یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حکم صادره از طرف محمدرضا امانی سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري لرستان، سرپرست معاونت صنایع دستی اين اداره كل معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، اماني در جلسه معارفه "فرزانه عادلي" سرپرست معاونت صنایع دستی كه در سالن جلسات ساختمان صنایع دستی اداره کل برگزار شد، با اشاره به این که مجموعه کارکنان صنایع دستی و هنرجویان و کارآموزان این حوزه یک خانواده صمیمی را تشکیل می‌دهند، فرزانه عادلي سرپرست معاونت صنایع دستی ميراث فرهنگي لرستانافزود: انتظار داریم صنایع دستی استان با توجه به توان بالا و تجربیات خانم عادلی و همچنین پتانسیل‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی که در استان وجود دارد، با رشد روز افزون و مضاعف همراه باشد.
وی افزود: سال گذشته رتبه استان در حوزه صنایع دستی از 31 به 25 رسیده است که این پیشرفت، نتیجه همدلی و همکاری کارشناسان و کارکنان این حوزه بوده است، اما اميدواريم با دستان توانمند وي بتوانیم به نتیجه بهتری برسیم.
سرپرست اداره كل ميراث فرهنگي لرستان با اشاره به این که مقام «مسوول» به منزله پاسخ‌گویی و خدمت به مردم است افزود: برای رشد صنایع دستی ابتدا باید با همدلی و همزبانی، رضایتمندی کسانی که با این اداره سر و کار دارند را جلب کنیم تا شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است تحقق یابد.
فرزانه عادلی دارای مدارک کارشناسی صنایع دستی و همچنین کارشناسی ارشد در رشته هنر اسلامی از دانشگاه اصفهان است. وی همچنین سابقه یک سال و نیم معاونت صنایع دستی در این اداره کل را طي سنوات گذشته (91 تا 92) در کارنامه دارد.
شایان ذکر است پیش از این محمدرضا امانی سرپرست جدید اداره کل ميراث فرهنگي لرستان، مسووليت معاونت صنایع دستی اين اداره را بر عهده داشت كه از 23 فروردين امسال جايگزين عبدالرضا مهاجري‌نژاد مدير كل سابق اين نهاد شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ندایزدانی 1394-02-02 09:39
سلام،ضمن تبریک به خانم عادلی،روندتغییر ات داره مردم رو دچارتردید میکنه که انگاراداره کل داره به سمت و سوی مدیران قبلی میره، خانم عادلی اومدن ولی دیگه بقیه مدیران کنارگذاشته شده روبرنگردونید،کس انی که به گواه کارشناس هاومراجعین میراث فرهنگی باعث ضعف های مدیریتی میشدن... ،یافته جان اگه چاپ نکنی دیگه دوست نداریم.حرف دل خودم که نیست حرف خیلی هاست.مرسی
نقل قول کردن
#2 هادی 1394-02-06 10:14
سوال مهمی که اینجا پیش میاداینه که چرااین اداره کل پس ازگذشت تقریبا19ماه ازآغازدولت نمی تواندیک ثبات مدبریت داشته باشد؟ چرابرخی هاکه دردولت گذشته مدیر بودندامروز دوباره می خواهند مدیرکل شوند!یاد مقاله چندروز پیش یافته افتادم که نوشته بود راستی های چپی و چپی های راستی، آقای استاندار شما نماینده دولت تدبیروامیدهستید ، به این وضع نامناسب پایان دهید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا