یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در یک اقدام فرهنگی، گروهی از هنرمندان لرستان صبح روز جاری 16 اسفندماه به مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در مراسم بدرقه‌ی کاروان هنرمندان، در فرودگاه خرم‌آباد، ضمن تقدیر از توجه ویژه‌ی استانداری لرستان به مقـــوله‌ی هنر و هنرمندان گفت: معنویت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های است که باید هم در شخصیت و هم در اثر یک هنرمند جلوه‌ای خاص داشته باشد.
حجت‌الاسلام حميدرضا حنان افزود: دین شاه کلید نجات انسان از بحران های اجتماعی ، اخلاقی، شخصی و ... است و هنرمندان باید بکوشند با بهره جستن از معارف دینی در خلق آثار خود، مروج هنر والا و متعالی باشند.
در بخش دیگری از این مراسم، کورانی‌فر معاون توسعه‌ی منابع انسانی استانداری لرستان، حرکت درون استانی را رمز موفقیت و توسعه‌ی استان برشمرد و گفت: برای حرکت به سمت توسعه، نباید منتظر حمایت‌های دیگران بود و ابتدا باید با ایجاد انگیزه‌ی توسعه در درون استان، زمینه‌های لازم را در این خصوص فراهم آورد.
کورانی‌فر خاطر نشان ساخت: حمایت از  هنر و هنرمندان استان از مهم‌ترین دغدغه‌های بازوند استاندار لرستان می‌باشد که برنامه‌ریزی و اجرای این سفر زیارتی نیز در همین راستا صورت گرفته است.
در این سفر چهار روزه که از 16 الی 19 اسفند ماه به طول می‌انجامد، 44 نفر از هنرمندان استان از رشته های مختلف هنری حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1393-12-17 13:07
هنرمندانونم فقط مردن :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا