یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان درپیامی ضمن تبریک سال نو به مردم، اظهار امیدواری کرد که در سال 94 ، بيش از پيش در راه خدمت‌گزاري و اعتلاي اين استان غني و سربلند، کوشا و موفق باشيم.
به گزارش یافته، هوشنگ بازوند روز پنج‌شنبه در متن این پیام آورده است:
بسمه تعالی
« يا مقلب القلوب و الابصار * يا مدبر الليل و النهار * يا محول الحول و الاحوال * حول حالنا الي احسن الحال»
بهار فصل تجدید حیات طبیعت، مظهر رشد، بالندگی و نمادی از بیداری و حرکت است.آن گاه که زمین سرد و طبیعت بی روح جان گرفته و تولدی دوباره می‌یابد انسان را به سمت معاد و حیات ابدی رهنمون می سازد.
 به راستي كه بايد در اين دگرگوني‌ها و دوباره نو شدن ها تأمل و تفكر كرد و از بهار درس نو شدن و حركت به سوي فردایي بهتر را فرا گرفت.
سال 93 سالي مملو از سربلندی، افتخار و عظمت براي مردم مسلمان ايران و همه خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود تا بتوانند خدماتی ارزشمند را بي منت به مردم عزيز ارايه نمایند.
سالي كه با تدبير و هدایت خردمندانه مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردید و ثمره و ره‌آورد آن دستاوردهاي بزرگ و بسيار مفيدي برای مردم شریف ایران زمین بود.
این‌جانب ضمن تبریک به هم‌وطنان عزیز و مردم شریف و فهیم استان لرستان، محبان و دوست‌داران اهل بیت (ع) از خداوند منان، بهاری فاطمی و سالی پر برکت همراه با سلامتی را برای همگان خواستارم . اميد است در سايه الطاف الهي و عنايات حضرت حق و با تأمل و تفكر در معناي نوروز و بهار با همكاري، همدلي و همراهي همگاني، در سال 94 ، بيش از پيش در راه خدمتگزاري و اعتلاي اين استان غني و سربلند، کوشا و موفق باشيم.
و من ا... التوفیق
هوشنگ بازوند
استاندار لرستان


پیام نوروزی شهردار خرم‌آباد
حلول سال جدید و آغاز فصل بهار و موسم رویش حیات از شاخسار طبیعت را به تمامی هم‌وطنان عزیزم در جای جای ایران اسلامی و همکاران پرتلاش و سخت کوش خودم در شهرداری خرم‌آباد تبریک عرض می‌نمایم. سال 1393 را که سالی پر از الطاف الهی با سخت کوشی و همت مضاعف و خدمت صادقانه با توجه به اصل مدیریت جهادی بود را در حالی پشت سر نهادیم که به حمدااله موفق شدیم اقدامات ارزنده‌ای را در سطح شهر خرم‌آباد انجام دهیم. ان‌شااله در سال آینده با توکل به خداوند متعال و با اراده‌ای دو چندان شاهد تحقق خدمات بیشتر به مردم عزیز با تکیه بر محورهای (خدمت صادقانه) (تلاش مضاعف) (مدیریت جهادی) و کیفیت بخشی خدمات شهری با رویه و محتوای فرهنگی و اتخاذ تدابیری مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در شهرداری خرم‌آباد باشیم، برای همه هم‌وطنان عزیزم در سراسر ایران اسلامی و همشهریان نجیب و شریف خرم‌آبادی، عزت، سرافرازی و سربلندی خواهانم.

یحیی عیدی‌بیرانوند
شهردار خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 کارمند 1393-12-28 15:12
جناب آقای بازوند لطفا به امورات برخی ادارات استان بیشترنظارت و توجه کنید که تااین حد باعث ایجاد حساسیت و در اذهان عمومی نشود.
نقل قول کردن
#2 احمدی 1393-12-28 22:25
متاسفانه استاندار محترم لرستان چشم از برخی ادارات بسته و عده زیادی از هم استانی ها در مورد مدیر شرکت برف لرستان مدام درحال بیانه نویسی هستند اما کسی به نارضایتی عموم توجه نمی‌کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا