یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمایشگاه نقاشی گروه "نبش کاخ" با ارائه آثار یاسمین(كوثر) حسن‌زاده بانوی هنرمند لرستاني در مجموعه فرهنگی‌هنری صبا تهران بر پا شد.
به گزارش يافته، گروه "نبش کاخ" متشکل از فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه هنر و معماری که مدت زمانی است نمايشگاه نقاشي بانوي لرستاني در تهران بر پا شد + تصاويرفعالیت‌شان را به صورت گروهی آغاز کرده‌اند تا كنون 3 نمایشگاه بر پا كرده‌اند. از جمله نمایشگاه "یادت هست" در گالری کمال‌الدین بهزاد‌، "شب بارانی من‌" در گالری هفتان و نمایشگاه "آدمی پرنده نیست" در مجموعه فرهنگی هنری صبا در سالن‌های استاد لرزاده و استاد فرشچیان تا تاریخ 17 اسفند‌ماه دایر می‌باشد.
گروه نبش کاخ در دانشکده هنر و معماری تهران تشکیل شد و اعضاي اين گروه اولین جلسه رسمی خود را  در مهر‌ماه 93 برگزار کردند. از این رو متناسب با این اتفاق نام نبش کاخ را برای گروه برگزیدند.
یاسمن حسن‌زاده بانوی هنرمند لرستاني از جمله اعضای فعال گروه است که سبک و سیاق خود را در استفاده از طرح و رنگ در اين نمايشگاه به معرض ديد علاقه‌‌مندان گذاشته است.
حسن‌زاده در "آدمی پرنده نیست‌" آثاری ارائه داده که بازی رنگ و انتخاب سوژه، نظر بینندگان را به خود جلب می‌کند.
وي در اين خصوص به خبرنگار ما گفت: کار‌های من را مي‌توان پست‌مدرن محسوب کرد؛ تلفیقی از دنیای مدرن و موجی متشکل از تکنولوژی و ابزارهای تبلیغات مدرن و تاثیراتش بر زنانی که افکارشان ریشه در عقاید کهن دارند.
حسن‌زاده افزود: در اصل این یک سناریوی کلی به اسم زندگی است که نقش اولش را خود من بازی می‌کنم و چه چیزی قابل لمس‌تر از این برای پیاده کردن روی بوم  که تاثیرات خودآگاه و ناخودآگاهش را روی آثار من دنبال می‌کند.
وي در پايان اظهار داشت: من در رابطه با کارهايم به شدت سختگیر هستم و اولین نقد را خودم به کارهايم می‌زنم و سعی می‌کنم کار بعدی‌ام نسبت به قبلي‌ها بیش‌تر به انتهای ذهنم نزدیک باشد.
از نكات قابل اوجه اين كه ياسمن حسن‌زاده هنگام برپايي نمايشگاه با لباس محلس لري در آن‌جا حضور يافته و توضيحاتي در مورد آثارش براي علاقه‌مندان هنر نقاشي ازائه مي‌دهد.
شايان ذكر است دیگر اعضای گروه "نبش کاخ" را ليلا قلوبي، ياسمين (كوثر) حسن‌زاده، محمد افتخاري، آيدا شيرالي‌حسين‌زاده، صابر سليماني، محمد لقماني، محمد‌حسين آقاولي، حسين زارع‌شاهي، آزاده حاجيان، مرجان سيد‌طاهريان، زينب دروديان و مرضيه نامورمطلق تشكيل مي‌دهند.

نشاني مرکز فرهنگی هنری صبا: تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر، علاقه‌مندان می‌توانند تا عصر روز يك‌شنبه 17 اسفند‌ماه از نمایشگاه بازدید نمایند.

 نمايشگاه نقاشي بانوي لرستاني در تهران بر پا شد + تصاوير
نمايشگاه نقاشي بانوي لرستاني در تهران بر پا شد + تصاوير

ارسال کنندگان: محمد  شرفی و امیر  ستایش / تهران
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناصر 1393-12-09 09:28
با سلام ،، ای کاش یک عکس از کار های این خانم هم در این گزارش می آمد .
-------------------
یافته: سلام. اشاره شده خانم حسن‌زاده با لباس محلی در نمایشگاه حضور یافتند. خانمی که در تصاویر گل‌ونی به سر دارند ایشان هستند
نقل قول کردن
#2 reza.sh 1393-12-09 10:14
با سلام و سپاس
گلایه از یافته: در پاسخ به بعضی نظرات خیلی شخصی و بدور از رسالت رسانه ای جواب کامنتهای خوانندگان را میدهید.
به عنوان مثال در کامنتی که من در یکی از خبرهای انتظامی گذاشته بودم جواب عجیب و غیر منتظره ای دادید که هیچگونه سنخیتی با نظر من نداشت. من در کامنتم نگفته بودم نیروی انتظامی فعال نیست یا تلاشی نمیکنه،‌فقط سوال پرسیده بودم همیشه اینقدر سرقت بوده و ما خبر نداشتیم یا جدیدا اینهمه جرم افزایش یافته؟ که یافته جواب داده بود از قدیم گفتند مالتو بچسب و ...
در کامنت آقای ناصر برای این مطلب ایشان گفتند ایکاش عکس یکی از آثار این خانم،‌ را نمایش میدادید نه خود خانم را و جواب یافته!!!
____________________
یافته: سلام. هدف معرفی این هنرمند لرستانی است. لطفا به منظور حمایت از ایشان و دیدن آثار مورد نظر به محل نمایشگاه بروید. بیش‌تر به این دلیل ترجیحددادیم تصویری از تابلوها منتشر نشود
نقل قول کردن
#3 ناصر 1393-12-09 13:01
بیو گرافی بقیه افراد معرفی شده تو عکس خبری تون رو هم بذارین !‌. ممنون
نقل قول کردن
#4 رضا 1393-12-09 13:31
با سلام چرا تواستان خودمون نمايشگاه برپا نكرده
نقل قول کردن
#5 فرشید 1393-12-09 19:33
اثر مهم نیست کیفیت وکمیت خیر سرت دربانی خیر این همان .... دشوا قضیه است که این چه خبری است نوکر کسی نیستم رطب رطب حمار
نقل قول کردن
#6 ن ناصری 1393-12-09 21:42
دست شما دردنکنه جناب شرفی خبرجالبی بود.
نقل قول کردن
#7 مهديس 1393-12-09 22:11
واقعا تبریک میگم امیددارم همیشه موفق و پيروز باشی
نقل قول کردن
#8 محمد 1393-12-09 23:35
امیدوارم از ایشون از این به بعد خبرهای بیشتری بشنویم و فعالیت های هنری خودشون رو همچنان مستعدانه ادامه بدند...پوشیدن لباس محلی لری خیلی ایده جالب و جسورانه و زیبایی بوده...خوشحالم که یک دختر لر به این خوبی داره تو هنر خودشو نشون میده. واسه ایشون آرزوی کمال موفقیت رو دارم.
محمد . ک
نقل قول کردن
#9 گلي 1393-12-10 11:10
با آرزو موفقيت روزافزون براي جوانان اين مرز و بوم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا