یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شبکه سه سیما پخش مستند ۲۶ قسمتی " با سیمره" را از روز شنبه آغاز کرد.
به گزارش ميرملاس، تهیه کننده و کارگردان لرستاني مستند ۲۶ قسمتی "با سیمره" با اعلام این خبر گفت: این مستند از ۲۲ فروردین در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گرفته است.
بهمن ابراهیمی افزود‌: اين سريال مستند هر روز از شنبه تا چهارشنبه رأس ساعت ۱۰ و ۵۰ دقيقه صبح از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود كه در قسمت اول این مستند کلیاتی درباره رشته کوه‌های زاگرس و گرین به نمایش در‌آمد.
وی با ذکر این نکته که این مستند به زودی از شبکه‌های شما و افلاک نیز پخش خواهد شد، افزود‌: در قسمت‌های آتی، بینندگان را ابتدا به تماشای سرشاخه‌های رودخانه سیمره در استان همدان مي‌بريم و سپس با ثبت جلوه‌هایی کمیاب از گرین و گاماسیاب به سوی هرسین، زرامین و کنگاور رفته و در ادامه نیز با قسمت‌هایی درباره‌ی بیستون‌، کرمانشاه‌، روانسر، کوهدشت، شیرز‌، دره شهر، پلدختر، شوش، خرم‌آباد‌، الشتر، نورآباد، سوسنگرد و ديگر نقاط ديدني غرب كشور، سعی نموده‌ایم که طبیعت اين منطقه را به بینندگان بیش‌تر معرفی کنیم.
ابراهیمی درباره ساخت مستند با سیمره اظهار داشت: این مستند طي مدت 27 ماه به سفارش شبکه جهانی جام جم برای بینندگان داخل و خارج از کشور ساخته شده است.
این مستندساز کوهدشتی افزود: با سیمره به زندگی و نحوه‌ي معیشت مردم حاشیه رودخانه سیمره در ۵ استان غرب کشور می‌پردازد و تاکید عوامل این مستند بیش‌تر بر ثبت جلوه‌های زیبای طبیعی و نیز نمایش قابلیت‌های ژئوتوریسم مناطق مختلف غرب کشور همچون ژئو‌پارک شیرز بوده است.
تهیه کننده برنامه‌های سیاه مشق و عندلیبان در رابطه با این برنامه‌ها نیز گفت: برنامه‌های ادبی سیاه مشق و عندلیبان که به شعر‌خوانی شاعران جوان کشور و نیز اشعار حافظ اختصاص دارد در حال حاضر از شبکه جام جم در حال پخش هستند.
وی درباره ساعت پخش این دو برنامه بيان داشت: این برنامه‌ها در قالب آیتم‌های کوتاه میان برنامه در طی روز از شبکه جام جم پخش می‌شوند.
ابراهیمی در پایان اظهار داشت‌: بر بنده واجب است از همکاری همه مسوولین شبکه جام جم و عوامل تهیه و تولید شامل دکتر طلوعی مدیر محترم شبکه، زراعتگر معاون اداری مالی، عطا حسن‌پور‌، عبدالرسول بهمانی، بهروز ابراهیمی‌، سمیه آزادبخت‌، سعید قاسمی‌، علی‌محمد کاظمی‌، محمد‌حسین آزادبخت‌، علی‌رضا آزادبخت تشکر کنم و زحمات ایشان را ارج بنهم‌.
عوامل مجموعه مستند با سيمره عبارتند از:
سیف‌الله غضنفری‌: راوی،
 بهمن شکریان و شهرام صابونی‌: گویندگان متن،
مجتبی ابراهیمی‌: برنامه ریزی تولید،
 سهیل امرایی‌: دستیار تولید‌،
انوشیروان فاضل‌پور: صدا‌بردار،
سهیل نظری و داریوش ابراهیمی‌: تدوین‌،
داوود رضایی‌: موسیقی،
 سريال مستند ‌با سیمره از شبکه سه سیما پخش مي‌شود
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1394-01-23 09:56
یکی از راههای جلب توریسم، معرفی وتبلیغات در رسانه هاست که از خود مردم شروع و با حمایت مسئولین به نتایج خوبی خواهد رسید.
خدا قوت خدمت آقایان ابراهیمی و دست اندر کاران این مستند.
نقل قول کردن
#2 نگین 1394-07-06 14:36
برنامه سیمره بی نظیره... 
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا