یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار: آستانه تحمل مردم لرستان كم شده استاستاندار لرستان گفت: شورای فرهنگ عمومی چالش‌های پیش روی جامعه را بر‌طرف می‌کند.
به گزارش يافته، هوشنگ بازوند در جلسه‌ي شورای فرهنگ عمومی استان كه در بيت نماينده ولي فقيه در خرم‌آباد برگزار شد، افزود: کافی است ما بتوانیم با استفاده از شورای فرهنگ عمومی که مربوط به جامعه است، چالش‌های جامعه را بر طرف سازیم.
وی ضمن اشاره به این که اهمیت این شورا کم‌تر از شورای برنامه‌ریزی و اداری نیست افزود: قرار است شورا اصلاح فرهنگ عمومی را انجام دهد که آثار مثبت آن در پایان سال 94 و ابتدای سال 95 مشخص خواهد شد.
استاندار تصریح کرد: آستانه‌ي تحمل مردم لرستان کم شده است و این موضوع مشکلات زیادی را به همراه دارد، لذا اعضاي شورای فرهنگ عمومی با به کارگیری از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و دیگر نهاد‌ها بايد این مسأله را حل نمایند.
بازوند با اشاره به این که ترویج فرهنگ کار باید تقویت شود، تاکید کرد: تقویت ترویج فرهنگ کار و تلاش منجر به توسعه اقتصاد و ترویج فرهنگي خوب خواهد شد كه این موضوع نیازمند برگزاری همایش‌های دارای خروجی است و البته آثار آن بعد از برگزاری همایش‌ها احساس می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نيز در اين جلسه گفت: کار فرهنگی بایستی با تخصص لازم انجام گیرد.
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان اظهار کرد: نخستین قدم برای روشن شدن تکلیف شورای فرهنگ عمومی تدوین و تخصصی شدن آن است و راه آن باید مشخص شود، سپس به صورت عملی انجام گیرد.
وی با تاكيد بر لزوم تدوين سند جامع فرهنگی و تشكيل اتاق فکر فرهنگی افزود: اعضای اين اتاق را می‌توان از دانشگاهیان استان انتخاب کرد تا بتوانند ضمن مطالعه، شاخص‌های فرهنگی را در نظر بگیرند و اصلاحات فرهنگی را انجام دهند.
 
  مصطفي باقري / خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 محمد اکبری 1394-02-10 12:42
اقای استاندار بفرماید استانه تحمل مردم کم شده است برای چه وچرا یکی از مهمترین دلایلش مشارکت ناپذیری برخی مسولین است وبعدش بیکاری البته با طرح مساله مشکل حل نمیشود به قول مقام رهبری وظیفه مسولین اقدام است
نقل قول کردن
#2 گل آقا 1394-02-13 09:41
سلام به استاندار عزیز:
آقا کار مردم استان و معضل بیکاری و ... به کنار، شما اگه مقدوره وضعیت ورزش این استان رو سر و سامون بدید من به شخصه ازتون ممنون میشم. بابا همه ورزشکارها خونه نشین شدن خدایی. ورزش دل خوشی مردم بود که ازشون گرفته شده!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا