یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس کل دادگستری استان لرستان گفت: با سایت‌های خبري بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری لرستان، جعفر بدری در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان كه در بيت نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد، اظهار کرد: خطری که امروزه استان را تهدید می‌کند مربوط به رسانه‌ها است و اولویت نخست برای تحقق شعار سال، از بین بردن فساد و سوء استفاده از فضای مجازی است.
وی افزود: بعضی از رسانه‌های بدون مجوز با انتشار اخبار کذب و بدون سند‌، سبب رو در رو قرار گرفتن مسوولان استان می‌شوند که البته انتشار این اخبار برای تامین منافع شخصی گردانندگان آن‌ها است.
رئيس كل دادگستري لرستان ضمن تاکید بر این که تیتر اخبار روزنامه‌ها بایستی رصد و در صورت ایجاد تشویش اذهان عمومی، باید با آن‌ها برخورد شود، تصریح کرد: هیات نظارت بر این موضع باید فعال شود و این فضا باید در رسانه‌ها و سایت‌های استان از بین برود.
مدیر کل دادگستری لرستان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید در صدور مجوزها و درباره‌ي انگیزه ایجاد یک رسانه جهت انتشار اخبار، تحقیق کند و به افراد دارای صلاحیت مجوز بدهد.
وی همچنین با اشاره به اين كه اصلاحاتی که برای رسیدگی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار می‌گیرد باید انجام شدنی باشد، افزود: به عنوان مثال در موضوع طلاق زوج‌ها که به عوامل مختلفی بستگی دارد و امروزه در حال افزایش است، بایستی جامعه اصلاح شود تا آمار طلاق کاهش پیدا کند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 اصغر دریکوند 1394-02-10 13:39
مجوز هفته نامه ها اخیرا شده بازار اقتصادی برای برخي مدیران هفته نامه ها اگر از شرکتهای دولتی سری بزنبد می بینید هزینه ی روپرتاژ چقدر هست تحملش از دیدنش سخت تر هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا