یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دوچرخه‌سوار مازندرانی که با پیام من عاشق محمدم از استان مازندران پا به رکاب شده بود، امروز وارد شهر خرم‌آباد شد. دوچرخه‌سوار حامل پیام "من عاشق محمدم" به لرستان رسید
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، "مجتبی میرفلاح" دوچرخه‌سوار مازندرانی گفت: از 28 بهمن سفر خود را با پیام من عاشق محمدم و با هدف محکوم کردن اقدامات نشریه شارلی ‌ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از استان مازندران آغاز کرده ام.
وی افزود: این حرکت معنوی با حمایت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران و دیگر استان‌های کشور آغاز شده است.
دوچرخه‌سوار مازندرانی با بیان اینکه این حرکت را با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و با شعار من عاشق محمدم آغاز کرده است، افزود: روزانه بین 100 تا 120 کیلومتر را رکاب می‌زنم.
میرفلاح گفت: دراین حرکت معنوی با عبور از استان‌های مازندران، البرز، تهران، قم، مرکزی و لرستان و پس از طی 1700 کیلومتر سفر خود را در شهر خرمشهر و شرکت در یادواره شهدای دفاع مقدس در شلمچه به پایان خواهم رساند.
وی افزود: من به عنوان یک جوان ایرانی همچون تمام ملت ایران که عاشق و شیفته اهل بیت(ع) هستند، به دشمنان اسلام اعلام می‌کنم با اهانت به ارزش‌های مقدس اسلامی تنها آبروی خود را می‌برند.

عبدالرضا مهاجری‌نژاد مدير كل ميراث فرهنگي لرستان در جلوي ساختمان اين اداره از ميرفلاح استقبال كرد و ضمن تشکر از این حرکت فرهنگی، با هدایایی از وي تقدیر نمود.

قابل ذكر است مجتبی میرفلاح که از 10 اسفندماه به استان لرستان وارد شده بود، پس از یک شب اقامت در بروجرد و دو شب اقامت در خرم‌آباد، صبح روز سه‌شنبه 12 اسفندماه خرم‌آباد را به مقصد اندیمشک ترک کرد.

 دوچرخه‌سوار حامل پیام "من عاشق محمدم" به لرستان رسید

دیدگاه‌ها  

#1 نکته سنج 1393-12-12 16:45
با تشکر از این جوان برومند و همچنین مهمان نوازی اداره کل میراث فرهنگی از ایشان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا