یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد معرفی شد.
مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد معرفی شد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، در جلسه‌ای با حضور دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و رئیس واحد خرم‌آباد، دکتر بهروز دوستی معاون هماهنگی استان لرستان، مهندس اسدی قائم‌مقام حراست سازمان مرکزی‌، رضوی معاون حراست استان لرستان و جمعی از معاونین و مدیران  واحد خرم‌آباد، ضمن قدردانی از زحمات دکتر حجت رفتاری در دوران تصدی مدیریت حراست واحد خرم‌آباد مهندس "ضرغام علی‌مدد" به عنوان مدیر جدید حراست این  واحد دانشگاهی معرفی گردید.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم معارفه مدیر جدید حراست واحد خرم آباد گفت: حراست‌ها باید با پرهیز از واکنش‌های خطی و جناحی به حقوق ذاتی وسازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچ گیرانه معیار‌های قانونی، دینی و اخلاقی را ملاک عمل قرار دهند به گونه ای که همه پرسنل حراست را مأمنی برای خود بدانند.
دکتر یدالله ملکی حراست را دارای جایگاهی ویژه در هر مجموعه و سازمانی برشمرد گفت: حراست نقش برجسته‌ای در حفاظت از حیثیت و شأن و جایگاه هر مجموعه و سازمان دارد.
رئیس واحد خرم‌آباد در ادامه افزود: خوشبختانه امروز سیستم‌های امنیتی و حفاظتی ما هم از نظر کارآمدی و هم از نظر تطبیق الگو‌های رفتاری با آموزه‌های دینی بسیار رشد کرده و موفق بوده‌اند و ما شاهد تجلی ارزش‌های دینی و اخلاقی در عملکرد آن هستیم.
ملکی تصریح کرد: حراست‌ها باید با پرهیز از واکنش‌های خطی و جناحی به حقوق ذاتی و سازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچ‌گیرانه معیار‌های قانونی‌، دینی و اخلاقی را ملاک عمل قرار دهند به گونه‌ای که همه پرسنل حراست را مأمنی برای خود بدانند.
سپس اسدی قائم‌مقام حراست سازمان مرکزی نیز طی سخنانی مهمترین وظیفه حراست را صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به حضور اقشار مختلف در دانشگاه این وظیفه بسیار حساس تر و سنگین تر است.
اسدی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حراست فراجناحی عمل کردن و سالم سازی محیط در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه است و باید به عنوان بازوی واحد و کمک حال آن باشد تا بتواند دانشگاه را در رسیدن به اهدافش یاری نماید.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر بهروز دوستی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز گفت: یکی از وظایف ذاتی حراست تلاش در راستای ارتقاء سیستم می‌باشد و باید به عنوان چشم بیدار مجموعه عمل کند.
دوستی با اشاره به توانمندی‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه در واحد خرم‌آباد جهت گسترش تحصیلات تکمیلی و امر پژوهش و تبدیل علم به صنعت گام‌های بزرگی برداشته شده و در همین راستا حراست نیز باید تعامل خوبی در جهت این مسأله داشته و یک نگاه تخصصی به مجموعه داشته باشد.
در پایان این مراسم با تقدیر از دکتر رفتاری مدیر سابق حراست واحد خرم آباد  علی‌مدد به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی گردید.

رئيس شبكه بهداشت و درمان دلفان معرفي شد

در مراسمی با حضور دكتر طهماسب نظری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر "عبدالحسین مرادپور" به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت دلفان معارفه و دکتر "نورالدین ویسی" به عنوان سرپرست سابق شبکه بهداشت تودیع شد.

به گزارش دلفان امروز، در این مراسم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طرح نظام سلامت در بهداشت و درمان از آغاز طرح تا کنون رضایتمندی قابل قبولی داشته‌ و طبق نظرسنجی انجام شده استقبال مناسبی از طرف مردم شده است.

نظری در تشریح مدیر موفق بیان داشت: سیستم سلامت نیاز به مدیران صادق و وفادار و مخلص دارد و عدم وجود شرایط مدیریتی در سیستم سلامت پیامد مناسبی نخواهد داشت، به همین دلیل مدیران در حیطه نظام سلامت باید از شرایط ویژه مدیریتی همراه با تجربه و پشتکار و جدیت در کار برخوردار باشند.

این مسوول در ادامه ضمن تشکر از زحمات مدیر سابق شبکه بهداشت در زمان تصدی این پست و موفقیت‌هایی که در دوران وی حاصل شده از زحمات ایشان قدردانی کرده و سرپرست جدید شبکه بهداشت را معرفی کرد.

عبدالحسین مرادپور سرپرست جدید شبکه بهداشت دلفان نیز در این مراسم ضمن تشکر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و تلاش‌های صورت گرفته در زمان تصدی دکتر ویسی اظهار داشت: بهبود شاخص‌های بهداشتی در دلفان از اولویت‌های اساسی است و باید در این مسیر اهتمام لازم را به کار گیریم.

وی ادامه داد: این‌جانب همه سعی و تلاشم را برای پیگیری امور شبکه و احقاق حق مردم و پرسنل در راستای ارتقاء سطح شاخص‌های سلامت این شهرستان به کارگرفته و در جهت عملیاتی کردن این راهکارها تمام تلاش خود را خواهم کرد.

در این مراسم دکتر نورالدین ویسی مدیر سابق شبکه بهداشت دلفان در گزارشی به فعالیت‌های انجام گرفته در زمان مدیریت در شبکه بهداشت اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت های شبکه بهداشت دلفان که میشود به آن اشاره کرد کسب مقام اول پذیرش بیمار توسط بیمارستان ابن‌ سینا در بین ۱۴ بیمارستان استان است.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی دکتر عبدالحسین مرادپور به وی اعطاء و با تقدیم لوح سپاسی از تلاش‎های دکتر نورالدین ویسی تقدیر به عمل آمد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 نکته سنج 1393-12-13 17:22
یافته جان از شما بعیده خبرتون هفته گذشته تو برخی سایت ها منتشر شده بود سعی کنید همچنان بروز باشید.
________________________________
يافته: سلام.انتصاب رئيس شبكه بهداشت دلفان عصر روز شنبه يعني 4 روز قبل بوده كه جزيياتش به دست ما نرسيد. الان براي اين كه در آرشيو انتصاب‌هاي سايت باشه، به خبري مرتبط در مورد دانشگاه‌ها اضافه شد. (همچنين سعي مي‌كنيم عكسي از مسوولان به خبرخا اضافه كنيم اما تصوير دكتر مرادپور پيدا نشد لذا ترجيح داديم بخ عنوان يك خبر آرشيوي از آن دنباله خبر ديگر استفاده كنيم)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا