یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به استقبال گسترده متقاضیان و تماس‌های مکرر برخي اهالي مطبوعات، مهلت ارسال آثار جهت حضور در جشنواره‌ی مطبوعات غرب کشور تا هفدهم اردی‌بهشت‌ماه تمدید شد.
به گزارش يافته، سخنگو و مسوول روابط عمومی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان اظهار داشت: ظهر امروز طی جلسه‌ای که در دفتر معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات‌، کارشناسان حوزه مطبوعات و مسوول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، پس از بحث و بررسی، قرار بر اين شد كه به دلیل تعویق زمان جشنواره به ششم خردادماه و همچنین استقبال گسترده و تماس‌های متعدد روزنامه‌نگاران، تصمیم گرفته شد، مهلت ارسال آثار متقاضیان جهت شرکت در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان تا هفدهم اردی‌بهشت ماه تمدید شود.
مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات غرب كشور تمديد شد/ 800 اثر از 180 نفر به دبيرخانه رسيد
رضا باقري‌طولابي بيان داشت: جشنواره مطبوعات غرب کشور با حضور خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان‌های رضا طولابيکردستان، ایلام، همدان، کرمانشاه و لرستان از سوم تا ششم خردادماه به میزبانی خرم‌آباد و با همکاری خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار خواهد شد.
وي با بيان اين كه در جشنواره مطبوعات و در بخش نمایشگاه، برای هر استان یک غرفه در نظر گرفته شده است، افزود: لرستان به عنوان میزبان این جشنواره دارای سه غرفه شامل خبرگزاری‌ها، نشریات سراسری و هفته‌نامه‌ها و دو هفته‌نامه‌ها خواهد بود.
طولابي گفت: در قسمت‌های دیگر نمایشگاه شاهد ارایه کتاب‌های آموزش روزنامه‌نگاری از چند ناشر مطرح خواهیم بود.
سخنگوي خانه مطبوعات لرستان خاطرنشان ساخت: با تصمیم جمعی اعضای حاضر در جلسه و با هدف معرفي توانمندي‌ها و جاذبه‌هاي لرستان، مقرر گردید، مجموعه‌ای از آثار عکاس‌های لرستانی با موضوعات طبیعت، آثار تاریخی، فرهنگی و اجتماعی و پروژه‌های عمرانی استان به نمایش گذاشته شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نيز به خبرنگار يافته گفت: تا به حال 800 اثر از 180 روزنامه‌نگار در بخش‌های مختلف به دبیرخانه برگزاری جشنواره ارسال شده است.
ماشاالله امان‌الهی‌بهاروند بیان داشت: طی صحبت‌های انجام شده، نظر مساعد شهردار خرم‌آباد و همچنین مدیرکل اداره محیط زیست استان را جهت مشارکت در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور جلب کردیم تا در برگزاري هر چه بهتر اين جشنواره مشاركت و حضور فعال داشته باشند.
قابل ذكر است ماشاالله امان‌الهی‌بهاروند معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سيد مصطفی جهان‌بخت مسوول امور مطبوعات اداره ارشاد، غلام‌علي فلاح کارشناس اداره ارشاد، تیمور احمدوند کارشناس حوزه مطبوعات، عزت‌الله چنگایی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان، حسن نجفونددريكوندي نایب رییس هیات مدیره، کیانوش رستمی مدیرخانه مطبوعات و نایب‌رییس خانه مطبوعات کشور، فاطمه کردعلیوند و رضا باقری‌طولابی از دیگر اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان‌، نفرات حاضر در جلسه‌ بودند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 سید مصطفی جهانبخت 1394-02-11 01:06
سپاس از اطلاع رسانی شما و سایت یافته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا