یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير سينما استقلال خرم‌آباد از اكران 2 فيلم‌ جديد و پربيننده "استراحت مطلق" و "رخ ديوانه" طي ايام نوروز در اين سينما خبر داد.
محمدرضا كرم‌الهي در گفت‌وگو با خبرنگار يافته اظهار داشت: فيلم "استراحت مطلق" با مضموني اجتماعي به كارگرداني و نويسندگي سينما استقلال خرم‌آبادعبدالرضا كاهاني با حضور بازيگراني چون ترانه عليدوستي، بابک حميديان، رضا عطاران، مجيد صالحي، فريده فرامرزي و اميرشهاب رضويان در سالن شماره يك سينما استقلال خرم‌آباد نمايش داده مي‌شود.
وي افزود: همچنين فيلم "رخ دیوانه" به کارگردانی و ابوالحسن داودی با بازي طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیرمحمد زند در سالن شماره 2 سينما استقلال خرم‌آباد روي پرده است.
كرم‌الهي بيان داشت: اين فيلم داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یک‌دیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند، مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدام‌شان رقم می‌زند.
مدير سينما استقلال خرم‌آباد با بيان اين كه بهاي بليط هر سانس اين سينما براي هر نفر 4 هزار تومان است، افزود: روزهاي سه‌شنبه بهاي بليط "نيم‌بها" بوده و و براي هر سانس 2 هزار تومان منظور مي‌شود.
كرم‌الهي با اشاره به اين كه اين سينما داراي 2 سالن مجزا براي پخش فيلم است، گفت: سانس‌هاي نمايش سينما استقلال خرم‌آباد فقط بعدازظهرها بوده و از ساعات 2، 4، 6 و 8  عصر طي 4 سانس نمايش، پذيراي علاقه‌مندان فيلم و سينما هستيم.
وي آمادگي مسوولان اين سينما را جهت ارائه‌ي تخفيف ويژه و مناسب به ارگان‌ها، نهادها و شركت‌ها را اعلام كرد و افزود: جهت هر گونه سؤال در اين زمينه، علاقه‌مندان مي‌توانند با شماره تلفن 33302214 و يا شماره تلفن 09169672996 تماس بگيرند يا به دفتر مدير واقع در خيابان آيت‌الله كمالوند خرم‌آباد، شمال غربي پل صفوي (بزرگ) سينما استقلال خرم‌آباد مراجعه نمايند.
قابل ذكر است سينما استقلال (آزيتا) خرم‌آباد سال 1348 توسط رسول رئيسي ساخته شد و در اسفندماه 1356 به آتش كشيده شد. سپس در سال 1366 توسط بنياد مستضعفان عمليات بازسازي آن از سر گرفته شد و از مهرماه 1369 دوباره شروع به كار كرد.
اين سينما درسال 1388 به مدت يك سال بار ديگر توسط حوزه هنري لرستان كاملاً بازسازي شد. (پيشينه ارتباطات و تاريخ مطبوعات خرم‌آباد، سيد فريد قاسمي، 1387، ص 106)
در طرح جديد، سينما داراي دو سالن نمايش است كه قابليت پخش 2 فيلم در يك زمان را دارد. در بازسازي جديد، اين مكان به 2 سالن مجزاي نمايش با امكانات مجهز به صداي دالبي و سيستم‌هاي گرمايشي و سرمايشي مناسب و امكانات فني به روز مناسب تجهيز شده است.
در سالن همكف سينما كه لژ خانوادگي نيز محسوب مي‌شود 317 صندلي و در طبقه دوم سينما 142 صندلي نصب شده و ظرفيت كل سينما طي يك سانس 459 نفر مي‌باشد.
 


رضا - ج

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا