یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پردیس دختران آیت‌الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: ۳۳۰ دانشجو معلم ورودی جدید در پردیس دختران آیت الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان پذیرش شدند.
به گزارش يافته، فروزان ادیب‌فر گفت: 330 دانشجو معلم ورودی جدید در پردیس دختران آیت‌الله کمالوند دانشگاه فروزان ادیب فرفرهنگیان لرستان پذیرش شدند و تحصیل خود را در نیم‌سال دوم سالتحصیلی در این دانشگاه آغاز کردند.
وی با بیان این که این دانشجو معلمان در رشته های جدید زبان انگلیسی و کارشناسی ناپیوسته امور تربیتی گرایش عمومی پذیرش شده‌اند، افزود: ۷۰ نفر از دانشجو معلمان پذیرش شده در پردیس دختران آیت‌الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان به مرکز آموزش عالی زینب کبری (س) بروجرد منتقل شده‌اند.
رئیس پردیس دختران آیت‌الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان این که بالغ بر ۱۳۰۰ نفر دانشجو معلم دختر در پردیس خرم آباد و مرکز آموزش عالی بروجرد تحصیل می‌کنند، گفت: 7 رشته کارشناسی کاردانی هستند در پردیس دختران دانشگاه فرهنگیان لرستان وجود دارد.
دانشگاه فرهنگیان لرستان در مضیقه مالی قرار دارد
رئیس پردیس دختران آیت‌الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشگاه فرهنگیان لرستان در مضیقه مالی قرار دارد.
دكتر ادیب‌فر اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان لرستان در مضیقه مالی قرار دارد؛ اما در حال حاضر به دلیل حمایت‌های خوب مسوولان استانی با کمک‌های استانی در حال اداره این دانشگاه هستیم.
 وی با بیان این که استاندار لرستان به دانشگاه فرهنگیان نگاه ویژه‌ای دارد و تا به حال در مقابل هیچ یک از خواسته‌های دانشگاه پاسخ منفی از وی نشنیده‌ایم، افزود: برخلاف مراکز تربیت معلم استان در گذشته که وضعیت خوبی نداشتند دانشگاه فرهنگیان رو به گسترش است و از جایگاه خوبی هم برخوردار است.
رئیس پردیس آیت‌الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان به مراحل سخت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: دانشجو معلمانی که وارد این دانشگاه شده‌اند باید تلاش کنند که شایسته این جایگاه باشند.
ادیب‌فر با بیان این که انتظار داریم که دانشجو معلمان از بدو ورود خود به دانشگاه فرهنگیان اخلاق معلمی را بشناسند و آن را رعایت کنند، تصریح کرد: هدف دانشگاه فرهنگیان ما تربیت معلمان باسواد، مهربان، با ایمان و پایبند به مسائل اخلاقی و مذهبی، متواضع و به روز است.
وی خاطرنشان کرد: شغل معلمی بالاترین درجه ارزش را در جامعه دارد؛ چرا که معلم طبیب روح جامعه است.

۱۷۵ دانشجو معلم پسر در دانشگاه فرهنگیان لرستان پذیرش شدند

علي آقايي‌جودكي رئيس دانشگاه فرهنگيان لرستانرئیس پردیس پسران علامه طباطبائی دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: ۱۷۵ نفر دانشجو معلم پسر در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد و مرکز آموزش عالی شهید میرشاکی دانشگاه فرهنگیان لرستان پذیرش شدند.

علي آقایی‌جودکی با بیان این که ۱۱۵ نفر از دانشجو معلمان پذیرفته شده در پردیس پسران آیت‌الله طباطبایی در رشته‌های کارشناسی مشاوره، دبیری تاریخ و علوم تربیتی پذیرش شده‌اند، افزود: ۶۰ نفر دانشجو معلم جدید نیز از ترم بهمن تحصیل خود را در مرکز آموزش عالی شهید میرشاکی الیگودرز آغاز کرد‌اند.

رئیس پردیس پسران علامه طباطبائی دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: در حال حدود ۱۵۰۰ نفر دانشجو معلم در پردیس فرهنگیان خرم‌آباد و مرکز آموزش عالی الیگودرز ۱۱ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند.



 ارسال کننده: احمد  تلوری

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1393-11-29 10:03
اگر گزارش با عدد و ارقام و به طور دقیق تهیه می شد حوب بود/اینکه هم اکنون چند نفر در چند رشته تحصیل می کنند، ظرفیت سال آینده به تفکیک چقدر است، میزان کمک شهریه، وضعیت استخدام و... خود ایشان هم که به طور حضوری یا تلفنی جواب نمیدن چون معمولا در دسترس نیستند.
..................
یافته: ایشان مسوول پردیس بانوان هستند و آقای جودکی مسوول پردیس آقایان است. آقا رضا اگر فرهنگی هستید و سوالی دارید از آقای جودکی سوالی دارید از آقای جودکی بپرسید
نقل قول کردن
#2 رضا 1393-11-29 11:35
بله فرهنگی هستم. برای فرزندم دخترم سوال داشتم. سپاس از راهنمایی تان.
نقل قول کردن
#3 مهدی 1393-11-30 17:08
بنده یکی از دانشجویان خانم دکتر ادیب فر بودم و واقعا یک شخصیت فوق العاده خوب و مدیر هستند ایشون. امیدوارم همیشه در کارشون موفق و پیروز باشند. از سایت یافته هم تشکر میکنم بابت اینکه مطلب ایشون رو کار کردند تا بتونیم ببینیم ایشون رو مجددا
نقل قول کردن
#4 محمد امین 1396-05-09 17:20
چند نفر پذیرش دارد تربیت معلم کنکور96استان لرستان
نقل قول کردن
#5 محمدی 1397-02-21 22:42
:-) لطفا بگید برای ورودی برای دانشجویان کنکور98چقد ظرفیت هست و چند معلم بازنشته میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا