یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سی و سومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان لرستان در مرحله‌ی استانی برگزار مي‌شود.
سيد سلمان موسويبه گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، رئیس اداره‌ی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان با بيان اين خبر افزود: این مسابقات در مرحله‌ی شهرستانی با شرکت 148 دانش آموز از سراسر استان برگزار گردید و در مجموع 5 هزار نفر به مرحله‌ی استانی راه یافتند.
سید سلمان موسوی خاطرنشان ساخت: راه یافتگان به مرحله‌ی استانی از 22   فروردين تا 6 اردي‌بهشت‌ماه در 60 رشته با هم به رقابت مي‌پردازند.
وي افزود: برگزیدگان استانی به عنوان سفیران فرهنگی و هنری استان لرستان در مسابقات کشوری دانش‌آموزان شرکت خواهند کرد.
 رئیس اداره‌ی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان با بيان اين كه در مسابقات فرهنگی هنری امسال بخش‌هایی به هنرهای آوایی دانش‌آموزان پسر اضافه کرده که شاهنامه خوانی یکی از آنان است، گفت: شاهنامه‌خوانی عبارت از خواندن اشعار شاهنامه فردوسی با آواز مخصوص است.

موسوي بیان کرد: بسیاری از مردم با این که از اهمیت شاهنامه آگاه هستند‌، اما فکر می‌کنند خواندن شاهنامه برای کودکان و نوجوانان دشوار است و نمی‌توان خواندن آن را به این گروه سنی پیشنهاد کرد.

وی تصریح کرد: با اضافه کردن بخش شاهنامه‌خوانی به مسابقات فرهنگی‌، هنری‌، خود دانش‌آموزان داستان‌های شاهنامه را می‌خوانند و با آن آشنا می‌شوند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 فردین 1394-02-05 23:11
حاج سلمان خسته نباشید از وقتی وارد این اداره شدی کلا متحول شده کارت بینظیره تبریک به مدیر کل دکتر کریمی بخاطر این انتخاب
نقل قول کردن
#2 امین عباسی 1394-02-07 08:49
ضمن عرض خسته نباشید خدمت جناب موسوی بخاطر برگزاری این جشنواره خصوصا بخش شاهنامه خوانی که می تواند کاری اساسی و بنیادی حتی در سراسر کشور باشد اما ایکاش دستگاه عریض و طویل آموزش و پرورش در اجرای اینچنین برنامه هایی با دستگاهها و نیروهای متخصص همفکری و از قبل برنامه ریزی کنند تا بتوانیم شاهد کارهایی با بار کیفی مناسب باشیم نه اینکه از لحاظ کمی به کار نگاه کرده و دنبال ارایه آمار باشیم
همچنین باید یادآور شوم ذکر این نقد به معنای نفی این کار بزرگ نیست بلکه به دنبال هر چه با شکوه برگزار کردن چنین فرصتهایی برای دانش آموزان عزیز هستیم.
نقل قول کردن
#3 انیس دارابی 1394-02-07 10:51
خسته نباشی استاد
نقل قول کردن
#4 مهندس 1394-02-27 12:39
مسابقات خوب برگزار شد ، ولی میتونست بهترم باشه
خیلی از معیار ها امسال در نظر گرفته نشد.

خسته نباشید جناب موسوی...
جای تبریک داره...چرا که من به عنوان یک شرکت کننده در مسابقات فرهنگی هنری ، در ادوار مختلف کیفیت مسابقات امسال رو تایید میکنم
درپناه حق باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا