یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستانمدیرکل آمو‌زش و پرورش لرستان از پرداخت مطالبات حق‌التدریس معلمان تا پایان هفته‌ی جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، گودرز کریمی‌فر در نشست با‌ اصحاب رسانه‌ی لرستان با اعلام این خبر گفت: اضافه‌کار اداری تا پایان دی‌ماه پرداخت شده است و مطالبات 2 ماهه‌ی پایان سال نیز تا اواخر هفته‌ی جاری به حساب معلمان واریز می‌شود.
استقبال آموزش‌ و پرورش لرستان از اسکان مسافران نوروزی
مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی این اداره‌کل برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: برای این منظور یک‌هزار و 800 کلاس درس در نظر گرفته شده است.
کریمی‌فر ادامه داد: برای پذیرش 120 هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان آمادگی داریم و برای این منظور 10 پایگاه در شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که برای اسکان مسافران نوروزی نیز 180 آموزشگاه پیش‌بینی شده است، افزود: همچنین 6 خانه‌ معلم، 4 دانشگاه فرهنگیان و دو اردوگاه‌ دانش‌آموزی را برای اسکان مسافران نوروزی آماده کرده‌ایم و 450 نفر از کارکنان آمو‌ز‌ش‌و‌پرورش لرستان در نوروز 94 به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.
ضرورت پژوهش‌محوری برای ارتقاء آموزش و پرورش
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین در ادامه سخنان‌خود؛ برنامه‌محوری، پژوهش‌محوری و استفاده از نیروهای علمی را برای ارتقاء آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: معتقدیم برای داشتن آموزش و پرورشی به روز، باید هر روزمان بهتر از دیروزمان باشد.
کریمی‌فر از برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت به عنوان مؤلفه‌های مدیر موفق نام برد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی در آموزش‌و‌پرورش باید منطقی باشد.
وی با تأکید بر این که باید در جهت سیاست‌های کلان آموزش و پرورش گام برداشت،‌ ادامه داد: برای دست‌یابی به این مهم‌ از مدیران‌ کل آموزش و پرورش لرستان بعد از پیروزی انقلاب در هفته معلم تجلیل خواهد شد.
کریمی‌فر همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مدیران، تقدیر از معلمان مؤلف، طرح پیشکسوتان فکور و بازنشستگان صبور و طرح ارتقاء معدل‌ نهایی پایه‌ سوم را از دیگر برنامه‌های آموزش‌ و پرورش لرستان طی یک‌ سال اخیر برشمرد.

علي قرباني رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع‌رساني آموزش و پرورش لرستانضرورت رعایت اصول اخلاقی در انعکاس واقع‌بینانه اخبار
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش‌ و‌ پرورش لرستان رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای در انعکاس واقع‌بینانه اخبار را یک ضرورت دانست.
علی قربانی، تعامل رسانه‌ها با اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش را اثربخش قلمداد کرد و گفت:‌ آموزش‌ و‌ پرورش متعلق به همه است و منافع ‌تقویت آن متعلق به تمامی افراد می‌باشد.
وی با بیان این که نباید با بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی در اعتلای فرهنگ و اندیشه جامعه خلل وارد کرد، افزود: آموزش ‌و‌ پرورش رویکرد تقابلی با اصحاب رسانه را در پیش نخواهد گرفت و همواره تعامل و همدلی با اصحاب رسانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.


تقدير از 13 رسانه برتر لرستان كه نگاه مادي به اطلاع‌رساني نداشتند

در اين مراسم از رضا جایدری مدير مسوول پايگاه خبري یافته، شهرام شرفي سردبير پايگاه خبري هومیان، صدیقه حسینی  سرپرست دفتر خبرگزاري مهر در لرستان، فیروز اسماعیلی‌نژاد از هفته‌نامه کاسیت، فاطمه کردعلیوند سرپرست خبرگزاري موج در لرستان، مهدی دوست‌محمدی از پايگاه خبري کشکان، امین آزادبخت از پايگاه خبري میرملاس، صفدر علیدوستی سرپرست خبرگزاري ایرنا (جمهوري اسلامي) لرستان، ابراهیم شریفی سرپرست خبرگزاري ایسنا (دانشجويان) لرستان، مصطفی مطلوبی سرپرست خبرگزاري تسنیم در استان، الهیار محمودی سرپرست خبرگزاري فارس، محمود داودی‌نژاد سرپرست خبرگزاري برنا و مهتاب عالی‌نژاد سرپرست خبرگزاري ایکنا (قرآني) به دليل نداشتن نگاه مادي به مقوله خبررساني و مقوله رپرتاژ آگهي و نيز بيش‌ترين اخبار منتشره از آموزش و پرورش، به صورت ويژه تقدير شد.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 سعيد 1393-12-24 22:40
عجب!!
نقل قول کردن
#2 مربی پیش دبستانی 1393-12-24 22:59
سلام و عرض ادب اقای مدیر کل تو روخدا یک فکری هم به حال مربیان پیش دبستانی کنید چرا هیچ دفاعی نمیکنید همه ما در بدترین شرایط به روستاها ی دور رفتیم وهزار سختی را به امید استخدام تحمل کردیم پس چرا حرفی از ما نیست
نقل قول کردن
#3 خبرنگار کوهدشتی 1393-12-24 23:04
با سلام خدمت آقای مدیرکل و آقای قربانی؛
معمولا وقتی نشست خبری برگزار می کنند از تمام رسانه ها دعوت به عمل می آید!
و دوما:ملاک رسانه برتر از نگاه شما چه بوده است؟
به نظرم دعوت نکردن از دیگر خبرنگاران توهین به آنها است.
منتظر جواب هستیم
نقل قول کردن
#4 خبرنگار 1393-12-24 23:30
بلام
ضمن احترام به اکثر مدیران رسانه هائی که مورد تجلیل قرارگرفته اند اما به راستی که دربین اینها افرادی هستند که همین چند وقت پیش بحث آگهی های میلیونی و زیرسوال بردن حیثیت جایگاه رسانه ها درمورد آنها مطرح بود ؟ ای کاش آموزش وپرورش آنها را به بهانه ای دیگر مورد تکریم قرارمی داد نه با نام نداشتن نگاه مادی به انعکاس خبر!!
نقل قول کردن
#5 امیرهوشنگ رشیدی کوهدشت نیوز 1393-12-24 23:50
به نقل از خبرنگار کوهدشتی:
با سلام خدمت آقای مدیرکل و آقای قربانی؛
معمولا وقتی نشست خبری برگزار می کنند از تمام رسانه ها دعوت به عمل می آید!
و دوما:ملاک رسانه برتر از نگاه شما چه بوده است؟
به نظرم دعوت نکردن از دیگر خبرنگاران توهین به آنها است.
منتظر جواب هستیم

با سلام و احترام به محضر گرامی دکتر کریمی فر؛
با نظر خبرنگار نوجوان کوهدشتی موافقم….
اگر نشست خبری رسمی بوده باید از تمام رسانه ها و سایت های خبری دعوت می شد
بنده به عنوان خبرنگار خبرگزاری پانا(وزارت /اموزش و پرورش) و مدیر سایت کوهدشت نیوز یکی از پرمخاطب ترین سایت های استان
در این جلسه دعوت نشده و خبر ها را رصد نکرده ام
امیدوارم روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست ها و جلسات آینده با برنامه ریزی
این مشکل را حل و دیگر شاهد آن نباشیم
برای هومیان نیوز و یافته
ارزوی توفیق می کنم
نقل قول کردن
#6 خبرنگار 1393-12-25 00:23
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر کریمی فر.به نظرم به جز چند نفر از خبرنگارها بقیه افرادی که تجلیل شدند از افرادی هستند که همیشه از این اداره رپرتاژ میگیرن ...
نقل قول کردن
#7 ممدحسن کلیدساز 1393-12-25 00:47
پس حق التدریس معلمان،حق الزحمه امتحانات،هزینه فوت،پاداش ازدواج و......... چی شدند؟
نقل قول کردن
#8 شهرام شرفی 1393-12-25 18:53
جناب رشیدیان
بفرمایید خبرنگار شما در مرکز استان کیست؟ شما که تازه وارد این حوزه شده‌اید و خبرنگار حرفه‌‌ای هم ندارید چه تناسبی است با این‌که شما را هم دعوت کنند؟ چنانچه گفتم شما حتا در مرکز استان خبرنگار ندارید! این چه رسانه‌ای است که خبرنگاران شناخته شده ندارد؟
ملاک انتخاب نیز عدم توجه مادی به انعکاس اخبار بوده است.
نقل قول کردن
#9 امیرهوشنگ رشیدیان 1393-12-26 00:35
به نقل از شهرام شرفی:
جناب رشیدیان
بفرمایید خبرنگار شما در مرکز استان کیست؟ شما که تازه وارد این حوزه شده‌اید و خبرنگار حرفه‌‌ای هم ندارید چه تناسبی است با این‌که شما را هم دعوت کنند؟ چنانچه گفتم شما حتا در مرکز استان خبرنگار ندارید! این چه رسانه‌ای است که خبرنگاران شناخته شده ندارد؟
ملاک انتخاب نیز عدم توجه مادی به انعکاس اخبار بوده است.

سلام جناب شرفی!
اولا کامنت شما را بدون دلیل می دانم و اصلا سر سخن بنده با شما نبوده است
دوما بنده خبرنگار خبرگزاری پانا بوده و بیشتر از شما برای این ارگان زحمت کشیده ام
شما می گید خبرنگار حرفه ای ندارید

خبرنگار حرفه ای یعنی کسی که خبری رو می زاره ثانیه بعد حذف نکنه و بنده در خرم آباد چندین بار برای شرکت در چندین جلسه حضور یافتم
و سوما: عدم توجه مادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معلوم است بعضی سایت ها و جای حرفی نیست
امیدوارم به جای دشمنی همگی با هم دوست باشیم
موفق باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا