یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سمفونی قورباغه‌هاصبح سه‌شنبه 26 اسفندماه؛ در مراسمی رییس و کارکنان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد از نویسنده‌ی لرستانی تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد در این مراسم که با حضور اصحاب ادب، هنر و رسانه‌ی لرستان و به بهانه‌ی اهدای جایزه مهرگان ادب به مجموعه‌داستان "سمفونی قورباغه‌ها" اثر "کرم‌رضا تاج‌مهر" برگزار شد، رییس اتاق خرم‌آباد و تنی چند از مدعوین به ایراد سخن پرداختند.
 
افتخار می‌کنیم با "تاج‌مهر" همکار هستیم
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: افتخار می‌کنیم با تاج‌مهر، خالق بهترین مجموعه‌داستان کوتاه ایران، همکار هستیم.
حسین سلاح‌ورزی گفت: ما بیشتر با بحث‌های زمخت اقتصادی سر و کار داریم و در قالب الفاظ ادبی شاید نتوانیم حس و حال خود را از برگزیده‌ شدن نویسنده‌ی لرستانی، در قدیمی‌ترین جایزه‌ی ادبی غیردولتی کشور بیان کنیم.
وی با اشاره به اینکه این نویسنده در مجموعه‌ی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد مشغول به فعالیت است، ادامه داد: تاج‌مهر برای ما یک همکار خوب، دلسوز و توانمند است و وجودش برای ما مایه‌ی مباهات است و از این بابت به خود می‌بالیم.
سلاح‌ورزی به نحوه‌ی آشنایی خود با کرم‌رضا تاج‌مهر اشاره و تصریح کرد: زمینه‌ی آشنایی بنده با تاج‌مهر را محمدرضا جایدری فراهم کرد که جا دارد همین جا از ایشان هم تقدیر ‌کنم.کرم رضا تاج‌مهر
 متولیان فرهنگی لرستان از اتاق خرم‌آباد یاد بگیرند
در ادامه‌ی این مراسم مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز مجله‌ی ادبی "درگاه" نیز گفت: این حرکت فرهنگی که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بانی آن است درس‌های زیادی برای آموختن به نهادهای فرهنگی استان دارد.
عبدالرضا شهبازی تجلیل اتاق خرم‌آباد از تاج‌مهر را یک کار بزرگ فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: از مجموعه‌ی اتاق بازرگانی خرم‌آباد تقدیر می‌کنم؛ با این‌که کارشان اقتصادی است، در برنامه‌های فرهنگی نیز حضور جدی دارند و این برای ما مایه‌ی خرسندی است.
وی؛ "فرهیختگی"، "محبوبیت" و "محجوب بودن" را از صفات ارزنده‌ی تاج‌مهر برشمرد و ادامه داد: آشنایی بنده با تاج‌مهر به سال‌های خیلی گذشته برمی‌گردد و از ایشان درس بزرگواری، بردباری و ادب آموخته‌ام.
"شهبازی" تجلیل از برنده‌ی جایزه‌ی مهرگان ادب را وظیفه‌ی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: متأسفانه در لرستان آنچه که شایسته‌ی تاج‌مهر و تاج‌مهرهاست انجام نمی‌شود و حرکت شایسته‌ی اتاق به منظور تجلیل از این چهره‌ی ادبی برای متولیان فرهنگی یک تذکر است و امیدواریم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یاد بگیرند که سرمایه‌های بزرگ انسانی را به آسانی از دست ندهند.
 
گناه تاج‌مهر، در لرستان ماندن است
در ادامه‌ی این مراسم، مدیر خانه مطبوعات لرستان نیز گفت: تنها گناه تاج‌مهر این است که در لرستان هستند و مانده‌اند.
کیانوش رستمی از صداقت و آزادگی به عنوان ویژگی‌های خاص تاج‌مهر یاد کرد و بیان داشت: کمتر کسی این دو ویژگی را با هم دارد که تاج‌مهر مزین به هر دوی آن‌هاست.
وی ادامه داد: کرم‌رضا تاج‌مهر علاوه بر داستان‌نویسی در عرصه‌هایی چون طنزپردازی و روزنامه‌نگاری توانمند است.
رستمی افزود: تنها گناه تاج‌مهر این است که در لرستان هستند و باید از او در این استان حمایت شود.
 
افتخار من دوستی با شماست
برنده لرستانی جایزه "مهرگان ادب" نیز در این مراسم گفت: این جایزه را متعلق به همه شهرستانی‌هایی می‌دانم که دور از امکانات تهران فعالیت دارند و بسیاری از آثار آن‌ها حتی به چاپ نمی‌رسد.
کرم‌رضا تاج‌مهر با بیان اینکه کتاب سمفونی قورباغه‌ها دومین اثر چاپ شده‌ی اوست، ادامه داد: سه اثر دیگر در دست چاپ دارم که منتظر گرفتن مجوز تأیید آن هستم.
وی از مجموعه‌ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد که بانی برگزاری این مراسم بودند تقدیر کرد و گفت: افتخار من دوستی با شماست.
 در پايان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از برنده‌ی لرستانی جایزه مهرگان ادب تجلیل شد.
قابل ذكر است اتاق بازرگاني خرم‌آباد 2 سال قبل نيز در اقدامي شايسته اقدام به تقدير از قهرمانان لرستاني مسابقات پارالمپيك لندن نمود.


کرم رضا تاج‌مهراز راست: كرم‌‌رضا تاج‌مهر، حسين سلاح‌ورزي، احمد كوشكي، كيانوش رستمي و بهرام سلاح‌ورزي



دیدگاه‌ها  

#1 رضا جايدري 1393-12-26 14:55
بار ديگر به دوست و همكار شريف جناب آقاي كرم تاج‌مهر تبريك عرض نموده و از شما همشهريان شريف نيز كه قدرشناسي خود را بدين طريق ابراز كرديد، سپاس‌گزارم.
نقل قول کردن
#2 سیف میرآزادی 1393-12-26 17:43
من هم به نوبه خود این موفقیت را به دوست فرهیخته ام جناب تاجمهر و به همه ی هم استانی هایم تبریک می گویم،و تشکر ویژه از جناب سلاحورزی و مجموعه اتاق بازرگانی که با این کارها به متولیان فرهنگ می آموزند که چگونه قدردان بزرگان فرهنگمان باشیم...
نقل قول کردن
#3 شهرام شرفی 1393-12-26 23:36
من نیز دوباره به کرم رضای عزیز صمیمانه شادباش می‌گویم، ای کاش تاج مهر به عنوان معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان منصوب می‌شد. راستی! چرا نخبگان ما در حاشیه هستند؟ چرا نخبه‌گریزی به فرایندی عادی تبدیل شده است؟ آیا حق کسی که این جایزه معتبر را برده است این نیست که معاون فرهنگی ارشاد استان بشود یا منصب مدیرکلی امور اجتماعی استانداری را عهده‌دار شود؟
وقتی نخبگان ما در حاشیه هستند یقین بدانید همواره لرستان درجا می‌زند!
نقل قول کردن
#4 عبدالرضا قاسمی 1393-12-27 08:17
سلام و تبریک مجدد به تاجمهر عزیز
سپاس فراوان از دکتر سلاحورزی و مجموعه اتاق بازرگانی خرم آباد که بانی این کار نیک شدند.
نقل قول کردن
#5 نصرالدین بهاروند 1394-03-22 14:35
الکی ک نی
استاد تاج مهر استاد مه بیه
تااااازه
مه هم شاگردش بیمه
هه د ایچه وش سلام کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا