یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

http://yaftenews.ir/images/stories/portre/portre92/goodarzkarimifar92%201.jpgمدیر کل آموزش و پرورش لرستان: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین و گسترده‌ترین نهاد آموزشی و فرهنگی کشور تلاش می‌کند تا به نهادینه کردن فرهنگ همدلی و هم‌زبانی در سطح جامعه کمک کند.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش گفت: همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت اولویت امروز کشور است که با ظرافت و هوش‌مندی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
وی خاطر‌نشان کرد: انقلاب ما در برهه‌های مختلف با وحدت، همدلی و هم‌زبانی توانسته است از تنگناها و بحران‌های پیش روی به سلامت عبور کند و این وحدت و همدلی می‌تواند در تداوم حرکت مقتدرانه کشور موثر باشد .
کریمی‌فر ادامه داد: آموزش و پرورش کارآمد و مترقی برای رسیدن به قله‌های افتخار باید فرهنگ همدلی و هم زبانی را میان فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها توسعه دهد .
وی به درخشش دانش‌آموزان لرستانی در کنکور سراسری 93 و کسب جایگاه سوم در رتبه های تک رقمی کنکور سراسری، رتبه برتر پروژه مهر، جایگاه سوم لرستان در جشنواره جوان خوارزمی، نایب قهرمانی دانش‌آموزان لرستان در مسابقات ورزشی دانش آموزان و ده‌ها توفیق دیگر اشاره کرد و گفت:  رمز توقیق این دستگاه و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی آن مرهون همدلی و وحدت فرهنگیان است.
 کریمی‌فر در ادامه تاکید کرد: آموزش و پرورش با تشکیل کارگروه‌های تخصصی زمینه تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری را در دستگاه تعلیم و تربیت را پی‌گیری خواهد کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 لر 1394-01-04 23:22
ایشان یه کم هم به فکر قشر ضعیف فرهنگی باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا