یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر محترم پایگاه تحلیلی یافته؛
با اهداء سلام و تحیات؛ با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با تقدیر از زحمات شما در عرصه اطلاع‌رسانی.
جوابيه اداره آموزش و پرورش لرستان در مورد خبر منتشره در يافته در خصوص مطلب مندرج در پایگاه تحلیلی یافته در تاريخ 27 بهمن 1393 با عنوان "نابینایان لرستان افتخار می‌آفرینند، اما برخی مسوولان هستند که نمی‌بینند" با عنایت به این که نویسنده محترم نکاتی را متوجه آموزش و پرورش کرده است، جهت تنویر افکار عمومی نکاتی را به عرض می‌رسانیم:
توسعه و تقویت تربیت‌بدنی و سلامت یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است که با محوریت استعدادیابی و توسعه ورزش‌های همگانی دنبال می‌شود.
با نگاهی به فعالیت‌های حوزه تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان می‌توان نگاه علمی و کارشناسی و تعامل سازنده با دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه ورزش و سلامت را به عینه مشاهده کرد.
در حوزه آموزش و پرورش استثنایی با توجه به وضعیت خاص دانش‌آموزان، تربیت‌بدنی و توسعه ورزش‌های قهرمانی ابراز موثر و کارآمدی به شمار می‌رود.
از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت لرستان ضمن توجه جدی به ورزش دانش‌آموزان و توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار، نگاهی جامع و فراگیر نسبت به تقویت و حمایت از ورزش به خصوص مسابقات قهرمانی داشته و دارد.
کسب موفقیت‌های مکرر در رشته‌های وزرشی و میادین قهرمانی دانش‌آموزان عادی و استثنایی خود مدعای دیگری در این خصوص است. کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دانش‌آموزی ژیمناستیک، مدال طلای فوتسال دانش‌آموزان لرستانی در مسابقات جهانی و صدها مدال در رشته‌های مختلف ورزشی تنها گوشه‌ای از اثرات کارزیربنایی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی دانش‌آموزی دارد.
انعکاس اخبار منتشره آموزش و پرورش در حوزه ورزش و سلامت و برگزاری جلسات مختلف و تجلیل از چهره‌های شاخص ورزشی، مربیان و پیشکسوتان ورزشی حاکی از نگاه مثبت متولیان ورزش در آموزش و پرورش لرستان دارد.
اما در پایان ذکر این نکته را لازم می‌دانیم که در مراجعه دبیر هیات ورزش نابینایان و کم‌بینایان نه تنها بی‌مهری نسبت به این ورزشکاران صورت نگرفته بلکه همکار ما در آموزش و پرورش استثنایی این نکته را به حق اظهار کرده است که با عنایت به این که یک نفر از دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات پاورلیفتینگ کشور دانش‌آموز بوده‌، اولویت این دستگاه تجلیل از دانش‌آموزان است و تجلیل از ورزشکاران غیر دانش‌آموز در اولویت بعدی قرار دارد‌.
علی قربانی
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

___________________________________

يافته:
با سپاس از پاسخ‌گويي مديريت محترم روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان.
بديهي است رسانه‌ها در زمينه‌هاي مختلف وظيفه اطلاع‌رساني را داشته و چشم اميد جوانان اين ديار، برخي مواقع به خبرنگاران است تا صداي آنان را به گوش مسوولان برسانند.
اگر چه ما از برخي محدوديت‌ها در زمينه‌هاي مالي و اداري نهادها مطلع هستيم، اما با اصرار دبير محترم هيأت نابينايان و كم‌بينايان استان و به احترام ايشان و ورزشكاران افتخارآفرين، اين مطلب در يافته منتشر شد كه خوشبختانه شما در مقام پاسخ‌گويي برآمديد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1393-11-29 14:00
با سلام اگه دبیر هیئت نابینایان اجازه می داند تجلیل می شد اموزش وپرورش لرستان موفقیت های زیادی درزمینه ورزشی ،علمی، وفرهنگی داشته است که ازازهمه تجلیل به عمل آماده است .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا