یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولين جلسه‌ی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با كاركنان اين نهاد روز پنج‌شنبه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، سرپرست جديد اداره كل ميراث فرهنگي لرستان در اين جلسه به کارهای انجام گرفته توسط مدیر کل پیشین اداره کل میراث فرهنگی استان اشاره كرد و آن‌ها با ارزش برشمرد و ضمن تقدير از وي گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب امسال به نام همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده كه این همدلی و همزبانی بین دولت و مردم در مجموعه میراث فرهنگی هم باید اتفاق بیافتد چرا که همدلی و همزبانی از مهم‌ترین نیازهای ثبات یک جامعه است.
محمدرضا امانی با اشاره به این که وظیفه یک مدیر خدمت به ملت است گفت: حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اخلاقی بايد سرلوحه کار مسوولین و كاركنان ميراث فرهنگي لرستان باشد.
وي افزود: اتاق فکر جهت همدلی و همفکری بین كاركنان ميراث فرهنگي استان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی ایجاد خواهد شد.
محمدرضا امانی با اشاره به این که صندوق پیشنهادات و انتقادات اداره کل وسیله‌ای برای درد و دل و بیان مسائل و مشکلات همکاران است افزود: هر 3 ماه یک بار جلساتی هم بین کارکنان و خانواده میراث فرهنگی استان لرستان برای رفع مشکلات آن‌ها برگزار خواهد شد.
در پایان اين جلسه، سرپرست ميراث فرهنگي اتسان به صحبت‌ها و درد و دل چند تن از كاركنان اين نهاد گوش داد و برای پی‌گیری و رفع مشکلات قول مساعد داد.
كارت ضابط قضايي براي كاركنان يگان حفاظت صادر شد
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان از صدور کارت ضابط قضایی برای کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان خبر داد.
سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: با توجه به استعدادهای درخشانی که در استان و همچنین اداره کل وجود دارد، همه باید دغدغه حفاظت از میراث فرهنگی را به عنوان تعهد اخلاقی در نظر داشته باشند تا با برنامه‌ریزی بهینه در امورات و اهداف سازمانی اداره کل، شاهد شکوفایی و پویایی مجموعه باشیم.
وی افزود: برای دفاع از حیثیت میراث، نیازمند احساس مسوولیت هستیم  و دلسوزانه‌تر به انجام فعالیت‌ها بپردازیم.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان با اشاره به این که یگان حفاظت بازوی اجرایی سازمان است و تافته جدابافته نیست افزود: رسالت و ماموریت اصلی یگان حفاظت در بحث حفاظت و حراست از اماکن و آثار تاریخی و همچنین برخورد با جرائم حوزه میراث فرهنگی می‌باشد.
دولتشاهي با اشاره به نقش نيروهاي یگان حفاظت به عنوان ضابطین خاص قضایی عنوان کرد: پرسنل یگان با تمام توان در ماموریت‌های مرتبط با تخریب، تعرض و وقوع جرائم مشهود، می‌توانند به عنوان ضابط خاص قضایی ایفا نقش نموده و تا حفظ و نگه‌داری و ارجاع به مراجع قضایی وارد عمل شوند.
وی در پایان گفت: با تمام توان و اخلاص، هر آن‌چه که موجب پویایی بیش‌تر و انجام بهتر رسالت حفظ آثار تاریخی خواهد بود، انجام خواهیم داد.
و انجام بهتر رسالت حفظ آثار تاریخی خواهد بود، انجام خواهیم داد.
 اتاق فكر ميراث فرهنگي لرستان تشكيل مي‌شود
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 امین عباسی 1394-01-28 13:20
متاسفانه هیچ اشاره ای به جزییات اتاق فکر نشده است،ایکاش این اتاق فکر را بسط دهند و فراتر از فضا و افکار همکاران باشد و فعالان فرهنگی استان هم برای حضور در این تالار استفاده کنند.
نقل قول کردن
#2 حمیدی 1394-01-28 13:44
باا احترام به همه عزیزان باید عرض کنم که متاسفانه بعضی از عزیزان شاغل در این اداره هنوز متوجه فرهنگی بودن فضای کارشان نیستند.
این عزیزان باید توجه کنند کار در فضای فرهنگی با یک دهداری تفاوت دارد اگر مدیر جدید به این نکته توجه فرمایند بی شک در روحیه ارباب رجوع تاثیر مثبت خواهد داشت وچه بسا عامل نهمی باشد در جذب سرمایه گذار
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1394-01-28 23:30
با سلام و تبریک به جناب امانی از ایشان درخواست داریم حمام قدیمی واقع در میدان بزرگ را هر چه زودتر مرمت و به جای بسته بودن و به مرور زمان تخریب شدن ان را همچون حمام گنجعلی خان کرمان درست کنند و اثری ماندگار در دوران مدیریت خود بجای گذارد.
نقل قول کردن
#4 تاسف 1394-01-29 23:46
امیدوارم به جوانان اداره کل بیشتر بها بدهند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا