یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان با اشاره به کسب ۲۱ عنوان برتر توسط نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور و کسب مقام نخست این جشنواره گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان دانشگاه چهارشنبه، ۱۳ بهمن برگزار می‌شود.
لوگو آرم دانشگاه لرستان مقام اول جشنواره نشریات دانشجویی را کسب کردبه گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، مهدی امید گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان دانشگاه لرستان در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 2 کشور که از 3 تا 5 اسفند به میزبانی دانشگاه شهید مدنی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، چهارشنبه 13 بهمن برگزار می شود.
وی به تشریح عناوین کسب شده توسط نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 2 کشور پرداخت و افزود: در بخش نشریات این جشنواره نشریه برازش دانشگاه لرستان رتبه نخست نشریات علوم پایه، نشریه سایه روشن رتبه نخست نشریات علوم انسانی و نشریه ولتاژ رتبه دوم نشریات فنی و مهندسی را کسب کردند و در بخش نشریات فرهنگی و اجتماعی نیز نشریه بیست به رتبه دوم دست یافت.
مسئول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: همچنین نشریه بیست در بخش مقالات فرهنگی موفق به کسب سه رتبه اول، دوم و سوم شد.
امید با بیان این که در بخش آثار این جشنواره نیز نشریه قلمدون مقام دوم تیتر و بخش مقالات اجتماعی را کسب کرد، ادامه داد: نشریه طنین این دانشگاه هم در در بخش مقالات ادبی موفق به کسب یک رتبه اولی و سومی و در بخش طنز موفق به کسب یک رتبه دومی شد.
وی با اشاره به این که نشریه خوشه دانشگاه لرستان در بخش خبر این جشنواره موفق به کسب رتبه اول شد، اضافه کرد: نشریه رسا دانشگاه لرستان نیز در بخش سرمقاله این جشنواره رتبه اول و نشریه صراط دو رتبه دومی و سومی را در این بخش کسب کرد.
مسئول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: نشریه رسا همچنین رتبه سوم طرح و کاریکاتور این جشنواره را کسب کرد و در بخش مقالات اقتصادی نشریه کارتل به دو رتبه دومی و سومی دست یافت.
امید با بیان این که نشریه کارتل در بخش‌های گزارش و طنز جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 2 کشور نیز به دو رتبه سوم دست یافت، اضافه کرد: نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در بخش‌های صفحه آرایی، یادداشت و مصاحبه این جشنواره حائز هیچ رتبه‌ای نشدند؛ از این رو ضرورت دارد که تقویت این بخش‌ها در نشریات دانشجویی این دانشگاه در اولویت قرار بگیرند.
وی با اشاره به انتشار 45 عنوان نشریه دانشجویی در دانشگاه لرستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای فعالان نشریات دانشجویی و برگزاری کارگاه‌های مستمر آموزشی ویژّه نشریات دانشجویی، دانشگاه لرستان توانست در بین 23 دانشگاه منطقه 2 کشور رتبه نخست جشنواره نشریات دانشجویی این منطقه را کسب کند.
مسئول اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: امسال کارگاه‌های آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان طی دو دوره و در قالب دوره های 10 جلسه‌ای برگزار شدند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 zagweb.ir 1393-12-09 22:48
با سلام
زاگ وب بر سایت خود نظر سنجی برترین سایت استان لرستان را قرار داد . مراتب جهت اطلاع و رقابت برابر اعلام می گردد.
سربلند باشید
مدیریت زاگ وب
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا