یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خبرنگار و عکاس روزنامه جمهوری اسلامی آثار خود از 8 سال دفاع مقدس را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اهدا کرد.
به گزارش یافته، حسن مرادی سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی استان لرستان که فعالیت مطبوعاتی خود را از اوایل مبارزات انقلابی با خبرنگار و عکاس روزنامه جمهوری اسلامی آثار خود از 8 سال دفاع مقدس را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اهدا کردعکاسی در روزنامه کیهان از تظاهرات مردم خرم‌آباد شروع کرد با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به حزب جمهوری اسلامی پیوست و به موازات با تاسیس روزنامه جمهوری اسلامی به همکاری با این روزنامه پرداخت و به عنوان خبرنگار و عکاس در این روزنامه مشغول فعالیت شد و تا کنون این همکاری به عنوان سرپرست این رونامه ادامه داشته است.
وی با شروع جنگ تحمیلی از سال 59 به جبهه‌ها شتافت وگزارش ها و عکس‌های خود را در این روزنامه به ثبت رساند. پس از گذشت بیش از 30 سال ، بیش از 2 هزار قطعه عکس و 3 هزار فریم نگاتیو و فیلم از عملیات‌های مختلف از جمله بیت‌المقدس، والفجر 8، کربلای 10، فتح‌المبین، مرصاد، قرارگاه تاکتیکی و چریکی رمضان و ... و همچنین عکس از بمباران‌های شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، دزفول و ... و نیز تشییع جنازه شهدا را به بنیاد حقظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اهدا نمود.
مرادی هدف این کار خود را ترویج فرهنگ دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام  دانست و تصریح کرد: بایستی نسل سوم و نسل‌های بعدی انقلاب از حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران خود آگاه باشند و بدانند این نظام با پایمردی‌ها و ایستادگی‌های آنان این‌چنین در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی کرده است.
حسن مرادي خبرنگار لرستانيوي با بیان این که درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است اظهار داشت: همگی وظیفه داریم به هر شکلی که می‌توانیم از آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره) دفاع کنیم و پیرو صدیق ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشیم.
در این رابطه، رئیس سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان با تقدیر از این حرکت فرهنگی و ارزشی اظهار داشت: آثاری که آقای مرادی به این بنیاد هدیه داده‌اند گنجینه‌ای گران‌بها هستند که ارزش مادی و معنوی فراوانی دارند و این بنیاد قصد دارد با دسته‌بندی این آثار بخشی از آن‌ها را در نمایشگاهی جهت عموم به نمایش درآورد.
سرهنگ يدالله دل‌آرام با بیان این که 5 هزار قطعه عکس‌، فیلم و نگاتیو از عملیات‌های مختلف در طول 8 سال دفاع مقدس‌، بمباران‌ها و مراسم تشییع جنازه شهدا از جمله آثار اهدایی آقای مرادی به بنیاد حفظ آثار بوده است عنوان کرد‌: این آثار بخشی از اسناد 8 سال دفاع مقدس است که رشادت‌ها‌، حماسه‌آفرینی‌ها و خلوص شهدا و ایثارگران را به نمایش گذاشته است که بنیاد حفظ آثار قصد دارد با حفظ این میراث گران‌بها در انتقال این فرهنگ متعالی به نسل‌های آینده تلاش نماید.
وي در پایان از کلیه کسانی که آثاری از دوران دفاع مقدس در اختیار دارند خواست تا جهت نگه‌داری و استفاده مناسب از آن‌ها، آثار خود را تحویل بنیاد حفظ ارزش‌ها و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نمایند.
 

رضا جایدری

دیدگاه‌ها  

#1 رضایی 1393-12-23 01:38
آفرین بر مردان و زنان لر که در هر جایی که باشند افتخاری برای میهن هستند از آقای مرادی هم قدردانی میکنم بخاطر این هدیه ارزشمندشان به مردم.
نقل قول کردن
#2 علی 1393-12-24 00:22
با سلام
حیف که اقای مرادی از دیار لرستان هست. اگر این شیر مرد تهرانی یا اصفهانی بود! پیش تر از اینا شناخته میشد! افسوس بعد از ۲۷ سال تازه دارن از این چهره رونمایی میکنن!؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا