یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی تهران برگزار شد.
به گزارش یافته، پنجمین جشنواره سالیانه "مجریان و هنرمندان صحنه ایران" 26 و 27 فروردین‌ماه 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی تهران، با درخشش حسن شمشادی و آتوسا رحمتی دو مجری و خبرنگار لرستانی برگزار گردید.



حسن شمشادی ( در بخش تجلیل) موفق به دریافت چکاوک زرین جایزه ویژه هیات داوران شد و در بخش مسابقه نیز نشان چکاوک مسین به آتوسا رحمتی اعطا گردید.
هیات داوران پنجمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران، متشکل از رضا معینی، محمد نظری، سعید فاتحی، فریبا علومی‌یزدی، محمود رضا قدیریان، سوسن حسنی‌دخت، ناهید امیریان، شعله قهرمانی و خداداد یوسف‌زاده با صدور بیانیه‌ای منتخبین این جشنواره را به شرح زير معرفی نمود:

چکاوک زرین جایزه ویژه هیات داوران :
جایزه ویژه هیات داوران برای چکاوک زرین پنجمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه‌ای ایران، به خبرنگار لرستانی میدان‌های نبرد در عراق و سوربه به حسن شمشادی از خرم‌آباد برای سال‌ها تهیه گزارش و خبر از صحنه‌های مستقیم نبرد حق و باطل تقدیم شد.
همچنین جایزه ویژه هیات داوران برای چکاوک زرین پنجمین جشنواره  مجریان و هنرمندان صحنه‌ای ایران بار دیگر و به  آقای ایرج نوذری به پاس‌داشت تلاش‌های ارزشمند مرحوم منوچهر نوذری در عرصه گویندگی و طنز اهدا شد.

در بخش داوری بزرگ‌سالان :
چکاوک زرین: هیات داوران با احترام به تمام مجریان حاضر در جشنواره پنجم، در این بخش هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان در جشنواره را شایسته دریافت نشان چکاوک زرین ندانست.
چکاوک سیمین: حسین وکیلی از استان یزد، نسرین کوچک‌خانی از استان تهران، حسین وکیلی و نسرین کوچک‌خانی را  مشترکاً شایسته دریافت این نشان تشخیص داده شدند.
چکاوک مسین: هیات داروان سه نشان چکاوک مسین  اعطا نمود؛ نشان چکاوک مسین با رای قاطع هیات داوران به نوید امینی،  احسان ابراهیمی از خراسان و آتوسا رحمتی از خرم‌آباد تعلق گرفت.
 
در بخش داوری نوجوانان :                                           
چکاوک زرّین: هیات داوران با احترام به تمام مجریان نوجوان حاضر در جشنواره پنجم، در این بخش هیچ‌کدام از شرکت کنندگان در جشنواره را شایسته دریافت نشان چکاوک زرین ندانست.
چکاوک سیمین: جایزه این بخش به نازنین ناظم از استان تهران تعلق گرفت.
چکاوک مسین: در این بخش هیچ‌کدام از شرکت کنندگان در جشنواره را شایسته دریافت نشان چکاوک مسین ندانست.
 
لوح تقدیر به مجریان نوجوان :
هیات داوران محمد صالح خدادادی از استان کرمان، ملورین سقازاده از استان تهران و علی‌رضا امیری‌ساله از استان مازندران را شایسته دریافت لوح تقدیر در این بخش دانست.

در بخش داوری کارگردانی :
هیات داوران با نظر رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران و با رای هیات ارزیابان و نظر به شایستگی‌های کارگردان هنری جشنواره در خلق آثار گرافیکی و هماهنگی در ثبت و ضبط آرم استیشن های برخط  و معرفی مجریان به صورت برخط، نشان چکاوک سیمین به علی رضوانی تبار از استان قم اعطا نمود.
 
 
معرفی حسن شمشادی برنده چکاوک زرین جایزه ویژه هیات داوران:
حسن شمشاديحسن شمشادی متولد يكم آبان 1348 در خرم‌آباد از سال 1375 به عنوان خبرنگار واحد مركزی خبر در صدا و سیمای مركز لرستان به صورت رسمی فعالیتش را آغاز كرد.
شمشادی تا سال 1380 در خرم‌آباد بود و سپس به صدا و سيماي مركز قم رفت.
وی از جمله خبرنگارانی است كه با درخواست خودش از فروردين 1383 به دفتر صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در بغداد منتقل شد و 3 سال در كشور عراق گزارش‌های مختلفی را تهیه و ارسال كرد.
ایشان از مهرماه 1386 تا مهرماه 1389 به واحد مركزي خبر در تهران منتقل و از سال 89 برای اجرای گزارش های خبری به سوریه رفت و به عنوان مدیر دفتر و خبرنگار صدا و سیما در کشور سوریه فعالیتش را ادامه داد.
شمشادی بين سال‌هاي 73 و 74 براي مدت 20 ماه به دعوت مرحوم سيد داود فهمي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بروجرد، به عنوان مسوول روابط عمومي اين دانشگاه فعاليت داشت.
وی بعد از 49 ماه خدمت در کشور سوریه، در آخرین روزهای فروردین‌ماه 94 با خاتمه ماموریت و مسوولیتش، به وطن بازگشت.
 
معرفی آتوسا رحمتی برنده چکاوک مسین جایزه ویژه هیات داوران:
نشان چکاوک مسین به آتوسا رحمتی اعطا گردیدآتوسا رحمتی متولد بیستم مرداد‌ماه 1360 در خرم‌آباد است. وي از سال 1390 فعالیت رسمی خود را در شبکه افلاک شروع کرد و تا قبل از آن و از سال 85 به عنوان مجری، کارشناس و نویسنده با صدا و سیمای مركز لرستان همکاری داشت.
از افتخارات رحمتي می‌توان به اجرا در همایش‌های ملی و بین‌المللی، عضویت در باشگاه پژوهش‌گران جوان، برگزیده جشنواره مطبوعات، برگزیده جشنواره رضوی، از طراحان و ایده پردازان روز گلونی و مجری برنامه دیدار حسن روحانی رییس جمهور با عشایر و ... اشاره کرد.
رحمتی که سابقه فعالیت در نشریات از جمله بهار سلامت و همشهری لرستان (سردبیر) را در کارنامه دارد؛ دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان‌شناسی است و به زبان‌های انگلیسی و فرانسه آشنایی کامل دارد.  
قابل ذکر است پنجمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران توسط کارگروه نخبگان هنری فرهنگستان هنر و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت معاونت فرهنگی و هنری وزارت ارشاد اسلامی با حمایت معنوی دانشگاه هنر و دانشکده خبر صدا و سیما برگزار شد.


عبدالرضا قاسمی / تهران
 

دیدگاه‌ها  

#1 همتی 1394-01-31 07:01
تبریک به این هم استانی ها و سپاس از اطلاع رسانی شما
نقل قول کردن
#2 سامان 1394-02-02 11:20
افرین به این خانم لر.ان شاالله همیشه موفق وموید باشد
نقل قول کردن
#3 الناز 1394-02-03 19:22
آرزوی موفقیت های روز افزون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا