين اقا چقدر بيكاره
نقل قول کردن
#2 شهروند 1394-02-14 08:01
مرد مومن چنان حرف میزنی که انگار معلمان دارند پول گدایی می گیرند اول که دارند کار می کنند دوم مگه دولت فقط کارمند معلم دارد خب به بقیه هم اینطوری حقوق بدناشکال نداره همه با هم میسازیم بحث سر تفاوت ها می باشد ضمنا بحث مرفه بازی نیست بحث زنده ماندن و زندگی ابتدایی است لطفا حداقل با این سخنانتان نمک به زخم معلمان نزنید حداقل اینه که قبول کنید وضعیت بده
نقل قول کردن
#3 رضا شاه کرمی 1394-02-14 10:19
بابا نان داد
وقتی این جمله ی آغازین سواد آموزیست نباید بیش از این از این قشر انتظاری داشت.
این قشر فقط غم نان دارد ...
(البته نه همه) ولی وقتی هیچ معلمی در مقابل این تجمعات نانی واکنشی نشان نمیدهد آنهم در یکی از گذرگاهای تاریخی انقلاب (مذاکرات هسته ای) به پای همه نوشته می شود.
کاش مینوشتیم بابا جان داد تا به این انقلاب آب داد.
نقل قول کردن
#4 امیر 1394-02-14 16:23
بگیر بخواب عمو لحاف یخ کرد
طلبکار هم شده
نقل قول کردن
#5 فواد 1394-02-14 19:08
سهم هموطن فقیر را معلم میبرد یا مدیران واختلاس گران فوتبالیستها وبازیگران؟ ما همان هموطن فقیریم که فقر خودمان ودانش اموزانمان را در مناطق محروم میبینیم اری ما فرهنگیان بار جنگ بار فشار تحریم بار تهاجم فرهنگی رابر شانه های نحیفمان لمس میکنیم و همیشه در بازیهای سیاسی نمایندگان پله های ترقی شان بوده ایم
نقل قول کردن
#6 اسماعیل 1394-02-15 04:21
آیا دستمزد پزشک ها از کشوری دیگر هدیه داده میشه؟از بودجه مملکت نیست؟پزشکا به اندازه حقوقشون زحمت میکشن؟چرا فقط قناعت باید واسه ما معلما باشه؟بخدا خجالت داره این حرفا.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا