یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم معارفه مدير آموزش و پرورش شهرستان سلسله با حضور حجت‌الاسلام سيد سجاد موسوي امام جمعه شهرستان‌، اسدالله كريمي معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش لرستان، غلام‌رضا سليماني فرماندار شهرستان و جمعی از فرهنگیان در محل سالن كنفرانس مدیریت آموزش و پرورش سلسله برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، امام جمعه الشتر در اين مراسم گفت: مجموعه آموزش و پرورش از نهادهای تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جایگاه ویژه در تعلیم و تربیت نسل جوان و توسعه و پیشرفت کشور دارد.
معاون آموزش متوسطه استان لرستان نيز با قدردانی از زحمات مدیر قبلی آموزش و پرورش سلسله و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید اظهار کرد: همه باید با وحدت و همدلی در مجموعه‌های اداری، بدون گرایش های سیاسی و جناحی برای رشد و تعالی بیشتر این شهرستان جهت خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در جهت اهداف جمهوری اسلامی گام برداریم.
در اين مراسم از خدمات "جواد اسلام‌دوست" سرپرست سابق قدرداني شد و "حسين فرج الهي" را به عنوان مدير جديد آموزش و پرورش شهرستان الشتر منصوب گرديد.
فرج‌الهي داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد ادبيات عرب است. وي 29 سال سابقه خدمت در آموزش وپرورش دارد و قبلاً دبير، مدير دبيرستان‌، كارشناس متوسطه و معاون پشتيباني اسبق آموزش و پرورش شهرستان الشتر بوده است.
 3 انتصاب در ادارت لرستان/ مدير آموزش و پرورش الشتر منصوب شد

سرپرست اداره حقوقی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی "هادی هادی‌زاده" را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره حقوقی آموزش و پرورش هادی هادی‌زادهلرستان منصوب کرد.
 هادی‌زاده که دانش‌آموخته‌ي رشته حقوق است در طول 27 سال خدمت در آموزش و پرورش سوابقی همچون مربی پرورشی مدارس‌، کارشناس قرآن و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک‌، کارشناس حقوقی و عضویت در هیأت بدوی اداره کل آموزش و پرورش لرستان را تجربه کرده است. وي هم چنین وکیل پایه یک دادگستری است و عضو شورای حل اختلاف دادگستری، نماینده کار‌فرما در اداره کل کار و امور اجتماعی و به عنوان حقوقدان در بسیاری از محاکم حقوقی به عنوان نماینده حقوقی  انجام وظیفه می‌کند‌.
هادی‌زاده از امروز جانشین "علی قائدرحمتی" رئیس سابق اداره حقوقی آموزش و پرورش لرستان شده است که پس از 13 سال خدمت در اداره حقوقی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
 

محمد جايدري مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري خرم‌آبادمدير روابط عمومي وبين‌الملل شهرداري خرم‌آباد منصوب شد

يحيي عيدي‌بيرانوند شهردار خرم‌آباد با صدور حكمي "محمد جايدري" را به عنوان مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري خرم‌آباد منصوب كرد.

جايدري كه پيش از اين از ششم آذرماه 93 به عنوان سرپرست روابط عمومي شهرداري به جاي شاهين احمدي منصوب شده بود، اينك پس از گذشت حدود 4 ماه، حكم مديريت خود را از دست شهردار جديد خرم‌آباد دريافت كرد.

وي داراي مدرك كارشناسي مهندسي صنايع از دانشگاه صنعتي اصفهان است و حدود 15 سال سابقه كار در شهرداري خرم‌آباد را دارد.



سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب گردید
طی حکمی از طرف مهرداد بهاروندی مدیر کل منابع طبیعی  و آبخیزداری لرستان، "عابدین میردریکوند" به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی  و آبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب گردید.
پيش از اين سیاوش میرزایی در دوران تصدی در مسوولیت اداره تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 فواد 1394-01-30 20:38
دکتر اسلام دوست با ارزوی موفقیت روزافزون شما درسنگری دیگر هم درزمان جنگ خوش درخشیدید هم درسنگر علم وهم درسنگر دفاع از ارزشهای اصلاحات هیچ گاه نقاب بر چهره نداشتی وهمیشه در چهره ات عدالت شجاعت وصداقت موج میزد
نقل قول کردن
#2 امین کلانتری مشهد مقدس 1394-01-31 07:41
انتصاب برادر عزیزمان عابدین میردریکوند را به سمت ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون داریم
نقل قول کردن
#3 رضا باقری طولابی 1394-01-31 14:50
با آرزوی بهترین ها برای محمد جایدری زحمت کش
نقل قول کردن
#4 آسمان 1394-02-02 08:15
جناب آقای حسین فرج اللهی انتصاب جنابعالی را تبریک می گویم الحق و الانصاف که جنابعالی یکی از پاک ترین افراد این سرزمین و مایه افتخار این شهر و دیاری موفق باشی و سربلند خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان.دوستدار شما
نقل قول کردن
#5 معلم 1394-02-02 16:18
در بین معلمان الشتر هم آقای اسلام دوست وهم آقای فرج اللهی از چهره های پاک ، شایسنه و با سواد هستند . بسیاری از ویژگی های مشترک را دارند وبا هم دوست صمیمی هستند. حتی در زمان اسلام دوست ایشان به عنوان معاون مالی معرفی شد اما بنا به دلایلی معاون قبلی تغییر نکرد. ضمن آرزوی موفقیت برای هردوی ایشان، امیدواریم آقای فرج الهی منشأ اثر خیر وانسجام بین فرهنگیان باشد.
نقل قول کردن
#6 شاگرد 1394-02-03 19:26
درود بر حاج جواد صادقی
نقل قول کردن
#7 رسول خیرالهی 1394-02-05 13:07
درود برکریمی بخاطرانتصاب فرج الهی ولایی
نقل قول کردن
#8 صادق 1394-02-06 12:44
به آقای فرج الهی تبریک میگم
نقل قول کردن
#9 حسن 1394-02-07 22:40
اقای فرج الهی تا حالا در بین فرهنگیان خوش درخشیده امااگر برخي برای گرفتن پست خرابش نکنند
نقل قول کردن
#10 نعمت 1394-02-13 19:13
جناب میر رسالت آزادی بیانو خوب رعایت نکرد.اینجاتنهاج ایه که میتونم درد دلمو بگم .اگه خدابالاسرت هست منتشرش کن..بنده ا ی هستم از بندگان خدا درسته که میگن خداروزی رسانه اما روزی من وزنو بچمو آقای [...] در الشتر که الان دم از دینو دنیا وصلاح دنیا میزنه قطع کرد. آقای صا[...] حق الناس من گردنته
نقل قول کردن
#11 جومونگ 1395-02-18 18:30
به آقای احمدی وترابی تبریک میگم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا