یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هیأت نظارت بر مطبوعات، مجوز انتشار 32 نشریه و 26 پایگاه خبری را صادر کرد.
به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات کشور، در جلسه مورخ دیروز 18 اسفند هیأت نظارت بر مطبوعات،مجوز نشریه ماهنامه دیار مفرغ فاطمه کردعلیوند شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 32 نشریه و 26 پایگاه اطلاع‌رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.
در اين جلسه با انتشار ماه‌نامه "دیار مفرغ" به صاحب امتيازی و مدير مسوولی "فاطمه کردعلی‌وند" موافقت شد. گستره توزيع اين ماه‌نامه در سطح استان لرستان است.
کردعلیوند سرپرستی خبرگزاری موج و روزنامه سراسری جهان اقتصاد در لرستان را نیز در اختیار دارد.
در ادامه این جلسه تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیر مسوولی 15 نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت. همچنین در این جلسه،‌ روند عملکرد محتوایی روزنامه قانون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به این روزنامه تذکر داده شده و پرونده تخلفات آن جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود.
شورای نویسندگان پایگاه خبری یافته، کسب این مجوز را به خانم کردعلیوند تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌نمایند.
برای دیدن فهرست نشريات و خبرگزاری‌های دارای مجوز استان لرستان، این‌جا کلیک کنید.


 

دیدگاه‌ها  

#1 سحر جافرزاده خرم ابادیان 1393-12-19 11:08
ما هم به نوبه خود این موفقیت را خدمت خانم کردعلیوند تبریک عرض نموده و برای ایشان موفقیت روز افزون در کلیه مراحل زندگی را از خداوند منان خواستاریم حجت اله خسروی و خانم جافرزاده مسوول و کارشناس روابط عمومی شرکت پگاه لرستان
نقل قول کردن
#2 محمودی فارس 1393-12-19 16:21
ضمن تقدیر از سایت یافته و تبریک به خواهر خوبمان سرکار خانم کردعلیوند امیدوارم که موفق باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا