یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حشمت‌الله عبديطی حکم صادره از طرف اسدالله عباس‌زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، معاون جديد پژوهش و برنامه‌ریزی اين ناحیه منصوب و معرفي شد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش  و پرورش ناحیه یک، بر اساس اين حكم، حشمت‌الله عبدی‌ از پنجم فروردين‌ماه به عنوان معاون جديد پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ناحيه يك خرم‌آباد منصوب گرديد.
عبدي 39 ساله دارای مدرک تحصيلي لیسانس معارف اسلامي با ۲۴ ساله سابقه آموزشی و اداری است. وی بیش از ۱۵ سال سابقه مدیریت و معاونت در مدارس و ۳ سال تجربه به عنوان معاونت اجرایی را دارد‌.
همچنين عبدي از علاقه‌مندان ورزش بوده و سال‌ها به عنوان مربي فوتبال در تيم‌هاي بازیافت، یاسین، فرهنگ و پرسپولیس خرم‌آباد و نيز رئيس هيأت بیلیارد و بولینگ استان لرستان فعاليت داشته است.
قابل ذكر است پيش از اين، حجت‌الله مؤمني از تيرماه 1393 جاي‌گزين فريد عبدي‌بسطامي در اين سمت شد و با انتصاب مومني در آبان 93 به عنوان مدير آموزش و پرورش كوهدشت، اين پست تا كنون در ناحيه يك خرم‌آباد بلاتصدي باقي مانده بود.
 
محمدرضا فرج‌الهی‌مقدمانتصاب مشاور عالی آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد
در آخرین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد، مشاور عالی آموزش و پرورش اين ناحیه منصوب و معرفي شد‌.
به گزارش روابط عمومی آموزش  و پرورش ناحیه دو، در اين جلسه که با حضور نصرت‌الله سهرابي‌زاده مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو تشکیل شد‌، گزارش عملکرد واحدهای مختلف در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت‌.
همچنين در اين جلسه محمدرضا فرج‌الهی‌مقدم به عنوان مشاور عالی مدير آموزش و پرورش ناحيه دو خرم‌آباد معارفه شد.
فرج‌الهي دارای ۳۱ سال تجربه کاری در پست‌های مدیریتی متعدد از جمله مدیریت دبیرستان نمونه امام جعفر صادق‌(ع) با  مدرک تحصيلي کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 مازیار 1394-01-06 12:20
یافته جان سلام
نوروز بر کلیه زحمت کشان یافته مبارک باد.
حشمت عبدی نسبت سببی یا نسبی با آقای دکتر ایرج عبدی دارد یا ندارد ؟؟؟؟؟
___________________________
يافته: سلام و سپاس. بر شما نيز مبارك. در اين زمينه اطلاعي نداريم
نقل قول کردن
#2 شهرام شرفی 1394-01-06 13:39
سه پرسش:
الف) آیا بین جناب عبدی با جناب دکتر عبدی نماینده محترم خرم‌آباد نسبت فامیلی وجود دارد؟
ب) آیا جناب عباس‌زاده گزینه‌ی دلخواه دکتر کریمی‌فر بوده یا این‌که توسط یک مقام ارشد سیاسی بر وی تحمیل شد؟
پ) چرا نیرویی اصلاح‌طلب و کارآمد برآمده از ناحیه یک بر مدیریت این ناحیه گماشته نشد؟
__________________________
يافته: سلام جناب دكتر شرفي.
شايد كساني هم از نزديكان و بستگان نمايندگان باشند كه انسان‌هايي توانمند باشند و نبايد آن‌ها را با اين ديد نگريست كه از موقعيت نماينده مجلس سوء استفاده كرده‌اند.
من آقاي حشمت عبدي را يكي دو بار بيشتر نديده‌ام اما طي اين چند سال دورادور در جريان خدمت ايشان به جوانان اين شهر به خصوص در زمينه‌ي ورزشي بوده‌ام.
از طرفي اين كه نوشته‌ايد چرا يك اصلاح‌طلب براي رياست اين ناحيه گمارده نشده نيز بايد كتاب قانون انتصابات را بياوريد كه اين جمله كجاي آن نوشته شده است كه حتماً بايد در زمان فلان دولت فلان گزينه از فلان جناح به سمت مديريت نهادها برسد؟!
به عنوان كسي كه درد لرستان را ناشي از تعصب بي‌جا نسبت به طوايف و جناح‌ها مي‌بينم و راه خدمت به مردم را دوري از تعصب مي‌دانم، از شما تقاضا مي‌كنم، ديد خود را از اصلاح‌طلبي به شايسته‌گرايي باز گردانيد تا در آينده جناح جديدي براي توسعه‌ي لرستان تشكيل شود و همه با عضويت در اين جناح، خادم بي‌مزد و منت مردم شوند و گر نه اين طور كه ما مي‌بينيم، هر كس از نمد اصلاحات و اصول‌گرايي براي خويش در لرستان كلاهي دست و پا مي‌كند و ادعاي پست و مقام مي‌نمايد
نقل قول کردن
#3 محسن 1399-04-29 00:37
بله پسرعمو هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا