یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز چهارشنبه به مناسبت روز زمین پاک که در 2 اردی‌بهشت‌ماه هر سال برگزار می‌گردد، برنامه پاک‌سازی منطقه حفاظت شده اشترانکوه انجام پذیرفت‌.
به گزارش روابط عمومی محیط زیست دورود، مسول منطقه حفاظت شده اشتران‌كوه ضمن تشکر از حضور افراد شرکت کننده دراین برنامه گفت: امسال از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شعار "زمین پاک با حفاظت از آب و خاک" برای روز زمين پاك تعیین شده است.
 احمد گودرزی در این مراسم با اشاره به دلیل نام‌گذاری این روز به نام زمین پاک گفت: هدف از برگزاری روز زمین پاک ایجاد آگاهی و جلب افکار عمومی در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی زمین است تا با ایجاد فرهنگ حفظ محیط زیست همه مردم خود را نسبت به پاکیزه نگه‌ داشتن زمین موظف بدانند.
 وی به اهمیت حفظ محیط زیست ازدیدگاه مقام معظم رهبری اشاره نمود و مسألـه آلودگـی زمیـن را یکـی از مسائل عمده محیط زیست در سراسر جهان دانست.
قابل ذكر است این مراسم با حضور مسوول منطقه اشتران‌كوه کارکنان اداره منابع طبیعی، محیط‌بانان منطقه اشتران‌كوه، پرسنل شهرداری و دانش‌آموزان دبیرستان دهخدا و تشکل‌های زیست محیطی، پاک‌سازی منطقه دره اسپر و کشتارگاه دام و منطقه دره آستانه تا چشمه خرم از  وجود زباله‌ها انجام پذیرفت.
 اشتران‌كوه نظافت شد + عكس
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 لر 1394-02-03 08:52
دست تماميه دوستداران طبعيت و محيط زيست درد نكنه بايد در اين زمينه فرهنگ سازيه بيشتري بشه و رسانه ها نقش مهمي در اين زمينه ميتوانند داشته باشند
نقل قول کردن
#2 بهرامی 1394-02-03 09:00
با سلام و خسته نباشی خدمت یافته عزیز
خسته نباشی به پرسنل اشترانگوه
روز 2 اردیبهشت حاشیه های داشت از جمله نبودن ریس اداره محیط زیست دورود و کارکنان اداره دورود ماشین منطقه اشترانكوه خراب شده حتی اداره دورود حاضر نشد که ماشین سازمانی رو در اختیار دوستان بزاره اینجا از اقای فتحی درخواست می کنیم پیگیری بکنن ممنون
نقل قول کردن
#3 کار مندان اشترانکوه 1394-02-03 12:05
با سپاس فراوان از شما مسولین محترم منطقه اشترانکوه و تلاش شبانه روزی تان در بحث فرهنگ سازی به منظور حفظ محیط زیست. دوستاران طبیعت
نقل قول کردن
#4 اسدی 1394-02-03 18:57
دست همه دوستان شرکت کننده در این برنامه درد نکند.باطلاع میرساند جمعه کوهنوردان وطبیعت دوستان دورود هر کدام منطقه ای را پاکسازی خواهند کرد.
از خبرنگار فعالتان تشکر داریم
کانون گهر سبز--انجمن برگ سبز
نقل قول کردن
#5 میرزایی 1394-02-03 21:03
ممنون از اقای دالوند به خاطر پوشش خبرهای زیست محیطی استان و ممنون از یافته عزیز واقعا اشترانگوه به تنهای خودش یک استانه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا