یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت‌: به منظور پاسداشت تلاش‌های صورت گرفته در عرصه آموزش و پرورش لرستان در هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، در کنار تجلیل از معلمان نمونه استانی‌، از مرحوم حاج شيخ عزيزالله ضیایی پایه‌گذار آموزش و پرورش رسمی لرستان  كريمي‌فر مدير كل آموزش و پرورش لرستان(در سال 1304) و محمدحسن خشنود اولین مدیر کل آموزش و پرورش لرستان پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نيز تجلیل می‌شود.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر افزود‌: ستاد بزرگداشت مقام و منزلت معلم آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی را برای پیش‌بینی کرده که از آن جمله می‌توان به تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و شهرستانی‌، استانی و کشوری اشاره کرد‌.
وی تعداد معلمان نمونه کشوری را یک نفر‌، معلمان استانی را 23 نفر و معلمان نمونه منطقه‌ای و شهرستانی را 485 نفر ذکر کرد و گفت‌: توجه به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مهم‌ترین رویکردی است که در انتخاب معلمان نمونه مورد توجه قرار گرفته است‌.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نقش سازنده و موثر معلمان در توسعه کشور گفت‌: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری "سال دولت و ملت‌، همدلی و هم‌زبانی" نامگذاری شده است‌، انتظار می‌رود همچون همیشه  معلمان پرچمدار همدلی و هم زبانی بین دولت و ملت و جریان گفتمان‌سازی این همدلی و هم‌زبانی در جامعه باشند‌.
کریمی‌فر تاکید کرد‌: طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله طرح‌هایی است که با هدف تکریم معلمان و ارتقاء وضعیت معیشتی معلمان تدوین شده است و از مهرماه امسال اجرا خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود افزود‌: فرهنگیان به عنوان فرهیختگان عرصه فرهنگ و اندیشه در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که درک درستی از شرایط زمان خود دارند و در این برهه حساس هم همدلی و همراهی خود را با مسوولان نظام به منصه‌ي ظهور خواهند رساند‌. 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ایران 1394-01-26 14:14
سلام. بالاخره حق به حقانیت رسید و از بانی فرهنگ لرستان تقدیر میشود. امیدواریم در آن روز شاهد یک قول از زبان شما باشیم که یک مدرسه نیز به نام استاد ضیایی نامگذاری نمایید.
ایران به نمایندگی از بازنشستگان زن در لرستان.
نقل قول کردن
#2 موسوی 1394-01-26 18:04
سلام. لطفا زمان برگزاری همایش را اعلام کنید. همچنین در مورد مدعوین همایش هم اسامی این عزیزان را اعلام کنید.
نقل قول کردن
#3 راستی فرد 1394-01-26 20:05
تقدیر و تجلیل از استاد شیروانی مقدم، با پیش از 50سال آ کورش ادبیات فارسی در دانشگاهها و مراکز آ موزشي را هم در برنامه تجليلها قرار دهید.
نقل قول کردن
#4 مربی بدبخت 1394-01-28 00:30
با عرض سلام وادب . لطفا یک فکری به حال این مربیان پیش دبستانی ازنا کنید
نقل قول کردن
#5 بهاروند 1394-01-28 09:21
سلام. لطفا درمورد مکان وساعت همایش
اطلاع دقیق بدهید.
سپاسگزارم.
نقل قول کردن
#6 بازوند 1394-01-29 10:29
درود بر مدیر کل فرهنگ دوست آموزش لرستان
ممنون از اینکه یادی از گذشتگان میکنید.
نقل قول کردن
#7 کرم اللهی 1394-01-30 11:14
سلام. لطفا مکان همایش را اعلام فرمایید.
باتشکر
________________________
يافته: سلام. هر ساله آموزش و پرورش اين مراسم را طي يكي از روزهاي هفته معلم و در سالن همايش‌هاي مركز علامه طباطبايي خيابان جلال آل احمد برگزار مي‌كند.
امسال 12 اردي‌بهشت تعطيل رسمي است احتمالا 13 يا 14 اردي‌بهشت برگزار شود
نقل قول کردن
#8 اسدی 1394-01-31 00:59
سلام علیکم.من به شخصه تشکر میکنم.
بابت تمامی زحمات مدیرکل محترم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا