یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان به اظهارات نماينده خرم‌آباد در خصوص ضعف عملكرد اين نهاد پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری آريا، در پاسخ منتشره از سوي مدير كل ميراث فرهنگي لرستان آمده است:
عبدالرضا مهاجري‌نژاد مدير كل ميراث فرهنگي لرستانجناب آقاي دکتر ايرج عبدي نماينده محترم مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي
سلام عليکم
اخيراً مطالبي در خبرگزاري آريا مورخه 23/11/93 به نقل از جناب‌عالي در رابطه با مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان به چاپ رسيده مبني بر اين که:
- من معتقدم که مدير ميراث فرهنگي بايد بومي باشد،
- بايد بداند پل شکسته کجاست،
- بايد بداند ساز سرنا چيست،
- وضعيت قلعه بحراني است،
- من به استاندار راجع به مدير ميراث گوشزد کرده‌ام و اگر کاري نکند خودم وارد عمل مي‌شوم،
و ...
1- علي‌ايحال جهت دفاع از خود و تنوير افکار عمومي لازم دانسته‌ام که با زبان استدلال و منطق جواب فرمايشات کذب و خارج از چهارچوب نمايندگي جناب‌عالي را داده باشم و حداقل آغازي باشد در مقابله با رفتارهاي پوپوليستي و عوام‌فريبانه شما در راستاي شروع زود‌هنگام تبليغات انتخاباتي آقاي دکتر! فرار به جلو ممنوع، تا انتخابات زمان باقي است.
آقاي دکتر! بيان فرموديد «‌من معتقدم مدير ميراث فرهنگي بايد بومي باشد.» اما نيک بدانيد طبق فرمايش حضرت‌عالي همه جاي ايران سراي من است.
آيا در دوران دفاع مقدس هم بومي و غير‌بومي جدا مي‌کرده‌ايد؟ مگر تصدي مديريت هندوانه‌فروشي است که سياه و سفيد جدا مي‌کنيد؟ اگر حداقل آگاهي از وظايف خود، دانش، حقوق بين‌الملل، حقوق فطري و روابط اجتماعي داشته بوديد مي‌دانستيد که اين عبارت در عرف بين‌الملل و رفتارهاي اجتماعي جرم محسوب مي‌شود که اين عبارت در عرف بين‌الملل، نژاد‌پرستانه تلقي و در رفتارهاي حقوقي جرم محسوب مي‌شود.
در کجاي قانون و قانون اساسي مقدس نظام جمهوري اسلامي که جناب‌عالي قسم ياد کرده‌ايد داعيه دار پاسداري آن باشيد، آمده است که مدير بايد بومي باشد؟ تازه اين‌جانب با ادله علمي و منطقي و مصاديق ثابت مي‌کنم که بومي‌گرايي محض و صرف باعث شده است که مديران کل محترم بعضاً بخاطر معذورات محلي اسير بازي‌هاي سياسي و فشارهاي غير‌قانوني تفکر امثال جناب‌عالي شده باشند.
چنانچه که حتي دو درخواست غير قانوني و خارج از عرف از اين‌جانب نيز داشته‌ايد که بيان خواهم کرد و اگر حداقل عمق مسائل فرهنگي حوزه‌ي انتخابيه خود را در حوزه‌ي شهر و شهرسازي، معضلات اجتماعي، تراکم، تغيير کاربري‌ها، معضل پارکينگ آپارتمان‌ها مي‌دانستيد متوجه مي‌شديد که 50 درصد معضلات به خاطر روابط ناصحيح خارج از عرف و دور زدن قانون و بومي‌گرايي بوده است که هنوز به شدت به آن دامن مي‌زنيد در حالي که مردم رنج مي‌برند.
2- در فراز ديگر، فرود آورده‌‌ايد که «‌مدير بايد بداند پل شکسته کجاست؟!»
آقاي دکتر! مطمئن هستم که پل را با پول اشتباه گرفته‌ايد. از قديم گفته‌اند که: «‌يزد دور است و گز نزديک‌» اميدوارم که گز را به زعم خود با گز اصفهان همانند پل اشتباه متصور نشويد. غرض بنده از گز واحد اندازه‌گيري مي‌باشد نه گز بلداجي. شخصي در اوان جواني بعد از بازگشت از شهر يزد براي دوستان نوپاي خويش بلوف مي‌زد زماني که در يزد بودم 70 گز را بر روي رودخانه‌اي پريده بودم. دوستان نيز که از صحت ادعاي دوست عزيز در عجب مانده بودند گفتند يزد دور است ولي گز که نزديک است، اين‌جا پرش کن تا ببينيم چقدر مي پري؟
آقاي دکتر! نماينده‌ي محترم بومي‌گرا: اول اين که پل شکسته نيست، بلکه پل شاهپوري است، از اين که دخالت کرده‌ام ببخشيد! به دل نگيريد تلمذ کرده‌ام!
دوم اين که شخص شما را با داوري مردم بزرگ لرستان به خصوص مردم شريف خرم‌آباد به يک مناظره دعوت مي‌کنم تا بدانند اين‌جانب که از تاريخ 18/3/93 فقط به مدت 7 ماه به مدير کلي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري منصوب شده‌ام، ميراث فرهنگي لرستان را به طور اعم و اخص بيش‌تر مي‌شناسم يا نماينده‌ي محترم‌شان جناب آقاي دکتر ايرج عبدي؟
بگذار مردم خرم‌آباد بدانند سهم مدير کل و نماينده‌شان در دفاع از ميراث فرهنگي استان چقدر بوده است؟
مايلم مردم بدانند که درک و فهم نماينده‌شان از بافت تاريخي خرم‌آباد، تخريب بافت تاريخي، پل‌ها‌ي تاريخي استان و محور تاريخي دره خرم‌آباد که در فهرست ثبت موقت جهاني است چقدر مي‌باشد؟
مي‌خواهم فرياد بزنم تا همه بدانند که سهم ايرج عبدي در صيانت از آثار تاريخي پادگان 07 خرم‌آباد چقدر بوده است؟ اصلاً آيا در باغ بوده است؟
مي‌خواهم مردم حوزه‌ي انتخابيه خرم‌آباد بدانند سهم دکتر عبدي در تخريب باغ تاريخي فلاحت چقدر بوده است؟
مي‌خواهم همه مردم لرستان بدانند چه کسي براي اولين بار به صورت مستقيم، جدي، علمي، منطقي و با استدلال زنگ خطر ترک خوردن قلعه فلک‌الافلاک را به صدا در آورده است؟
آقاي دکتر!! تا کي مي‌خواهيد موج‌سواري کنيد؟!
بگذار همه بدانند که از 145 ميليارد تومان پول ماده 108 مناطق محروم در اختيار نمايندگان، سهم ايرج عبدي در دفاع از اختصاص حداقل يک ريال به ميراث فرهنگي استان چقدر بوده است؟
برادر بزرگ‌وار! مصداق فراز و فرودهاي شما در اتهام زدن به اين‌جانب همانند دفاع حق به جانب مستکبريني است که حقوق بشر را لگد‌مال کرده‌اند و ديگران را به نقض حقوق بشر متهم مي‌کنند! بمبهاي کثيف توليد و مصرف مي‌کنند ولي ديگران را متهم به قصد و نيت در ساخت مي‌کنند!
آقاي دکتر! بيان فرموديد مدير بايد بداند ساز سرنا چيست؟
گمان مي‌کنم که ساز سرنا را با «سورنا» سردار ايراني اشتباه گرفته باشيد. ميزان قضاوت بنده و جناب‌عالي در رابطه با شناخت فرهنگ و تاريخ لرستان، جغرافيايي استان، فولکلوريک و موسيقي استان، تاثير و تاثر آن، همان «گز» باشد که به زعم بنده بهترين ميزان در قضاوت، مردم حوزه‌ي انتخابيه شما در يک مناظره با حضور خبرنگاران و رسانه‌هاي استان مي‌باشند و اين‌جانب شما را به مناظره فرا مي‌خوانم.
 آقاي دکتر! اميدوارم که جرات به خرج بدهيد و براي يک بار دانش و سواد خود را در حوزه فرهنگ با قضاوت مردم و مسوولين و مديران در يک مناظره به محک بگذاريد.
آقاي دکتر! مناظره در حوزه‌ي فرهنگ پيشکش‌تان، بياييد در حوزه سياست، اقتصاد و سياست‌هاي غلط اقتصادي سال‌هاي اخير در استان لرستان در هر جايي که شما صلاح مي‌دانيد به مناظره بنشينيم تا مردم، شناخت بنده و جناب‌عالي از فرهنگ، اقتصاد، سياست‌هاي اقتصادي و فرهنگي را در لرستان و حوزه‌ي انتخابيه شما به تماشا و داوري بنشينند.
بگذار مردم خرم‌آباد بدانند جرات و جربزه‌ي شما و بنده در دفاع از ميراث فرهنگي شهرشان چقدر بوده است. آقاي عبدي منطق و استدلال، جرات و جسارت و سواد بنده همين بس که وزارت مسکن و شهرسازي در نهايت با طرح پادگان 07 به تدبير و استدلال اين‌جانب مهر تاييد زده است، ولي شما آيا اصلاً اطلاع داريد که پادگان 07 کجاست؟ طرح ادعايي بحث 6 ماهه چيست؟ سهم مردم شهر از اين فضا چقدر است؟
آقاي دکتر! ساز سرنا پيشکش تان، چند ماه پيش درشبهاي فرهنگي قلعه فلک‌الافلاک که صداي موسيقي اقوام زاگرس به مدت 3 شب گوش فلک را کر مي کرد، کجا بوديد؟
آقاي دکتر! سرنا فقط يک ابزار موسيقي است و شناخت موسيقي دانش مي‌خواهد که اميدوارم از آن بهره‌مند باشيد. راستي مي‌دانستيد که در باغ گلستان در حال احداث يک سالن روباز براي اجراي موسيقي زنده هستيم؟
آقاي دکتر! چه جور به خود جرات مي‌دهيد که در عالم بي‌خبري، انتشار خطر ترک قلعه را به نام خود مصادره مي‌کنيد؟ اولين بار و آخرين باري که جناب‌عالي به قلعه مشرف شديد صرفاً به صرف ناهار در مهماني يک روزه همراهان کنفرانس وحدت اسلامي در خرم‌آباد بود. البته يک هفته قبل، بعد از اطلاع‌رساني و افشاگري کاملاً علمي اين‌جانب در رابطه با وضعيت غير اصولي مرمت قلعه در دولت گذشته در گزارش خبري صدا و سيماي لرستان کسان ديگر نيز همچون شما به نام نخبگان استان، مدعي دفاع شدند! در صورتي که دوستان همين مدعيان به اصطلاح نخبه و فرهيختگان باعث اين تخريب و خطر در دولت گذشته شده‌اند. آقاي دکتر عبدي! قاطعانه، بدون واهمه و با ترس از خدا مي‌گويم که شما به دنبال مقاصد تبليغاتي، رانت و مهره‌چيني و به نام اصلاح‌طلبي به دنبال عافيت‌طلبي هستيد. از بدو ورود اين‌جانب به استان، شما 2 بار به دفتر اين‌جانب آمده‌ايد با دو خواسته نامشروع و زياده‌خواهي:
يکي اين که آقاي .... را به عنوان معاون .... بگذاريد که همان‌جا گفتم ملاک انتصاب معاونين را صرفاً بر مبناي دانايي و دانش و سلامت و جواب مثبت استعلام اداره کل اطلاعات مي‌دانم و يک فرصت 6 ماهه به همه معاونين مي‌دهم تا خودم به نتيجه برسم و در اين راستا، چپ و راست را ملاک قرار نمي‌دهم و زماني که به نتيجه برسم با توجه به ابزاري که قانون در اختيار اين‌جانب قرار داده است در تصميم‌گيري نهايي گوشم به کسي بدهکار نيست و تا الآن ثابت نموده‌ام که به کسي باج نمي‌دهم، همه مسوولين استان و همکاران مي‌دانند، مزيد اطلاع دوباره به استحضار مي‌رسانم که شما نيز به هوش باشيد.
آن روز به عرض رساندم آقاي دکتر! با يک روز لباس بنفش پوشيدن دوستان شما، من آن‌ها را اصلاح‌طلب نمي‌دانم. و مسائل ديگري در اين راستا که بين ما رد و بدل شد. به همه گروه‌هاي سياسي نيز که در محل کار اين‌جانب تشريف آوردند عرض نمودم که ملاک بنده در انتخاب معاونين و مديران شايسته‌سالاري است. انتصاب عشيره‌اي با شايسته‌سالاري در تضاد است.
درخواست ديگر خارج از عرف شخص شما در رابطه با خريد زمين تپه دارايي بود که آقاي .... را معرفي نموديد در صورتي که حسب قانون، سازمان متبوع موظف به خريد زمين‌هاي کشاورزي روي تپه‌هاي باستاني نمي‌باشد. در صورتي که حتي چنين حقي هم وجود داشت ديگران در اولويت بودند.
آقاي دکترعبدي! مرقوم فرموديد من به استاندار راجع به مدير ميراث فرهنگي گوشزد کرده‌ام که اگر کاري نکند خودم وارد عمل مي‌شوم! متاسفم براي کسي که داعيه اصلاح‌طلبي را بر سر مي پروراند! حرف از تعامل مي‌زند ولي زير منطق تحمل خم مي‌شود. برادر بزرگوار، صرفاً به واسطه شغل شريف نمايندگي مردم بزرگ خرم‌آباد اگر حداقل اطلاعي از ساختار قانوني تفکيک قوا داشته باشيد استاندار محترم و اين‌جانب را تهديد نمي‌کرديد. خيلي دوست داشتم و دارم که در کميته برنامه‌ريزي و يا شوراي اداري و در حضور استاندار محترم، نمايندگان محترم، اعضاي محترم کميته برنامه‌ريزي و شوراي اداري استان فرصتي پيش مي‌آمد تا همه بدانند سهم مدير غير‌بومي در مدت 7 ماه در ايجاد اشتغال در استان لرستان در حوزه صنايع دستي با طرح ضربتي ايجاد کارگاه‌هاي صنايع دستي و ايجاد بازارچه دائمي صنايع دستي، در باغ گلستان تا پايان سال جاري چقدر بوده است و سهم دکتر عبدي به عنوان نماينده بومي استان در مدت 3 سال در ايجاد اشتغال چقدر بوده است؟ و براي اثبات اين ادعا شما را در اول فروردين 1394 حدود يک ماه ديگر به باغ گلستان دعوت مي‌کنم! به باغي که ايرج به رخسار نديد‌/ ز عارف اين ادعا را شنيد.
آقاي دکتر! سهم شما در کميسيون تلفيق و مصوبه مجلس شوراي اسلامي در رابطه با تخصيص اعتبار صندوق توسعه به مناطق کمتر توسعه يافته، پي‌گيري و جذب آن در حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري در استان لرستان چقدر بوده است؟
اصلاً اطلاع داريد که چرا بانک‌ها مقاومت مي کنند و صندوق با سقف وام تا به امروز موافقت نکرده است؟
اصلاً چرا مبلغ بدون سقف بايد به صورت گلوبال باشد؟ که صدها اما و اگر به دنبال داشته باشد؟ منطق و استدلال دفاع شما در رد و تاييد اين مصوبه در مجلس چه بوده است؟
اصلاً اطلاع داريد براي آزاد سازي مهمانسراي ارتش در حريم قلعه فلک‌الافلاک، خارج از اعتبارات تملک و دارايي ملي و استاني در سال جاري چند ميليارد تومان اعتبار آوردم و آن هم به خاطر اعتماد و اعتباري که در سازمان دارم؟
 آقاي دکتر! نقد و نقادي در هنر، سينما، سياست و ... يک علم است و علم نيز دانش مي‌خواهد، به پندار خويش تشر در کردن هوچي‌گري است، و هوچي‌گري با نقد و نقادي در تعارض است. مردم بيدارند، رفتارهاي پوپوليستي را مي‌فهمند. هنوز تا انتخابات فرصت باقي است!
در پايان به نکته‌اي جالب توجه جلب اشاره مي‌کنم: جناب دکتر عبدي کارشناسان اين اداره کل خاطره تلخ تخريب نهر ناصري خرم‌آباد (اثري مهم از دوره ساساني)، توسط جناب‌عالي (آن‌زمان که مديريت مرکز اورژانس استان را عهده‌دار بوديد) به ياد دارند و پرونده قضايي شکايت از شخص شما به شماره 1350-142 در مورخ 7/3/1390 هنوز در واحد حقوقي اداره کل ميراث فرهنگي لرستان خاک مي‌خورد. حال چگونه داعيه حفظ ميراث فرهنگي و نجات آن را داريد؟
آيا اين هم در قالب همان رويايي است که شعار انتخاباتي شما بود؟ آيا رويايتان هنوز تحقق نيافته؟ نکند روياي شما هم همچون شهر رويايي پديده شانديز است؟ و آيا روياي ديگري براي دور دوم انتخابات در سر داريد؟
اين‌جانب نيز برحسب قانون تهديد شما را در تحديد قانون جدي تلقي نموده و در صورت تکرار چنين سخنان تبليغاتي خلاف واقع و غير‌قانوني به کميسون اصل 90 مجلس خواهم داد، اميدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدايت کند، دروغ و تهمت و افترا در جامعه رخت بربندد تا دعاي فرج اجابت شود.
عبدالرضا مهاجري‌نژاد
مدير کل ميراث فرهنگي‌، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1393-11-28 01:28
با اینکه باحضور نیروهای غیربومی ضعیف گاه عامل ایجاد کلنی چاپلوسان در اطراف خود میشوند مخالفم اما فرمایشات ایشان کاملا صحیح است آقای دکتر عبدی با دخالتهای نابه جا دیگر شورش را دراورده اند متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی شده عرصه تاخت وتاز اقایان،تاسف اوره که نمایندگان ما اینقدر جزئی عمل میکنند
نقل قول کردن
#2 شهروند خرم ابادی 1393-11-28 02:23
با سلام اگر تمامی مدیران استان ما اعم از بومی و غیر بومی جسارت و شهامت مدیر کل میراث فرهنگی را داشتند امروز و ضعیت ادارات ما این طور نبود. مردم دیگر خسته شده اند از دخالتهای نابجای برخی نمایندگان. این چه و ضعی است که بر تعدادی از سازمانهاي ادارات کل ما حاکم است به جای شایسته سالاری و انتصاب افراد متخصص ففط ملاک با نماینده بودن شرط است و تمامی این دخالتها باعث بی انگیزگی در بین پرسنل و در نتیجه هرج و مرج اداری می انجامد. مهاجری نژاد با اين گفتارش ثابت کرد وابستگی به میز برایش مهم نیست مهم عدالت در مدیریت است درود بر او.
نقل قول کردن
#3 شهروند 1393-11-28 07:32
درود بر این مدیر با تخصص و با جربزه.
اقای مدیر کل این را بدان کسی در خرم اباد دو بار نماینده نمیشود چون نمیتوانند از پتانسیل نمایندگی به درستی در جهت ابادانی شهر و دیار خود بکوشند. متاسفانه تا الان مدیر کل با دانش مرتبط در میراث فرهنگی نداشته ایم البته فارغ التحصیل بومی در این حوزه زیاد داریم ولی اجازه مدیر کل شدن به انها نداده اند. دستت درد نکند مهاجری مردم زحمات امثال شما و استاندار را ارج مینهند
نقل قول کردن
#4 شهروند 1393-11-28 07:54
مناظره به نظر بنده پیشنهاد عادلانه ای است
نقل قول کردن
#5 رضا فرخی 1393-11-28 08:13
پس از سال ها یک مدیرکل پیدا شد که مثل مرد جلوی نماینده ای وایسه.چقدر شیوا و منطقی پاسخ دادن .درود بر شجاعت و درایت مهاجری .حتی اگر عوض هم بشه این حرکت جسورانه اش تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند...
نقل قول کردن
#6 همشهری 1393-11-28 08:21
جناب آقای مهاجری اگر جنابعالی هم با نمایندگان سازش میکردی آنها هم کاری به کارتان نداشتند
نقل قول کردن
#7 فرید 1393-11-28 08:33
حرف حساب جواب نداره! انصافا آنچه را نباید می گفت را گفت! من خودم بارها شاهد دخالت نمایندگان در انتصابات بوده ام!
نقل قول کردن
#8 عبدالرضا شهبازی 1393-11-28 08:34
سخنان تکان دهنده ای بود . ای کاش فرصتی بود و در تحلیلی جامع به این موضوع پرداخته می شد.جناب مهاجری نژاد درخواست خوبی کرده اند ای کاش این مناظره ها صورت بگیرد و حریم ها مشخص شود و این دخالت های نابجا روزی به پایان برسد چرا که دخالت نمایندگان بیش از این باعث رکود کار در سازمان ها می شود.
نقل قول کردن
#9 اسی 1393-11-28 08:42
نمردیم و یکی پیدا شد حرف دلشو بزنه.
گذشته از دیدگاهت ولی درود به شرف و مردانگیت، آقای مهاجری
نقل قول کردن
#10 عليرضا 1393-11-28 08:52
جناب مهاجري واقعا دمت گرم . دمت گرم .. دمت گرم .. شير مادرت حلالت تو از برخي لرها با غيرت تري
رونوشت:
مديران بومي جهت استحضار و اقدام مشابه
نقل قول کردن
#11 مهدی 1393-11-28 08:57
جسارت ایشان قابل تقدیر است ای کاش مدیران سالم را حمایت می کردند.میشناسم یکی از مدیران سالم ،مجرب و پاکدست شهرداری را که در زمان مدیریت آقای مهرابی به خاطر گفتن نه قانونی به برخی از آقایان شورا و مدیران ارشد شهرداری ،برکنار و مدیر سفارشی که در حد واندازه مدیریت نبود رو برای پیشبرد اهداف خود جایگزین کردند و متاسفانه آب از آب تکان نخورد.
نقل قول کردن
#12 جودکی 1393-11-28 09:00
آقای عبدی به جای مهره چینی در ادارات استان وبه کار گماردن برخی افراد بی سواد ونا لایق وهم باند خوددنبال گرفتن بودجه وامتیازات زیر ساختی برای رفع مشگل بیکاری مردم حوزه انتخاباتی خود باشید که به شما وامثال شما اعتماد کردند وبه گفته آقای مهاجری نزاددنبال جمع آوری رای برای مجلس بعدی نباشید چون در غیر این صورت دیگر رایی نخواهید داشت.
نقل قول کردن
#13 امیررضا 1393-11-28 09:04
احسنت به جناب آقای مهاجری نژاد
در هیچ کجای قانون درج نگردیده که عزل و نصب و بکار گماردن افراد مد نظر در پست های اداری از جمله وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد.
وظیفه ی نمایندگان در بعد کلی نظارت بر اجرای قوانین است و نهایتا تلاش در جهت ایجاد فرصت برای حوزه ی انتخابیه خود و در نهایت وظیفه ی مدیران استفاده از فرصت هاست.
این اقدام مدیرکل فرهیخته ی میراث فرهنگی لرستان را به فال نیک میگیریم و امیدواریم سرآغاز تحولی مثبت و رو به جلو باشد در عملکرد سایر مدیران استان .
نقل قول کردن
#14 چگنی 1393-11-28 09:35
با سلام، نماینده محترم شما به کار خود که وضع قوانین است بپردازید، دخالت در کار دیگران نکنید.
نقل قول کردن
#15 شهروند 1393-11-28 09:41
مهدی جان برادر من اگه اون مدیر سفارشی نبود که آقایون نمی تونستند با پول عوارض پرداختی من و شما به سفر مالزی ، کیش و ... برند.
نقل قول کردن
#16 ناشناس 1393-11-28 09:46
عالی بود کاش بقیه مدیرکل ها هم این جسارت را داشتند
نقل قول کردن
#17 Raptor 1393-11-28 10:02
واقعا مردی و دیگر هیچ،باید مناظره صورت بگیرد قطعا اقای نماینده چون قدرتش بیشتر است نباید بترسد از مناظره!و در اخر اگر مدیر میراث فرهنگی عوض شود بدانید که تمام حرف های مدیرکل سندی است بر این ادعا
نقل قول کردن
#18 همشهری 1393-11-28 10:03
جناب استاندار در یکی از جلسات گفتند ما مدیر بله قربان گو نمی خواهیم امیدوارم به این گفته خود عمل کنند و مدیرانی مثل آقای مهاجری نژاد را حفظ و بله قربان گویان را برکنار کنند
نقل قول کردن
#19 وحید بیرانوند 1393-11-28 10:10
زنده باد مهاجر نژاد
نقل قول کردن
#20 حمید عبدی 1393-11-28 10:20
جانا سخن ا زبان ما می گویی .درود بر جناب مهاجری نژاد .واقعا لذت بردم از این جسارت شما.متاسفانه تا الان کمتر کسی جلوی سهم خواهی برخی نمایندگان ایستادگی کرده است ولی جناب مهاجری با این جواب قاطع و منطقی جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشت.درود بر شرفت مهاجری شجاع
نقل قول کردن
#21 مهرساد 1393-11-28 10:29
ادب مرد به از دولت اوست جناب مدیرکل
نقل قول کردن
#22 حمیدرضا مرادی 1393-11-28 10:29
تلاش ایشان در جهت حفظ میراث فرهنگی و رونق گردشگری ستودنی است. کم کم حسن نیت آقای مهاجری نژاد به همه ثابت می شود. امیدوارم نمایندگان بجای باند بازی و حفظ منافع خود، کمی به فکر استان باشند. تا کی باید نظاره گر این همه بی احترامی به مردم استان باشیم؟؟
نقل قول کردن
#23 بهاروند 1393-11-28 10:34
اقای مدیرکل از چه چیزی چنین براشفته ای که اینچنین عجولانه تنها نماینده مظلوم و ضعیف نواز ومحبوب مردم خرم آباد را مورد هجمه و نامهربانی قرار داده ای؟ حکایت این تهدید های حضرت عالی من را به یاد آن دوست قدیمی ام می اندازد که سال های سال قرار بود کمرها بشکند قلمه ها را خورد نماید فلان جاها را به اتش بکشد اما موقع عمل که رسید همه دیدند دوست قدیمی مان صرفا شعار داده است وتوانایی انجام هیچ کاری در وجودش نیست. بخدا که دلم برای خرم اباد می سوزد که یک غریبه ناشناخته بلند می شود واین همه به مردم توهین و ناسزا می کند واب هم از اب تکان نمی خورد . به نظر میرسد اگر این همه دلسوزی را در شهر خودتان می کردید به گمانم بهتر بودچرا که برادرانه میگویم اگر با زدن این حرف ها قصد دارید یک شبه پهلوان شوید سخت در اشتباه هستید . اقای مدیرکل اینجا خرم اباد است دلسوزانه می گویم مواظب خودت باش
نقل قول کردن
#24 بهاروند 1393-11-28 10:36
[quote name="شهروند"]ب ا اینکه باحضور نیروهای غیربومی ضعیف گاه عامل ایجاد کلنی چاپلوسان در اطراف خود میشوند مخالفم اما فرمایشات ایشان کاملا صحیح است آقای دکتر عبدی با دخالتهای نابه جا دیگر شورش را دراورده اند متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی شده عرصه تاخت وتاز اقایان،تاسف اوره که نمایندگان ما اینقدر جزئی

اینگونه ادبیات در نشر اخبار و اطلاعات آنهم با ابزار اتهام زنی و تشویش افکار عمومی بر علیه شخصی که وجهه مردمی داشته و از اعتبار نمایندگی مردم برخوردار است بیشتر نماد پوپولیسم است؟
!!!! متاسفم از ادبیات مدیرکلی که در بدنه دولت تدبیر و امید فعالیت دارند… هنوز معنا و مفهو م پوپولیسم برایش ناشناخته است!!!! وبا همین ابزار برعلیه دیگران می تازد>>>
نقل قول کردن
#25 جانباز جنگ 1393-11-28 10:42
دوردد بر مهاجری. برخی مدیران بومی بله قربان گو شهامت را از ایشان یاد بگیرند. ای کاش مهاجری نزاد با اینکه به زعم جناب عبدی است الان کاندید شود تا مشخص شود ایشان رای دارند یا نمایندگان که دنبال انتصاب افراد بی سواد و اعلا میه چسبانند. مهاجری غیرتت ستودتی است
نقل قول کردن
#26 ملا غلطگیر 1393-11-28 11:02
حتی اظهاراتی جدی تر و واقعی تر از این هم باید از دایره احترام و ادب دور نباشد. حیف است که گوهر حقیقت را با غبار اهانت بپوشانیم. از سهم خواهی نمایندگان که هر چه بگوییم کم گفته ایم ولی به هر حال خوب یا بد نماینده تعداد زیادی از ما خرم آبادی ها هستند و به احترام ما نباید به هیچ نماینده ای توهین شود.
نقل قول کردن
#27 میلاد 1393-11-28 11:18
با موضوع مورد بحث کاری ندارم ولی از این گفتمان منطقی و محترمانه لذت بردم ، و برای نماینده مجلس شهرم متاسفم ...
نقل قول کردن
#28 کارمند میراث فرهنگی صنایع د 1393-11-28 11:20
دوروبر شما اقای دکتر مهاجری نژاد
نقل قول کردن
#29 لیلا 1393-11-28 11:35
نمایندگان محترم جایگاهشون رو گم کردن.مجلس مقننه است جای قانون گذاریه ولی آقایون مجریه عمل میکنن.متاسفانه فقط در کار جابه جایی افراد هستن و از هر گونه تهمت و افترا دریغ نمیکنن صرفا فقط آقای عبدی نیست.اکثرا همین کارها رو میکنند.اگه ما نماینده داشتیم که وضع شهرمون این نبود.آفرین آقای مهاجری نژاد هرچند الان فشار بیشتری از همه سو به استاندار میارن تا شما رو عوض کنن
نقل قول کردن
#30 شهروند خرم آبادی 1393-11-28 11:47
سخنان مدیرکل جز سفسطه بازی و مغلطه چیزی نبود,,,,,دوستان سینه چاک کجا بودند زمانی که مدیرکل در کمال شهرشان را ده بزرگ خطاب کردند تا از آن دفاع کنند؟!؟!؟!جناب مدیرکل شما به حسن خلق شهره هستید و این آوازه شما بخاطر رفتار اخیرتان با آن خبرنگار جلوی معاون رییس جمهور زن همین ده عالم گیر شده است ..... از جلسه های استاندار و دکتر عبدی در تهران برای خروج ...و...سند خبری بسیار موجود است با تکذیب شما از بین نمیروند !!!!بنظرم کسی که شما را جلو انداخته که به عبدی تاخت و تاز کن و شما نیز در پست خود باقی بمانید سخت در اشتباه است!!!!ایشان اگر میتوانند کذب بودن بخوربخورشان را ثابت کنند . با این حرفها هیچکدام از کردار و رفتار شما از اذهان مردم این ده به قول خودتان پاک نمیشود , ضمنا چون جنابعالی بسیار با سواد بوده و در کل امور که دیگران را به مبارزه میطلبید صاحب نظر هستید بهتر است که خیرتان را به دیار خود برسانید زیرا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ....
..................
یافته: بخشهایی از نظر شما حذف شد. آن شخص مدیر نهادی دیگر است.
نقل قول کردن
#31 همشهرى 1393-11-28 11:54
خيلى جالبه كه ما تا يك كامنت بذاريم و تاييد بشه تو سايت يك روز طول ميكشه ولى اين خبر هنوز چند ساعت از گذاشتنش نگذشته كلى كامنت بر ضد عبدى و جو عوض كن زيرش سبز شده؟!؟! خدا آخر و عاقبت همه رو بخير كنه كه واسه حب دنيا به هر حيله اى متوسل نشن
نقل قول کردن
#32 شهروند 1393-11-28 12:17
سلام ، احسنت بشما مدير متعهد و متخصص ، به فرض اينكه سخنان شما درست نباشد ، اماشجاعت شما فابل ستايش است ،اگر مديران ما براساس تخصص و تعهد انتخاب گردند ، پس هيچ مديري نبايد وام داري كسي نيست
نقل قول کردن
#33 خرمگس 1393-11-28 12:34
...رويا به واقعيت پيوسته منتها تو خرم آباد نيست بلكه شمال انديمشكه :-* :-* :-*
نقل قول کردن
#34 سیاوش 1393-11-28 12:40
آقای مدیر شما بخاطر شایسته سالاری پشت میزت نشستی یا جانفشانی در ستاد تبلیغاتی؟! صدالبته هردو نفر مقصريد
نقل قول کردن
#35 بهاروند 1393-11-28 12:52
به نقل از همشهرى:
خيلى جالبه كه ما تا يك كامنت بذاريم و تاييد بشه تو سايت يك روز طول ميكشه ولى اين خبر هنوز چند ساعت از گذاشتنش نگذشته كلى كامنت بر ضد عبدى و جو عوض كن زيرش سبز شده؟!؟! خدا آخر و عاقبت همه رو بخير كنه كه واسه حب دنيا به هر حيله اى متوسل نشن

واقعا حرف حق رو زدی عالی بود
نقل قول کردن
#36 مورخ 1393-11-28 12:54
اقاي مهاجري مطمين باش اگر بركنار هم شوي نامت به عنوان اولين مدير در تاريخ لرستان كه مقابل نمايندگان ايستاد به نيكي ثبت خواهد شد . اين را من كه يك كتاب با نام تاريخ و سياست در لرستان در دست نگارش دارم حتما ذكر خواهم كرد. راحت پررهرو باد كه ازادگي ات را حفظ كردي و حاضر نيستي به هر قيمتي پست و مقام داشته باشي و مثل برخي بهخاطر پست و مقام جلوي كسي خم و راست شوي
نقل قول کردن
#37 جوابگو 1393-11-28 12:59
باسلام جناب اقای مدیرکل اندکی ترمز برایتان لازم است ما که میدانیم دلیل ناراحتی شما از اقای دکتر عبدی چه چیزی بوده است که اینچنین پریشان شده اید یادتان باشد اقای دکتر عبدی نماینده اول خرم اباد است و توهین به شعور مردم خرم اباد اقدام سلحشورانه لری را می طلبد وای به ان روزی که مردم متوجه شوند در زیر این حرفهای طلبکارانه جنابعالی چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است به جنابعالی توصیه میکنم در حیطه کاری خودتان بمانید و خود را در مقابل مردم شهید پرور خرم اباد علم نکنید. اقای دکتر عبدی وظیفه قانونی اش اقتضا میکند در تمام اموری که به دفاع از بیت المال و حقوق مردم شهر و دیارش مربوط میشود دخالت کند اما جنابعالی از روی کدام بند قانون نماینده مردم را تهدید و متهم میکنید، اطمینان داشته باشيد مردم پاسخ این اقدام لجوجانه شما را خواهند داد
نقل قول کردن
#38 جوابگو 1393-11-28 13:08
بد نیست دوستان به به و چه چه گو مدیر کل اینجا رو هم ببیننhttp://yaf tenews.ir/notes /cultural/7555- empyrean-preven t-irreparable-l oss-disaster-ca stle.html
نقل قول کردن
#39 بزن بیرانوند 1393-11-28 13:22
به نقل از بهاروند:
اقای مدیرکل از چه چیزی چنین براشفته ای که اینچنین عجولانه تنها نماینده مظلوم و ضعیف نواز ومحبوب مردم خرم آباد را مورد هجمه و نامهربانی قرار داده ای؟ حکایت این تهدید های حضرت عالی من را به یاد آن دوست قدیمی ام می اندازد که سال های سال قرار بود کمرها بشکند قلمه ها را خورد نماید فلان جاها را به اتش بکشد اما موقع عمل که رسید همه دیدند دوست قدیمی مان صرفا شعار داده است وتوانایی انجام هیچ کاری در وجودش نیست. بخدا که دلم برای خرم اباد می سوزد که یک غریبه ناشناخته بلند می شود واین همه به مردم توهین و ناسزا می کند واب هم از اب تکان نمی خورد . به نظر میرسد اگر این همه دلسوزی را در شهر خودتان می کردید به گمانم بهتر بودچرا که برادرانه میگویم اگر با زدن این حرف ها قصد دارید یک شبه پهلوان شوید سخت در اشتباه هستید . اقای مدیرکل اینجا خرم اباد است دلسوزانه می گویم مواظب خودت باش

مگه ما مردم مردیم که تو بیای یه غریبه تو شهرمونو بلایی سرش بیاری یعنی چی اینجا خرم‌آباده؟ اینجا مرکز تمدنه بعد تو میخوای مدیر فرهنگی این شهر رو چون جواب واسش نداری تهديد كني؟
نقل قول کردن
#40 همشهری 1393-11-28 13:51
به نقل از بزن بیرانوند:
به نقل از بهاروند:
دلسوزانه می گویم مواظب خودت باش

مگه ما مردم مردیم که تو بیای یه غریبه تو شهرمونو بلایی سرش بیاری یعنی چی اینجا خرم‌آباده؟ اینجا مرکز تمدنه بعد تو میخوای مدیر فرهنگی این شهر رو چون جواب واسش نداری تهديد كني؟


همشهریای خودت تا الان برای شهرت چکار کردن که اینقد سنگشونو به سینه میزنی؟؟؟ مگر همیشه جلوی حق و ناحق خم و راست نشدن؟ مگه چه بلایی سرش آورده جر این که میگه باید آثار تاریخی حفظ بشه؟؟؟ چرا اینقد به ناحق حرف میزنید. آخه تا کی سکوت
نقل قول کردن
#41 خرمگس 1393-11-28 13:59
اي ول غريب نواز احتمالا شما كارمند ميراث هستي فردا برو پاداشتو از آقاي مهاجري نـژاد بگير...
نقل قول کردن
#42 عزت ا... بهروزی 1393-11-28 14:11
قطعا شهامت یک مدیرکل در برابر نماینده مجلس ستودنی است و قابل تقدیر!
ولی از سوی دیگر صدور بیانیه ای اینچنین با ادبیاتی آغشته به توهین و ... زیبنده یک مدیرکل ارگانی فرهنگی نیست و بیش ازین از جناب مهاجری انتظار می رفت که در دفاع از خویش اینچنین برآشفته، شمشیر از نیام برنکشند و با توهین به نماینده مردم یک دیار کهن، شائبه های دیگری را به ذهن مردم دانا متبادر نکنند!
بنده این نقد بر هر دوی شما دو بزرگوار وارد می دانم که ظاهرا خود را دانای کل می دانید و بی باکانه اسب خود را در دشت فراخ دانایی و عرصه های فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می تازانید!!!
گرچه این ادعا بیشتر از جانب آقای دکتر عبدی قابل باور تر است زیرا قاعدتا می بایست در زمینه های مختلف مشاورانی ورزیده و اتاق فکری از دانایان را در عقبه خود داشته باشد. ولی آیا اینچنین بوده و است؟
برادر من جناب آقای مهاجری نژاد
برای مردمان دیار من، در طول تاریخ، شجاعت کرنش نکردن از حاکمان زورگو همواره تقدیر شده است
ولی باور کنید که ذهن این حقیر نیات خیر شما را در این خصوص باور نمی کند!
نقل قول کردن
#43 reza 1393-11-28 14:48
درورد بر مهاجر نژاد. آقای دکتر عبدی اگه ادعای این رو داری که میتونی توی مجلس حق مردم شهرت رو بگیری. درخواست مناظره رو قبول کن.
نقل قول کردن
#44 حسن بهاروند 1393-11-28 14:49
باسلام قابل توجه مردم عزیز خرم اباد
این نظر توسط حقیر حدود چند ساعت قبل در سایت میرملاس ثبت گردید که متاسفانه بدلیل حجم فشارهای فراوان راهزنان سیاسی به مدیر سایت مذکور نظر حقیر از روی صفحه نظرات حذف گردید، برایم جالب بود اقایانی که دم از دعوت به مناظره میزنند چرا طاقت اعلام نظر یک شهروند را ندارند،
نقل قول کردن
#45 بزن بیرانوند 1393-11-28 14:52
به نقل از همشهری:
به نقل از بزن بیرانوند:
به نقل از بهاروند:
دلسوزانه می گویم مواظب خودت باش

مگه ما مردم مردیم که تو بیای یه غریبه تو شهرمونو بلایی سرش بیاری یعنی چی اینجا خرم‌آباده؟ اینجا مرکز تمدنه بعد تو میخوای مدیر فرهنگی این شهر رو چون جواب واسش نداری تهديد كني؟


همشهریای خودت تا الان برای شهرت چکار کردن که اینقد سنگشونو به سینه میزنی؟؟؟ مگر همیشه جلوی حق و ناحق خم و راست نشدن؟ مگه چه بلایی سرش آورده جر این که میگه باید آثار تاریخی حفظ بشه؟؟؟ چرا اینقد به ناحق حرف میزنید. آخه تا کی سکوت

آقای همشهری مثل اینکه متوجه منظور من نشدید منظور من آقایی به اسم بهارونده که به آقای مهاجری نژاد میگه "اینجا خرم آباده مواظب خودت باش دلسوزانه میگم" منظور من این بود که اینجا کسی حق نداره ایشون را تهدید کنه
نقل قول کردن
#46 بزن بیرانوند 1393-11-28 14:54
به نقل از خرمگس:
اي ول غريب نواز احتمالا شما كارمند ميراث هستي فردا برو پاداشتو از آقاي مهاجري نـژاد بگير...

یکی پیدا شد کار درست انجام بده بکنیدش بیرون خیالتون راحت بشه
نقل قول کردن
#47 قهرمانی 1393-11-28 15:30
منم به نوبه خودم متاسفم که این لجولجبازی هارو باقضاوتهای اقاي مهاجرنژاد میبینم. اگه شمامدیرلایقی هستی حداقل بمن بگو بعدازگذشت هفت ماه میدونی چگنی کجاست؟ بازی باجملات وکلمات !اگه راست میگی همین دعوت به مناظره بهترین خواست ماست پیگیریش کنی ویه جمله دیگه والله به نظرمیرسددرلرستا ن قحط الرجاله که برای اداره یه سازمان برن دنبال افرادغیربومی. شمااگه منشاخیریدبریدتو شهرخودتون برای شهرخودتون دلسوزی کنید
نقل قول کردن
#48 علی 124 1393-11-28 16:00
سلام از این خبر و این کامنتها میشه دریافت دو طرف افرادی رو مامور کردن بشینن کامنت به هم بدن و طبق معمول مردم بازیچه جنگ قدرت
نقل قول کردن
#49 نیک بین 1393-11-28 16:15
سلام بر حق سلام بر عدالت سلام بر مردان وزنانی که زیر بار حرف ناحق نمی روندد. قابل توجه اقایی که در بخش نظرات سايت جناب مهاجری نژاد را تهدید می کند اینجا خرم اباد است بله اینجا خرم اباد است خرم ابادی که عده ای بازد وبند سیاسی و فشار بر مدیران در جهت انتصاب اقوام و طایفه گرایی و استفاده از رانت ان را نا خرم کنند ولی زهی خیال باطل زیرا هنوز خرم ابادیهای اصیل و با فرهنگ اجازه این زیاده خواهیها را نخواهند داد و از حق دفاع می کنند و فرقی نمی کند این حرف حق را چه کسی بزند و مطلب بعدی به جناب عبدی و دیگر نمایندگانی که بجای قانونگذاری دنبال انتصاب از صدر تا ذیل پستهای ادارات از اطرفیان خودند : با مردم باشید.
نقل قول کردن
#50 امید 1393-11-28 17:32
با سلام، مدیر کل میراث فرهنگی می بایست شخصی با ادب و فرهنگ باشد. نوشتار ایشان سرتاسر توهین و افترا است. کاش در نوشتارش متانت داشت چرا که ادب مرد به ز دولت اوست. قبلا نیز از عصبیت و پرخاشگری ایشان شنیده بودیم. این منصب اینقدر مهم نیست که بخاطر آن زمین و زمان را به هم دوخته ای برادر. این همه تهدید و تشر نشان از پست طلبی شماست. در ضمن در همان اداره ای که حضرتعالی مدیر کل آن شده ای چنیدین نفر دارای مدرک دکترای مردم شناسی و میراث فرهنگی مشغول خدمتند. کاش نمایندگان استان به این درک مشترک می رسیدند تا امثال جنابعالی اینطور به آنها و شعور و فرهنگ آنها بی احترامی نمی کردید.
باز می گویم و می گویم بارها
ادب مرد به ز دولت اوست
نقل قول کردن
#51 امیر 1393-11-28 17:44
احسنت به شجاعت شما آقای مدیر. واقعاً برخي نمايندگان چه کاری برای این منطقه کردند غیر از دخالت در عزل و نصب از مدیر گرفته تا کارمند جز ادارات ؟
در پاسخ به آقای بهاروند باید بگم اول آقای عبدی تهدید کردند ولی غیر قانونی ولی مدیر کل به حق تهدید کرده. حالا هم آقای عبدی اگه حق داره که نداره ، بیاد مناظره...
نقل قول کردن
#52 امید 1393-11-28 17:53
مردم خرم آباد اثبات نمودند که بسیار با فرهنگ و مهمان نواز بوده اند و به غریبه هایی مثل مدیر کل میراث فرهنگی بسیار خوش گذشته است که چنین با خیال راحت به خود اجازه می دهد به نماینده محبوب خرم آباد این گونه توهین آمیز رفتار نماید. آفرین بر فرهنگ وتمدن تان ای قوم لر
نقل قول کردن
#53 کیوان 1393-11-28 18:42
ما دست چنین مدیرانی را می فشاریم وکمال تشکر رو داریم از اینکه چنین جسارتی را دارند اقا عبدی هم مقصر نیست انهایی که بهش رای دادند انتظار دارند دم از مدیر بومی می زنید برید ببینید سقف قلعه همش ترک بر داشته و ممکن است هر لحظه تخریب بشه برید پل شکسته رو ببینید که کاملا تخریب شده برید همه اثار باستانی رو ببینید چه بسرش امده مدیران قبلی عمل کردشان فاجعه به وجود اورده چون بله قربان گو بودنند اقای مدیر کل محترم ممکن است با این در گیری پست خود را از دست بدهید و ما هم نمی توانییم کاری بکنیم ولی در قلب مردم خرم ابادیادتان جاودانه خواهد ماند مثل اقای نصیری شهردار محترم شهر خرم اباد
نقل قول کردن
#54 سید حمید موسوی 1393-11-28 18:48
با سلام . دمت گرم ، این یکی رو خوب اومدی ! دنبال مهره چینی هستند و ...
نقل قول کردن
#55 سردار 1393-11-28 19:50
این اقای پیراهن بنفش هرچه دلش خواست به مردم فهیم و غریب پرست لرستان اهانت نمود و نماینده یک استان را که از بچه های جبهه و جنگ و خانواده معظم شهداست مورد اهانت و اتهام قرار داد و جمله زیبای بنیانگذار انقلاب را که مجلس در راس امور است را نادیده و مورد تمسخر خود قرار داد و با بازی با کلمات یک تنه به قاضی رفته. بايد جلوی این نوع ساختار شکنیها و بی احترامیها که در دولت قبل باب بود گرفته شود...
نقل قول کردن
#56 شهرام 1393-11-28 19:56
درود خداوند به این مدیرکل لایق و متعهد که حدف دل مردم را زده است امیدوارم که همواره موفق وموید باشند
نقل قول کردن
#57 اذرشب 1393-11-28 20:16
به خدا مدیری به توانمندی شما در سازمان ندیدم کاش مدیر استان ما میشدی شجاعت وجسارت شما زبانزذه اقای مهاجری
نقل قول کردن
#58 حسین نژاد 1393-11-28 21:58
بنده چون با اداره میراث فرهنگی اسنان در ارتباط کاری هستم .. صحبتهای اقای مهاجری نزاد کامل درست وبجاست ..
نقل قول کردن
#59 میلاد ولی زاده 1393-11-28 22:02
با عرض سلام و خداقوت خدمت جناب آقای مهاجرنژاد مدیر کل میراث فرهنگی استان بنده تمام سخنان شما را تایید میکنم و معتقدم برخي از نماینده هایی که ادعای دلسوزی برا این دیار دارن بیشترین ضرر و زیان رو برای استان داشتن ...
نقل قول کردن
#60 HAWK 1393-11-28 23:01
به نقل از شهروند:
با اینکه باحضور نیروهای غیربومی ضعیف گاه عامل ایجاد کلنی چاپلوسان در اطراف خود میشوند مخالفم اما فرمایشات ایشان کاملا صحیح است آقای دکتر عبدی با دخالتهای نابه جا دیگر شورش را دراورده اند متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی شده عرصه تاخت وتاز اقایان،تاسف اوره که نمایندگان ما اینقدر جزئی عمل میکنند

لطفا اگر اطلاع ندارید اذهان عمومی را مشوش نکنید ... اگر ایشان جزئی عمل می کردند کشت و صنعت راه نمی افتاد ، فرودگاه گسترش نمی یافت ، میلیارد ها تومان به بودجه استان اضافه نمی شد ،طرح های بیمه بیکاری و سلامت الآن وجود نداشت و... پس از خدتان حرف در نیاورید که والله گناه دارد . آخر مگر شما مخالف پیشرفت استانتان هستید ؟ :cry: :lol:
نقل قول کردن
#61 HAWK 1393-11-28 23:05
به نقل از رضا فرخی:
پس از سال ها یک مدیرکل پیدا شد که مثل مرد جلوی نماینده ای وایسه.چقدر شیوا و منطقی پاسخ دادن .درود بر شجاعت و درایت مهاجری .حتی اگر عوض هم بشه این حرکت جسورانه اش تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند...

البته اگر نماینده دیگری پشت ایشان نبودند اینقدر شیوا و "منطقی"(!) پاسخ نمی دادند ...
نقل قول کردن
#62 ناشناس 1393-11-28 23:26
با سلام
به نظرم اومد چن موضوع رو گوشزد کنم به عنوان کسی که در حوزه میراث فرهنگی فعالیتهای داشته اول از همه از این که اكثر مردم استان از نمایندگان خودشون در مجلس ناراضی هستن هیچ شکی نیست ولی اینکه یکی به خودش اجازه بده ونمایندگان یه شهر که انتخاب شده توسط اهالی اون منطقه است اینطور توهین آمیز خطاب قرار بده یه چیز دیگه است. ضمن اینکه به نظر میرسه این همه هیاهو از طرف آقای مدیر کل صرفا سرپوش گذاشتن به عملکرد ضعیف و توهین چند مدت پیششون به خبرنگار روزنامه کیهان در حضور دیگران باشه. این آقای مدیر که این همه داد آشنایی با حوزه کاریشو داده هنوز اطلاع نداره که نهر ناصری متعلق به دوره ساسانی نیست کما اینکه خود اسم نهر هم داره در مورد دورش توضیح میده (دوره ناصری- ناصدالدين شاه) در هیچکدام از منابع تاریخی از پل شکسته به نام شاپوری نام نبرده شده پس بهتره اسیر جو سازی ها نشیم و باز هم تکرار میکنم به عنوان یه خرم آبادی از عملکرد عبدی و آقا محمدی کوچکترین رضایتی نداره و نداشته ام
نقل قول کردن
#63 r 1393-11-28 23:36
درود بر مدیر میراث فرهنگی
نقل قول کردن
#64 رستمی 1393-11-28 23:58
یاسلام .احسنت به شما مدیر با درایت
نقل قول کردن
#65 سعید 1393-11-29 00:32
سلام به همه خوانندگان این متن. بنده راجع به عملکرد هر دو طرف ماجرا خیلی اطلاعات ندارم.اما از همه لرستانیهای عزیز تقاضا دارم مانند همیشه اجازه ندهیم افراد دیگر با تحریک احساسات ناب لرها در سایه ما را مورد توهین قرار دهند.از همه دوستانی که با نظر این مدیر غیر بومی موافقند خاضعانه تقاضا دارم یک بار دگر متن ایشان را بدون در نظر گرفتن اینکه خطاب به کیست به دقت مطالعه کنند و تنها به این سئوال بنده پاسخ دهند:
آیا جملات ایشان و ادعای تخصص در همه امور و اشراف کامل به میراث این استان نوعی خودبرتربینی و توهین به به مردم لرستان به ویژه نخبگان این مرز و بوم نیست؟ لطفا صادق باشید.
نقل قول کردن
#66 سعید 1393-11-29 00:44
بنده درخواست عاجزانه از همه نخبگان میراث فرهنگی استان لرستان دارم.هر چند وظیفه یک نماینده تخصص در زمینه میراث فرهنگی تا حدی که قادر به مناظره با مدیر کل مربوطه آن هم فردی مدعی مثل آقای مهاجرنژاد باشد بنده از نخبگان استان در این حوزه تقاضا دارم تا ایشان همه این عزیزان را مستقیماً مورد خطاب قرار نداده ترتیب یک مناظره با این بزرگوار را بدهند .شاید ایشان بر خلاف سایر مدیران غیر بومی این دیار که عمدتا لرستان پل پیشرفت خود قرار دادند پدیده ای در کشور باشند و تاکنون از نگاه دولتمردان پنهان مانده باشد.
نقل قول کردن
#67 آگاه 1393-11-29 00:57
1) در ابتدا باید به عرض هم استانی های عزیزم برسانم که گفته های آقای مهاجری در خصوص مهره چینی و درخواستهای غیراصولی آقای نماينده کاملاً درست و مستند است ... متأسفانه!!!!! ولی همین آقای مدیر کل که داعیه شایسته سالاری دارد همان فرد را در پستی کاملاً غیرتخصصی برای رضایت دکتر منصوب کردند که بلای جان آن حوزه شده است. فردی که الفبای رشته خودش راهم نمیداند و کارشناس ارشد است!!!! آقای مهاجری نژاد این است شایسته سالاری شما؟؟ چرا الآن که پایان کارتان حتمی شده است دست به افشاگری میزنید!!!؟؟؟
نقل قول کردن
#68 آگاه 1393-11-29 01:14
2) شما که از حقوق و جرم خیلی میدانید این را نمیدانید که توهین به نماینده مردم توهین به مردم آن شهر است که آنها را بزرگ شمرده ایید!!؟؟ این الفاظ رکیک شما توهین به مردم خرم آباد است و بازگوکننده شخصیت شما....
3) در مورد پل شکسته نیز که آن را به غلط "پل شاهپوری" خوانده ایید میتوانید رفرنس بدهید که کجای منابع تاریخی از این پل به نام پل شاهپوری یاد کرده اند؟
همچنین فرموده ایید نهر ناصری مربوط به دوره ساسانی است!!؟؟؟ آقای مدیرکل مشاور ارشدتان که خود را در محافل خصوصی مدیرکل واقعی استان معرفی میکند به شما اطلاعات غلط میدهد مواظب باشید....... این طناب پوسیده معلوم الحال سالهاست تشت رسواییش از بام بر زمین افتاده....
نقل قول کردن
#69 خرم آبادی 1393-11-29 02:29
آقای مدیرکل میراث فرهنگی یک طرفه به قاضی نروومنتظرجواب دکترعبدی به این بیانیه باش
نقل قول کردن
#70 حجت والیزاده 1393-11-29 02:45
با عرض پوزش از دوستان رفتار جناب مدیر کل میراث سرتاسر بی ادبی است چرا عزیزان توهین و بی احترامی را جسارت می دانند ،ایشان می بایست کاملا محترمانه و مودبانه پاسخ منطقی به دکتر عبدی می داد هرچه باشد دکتر عبدی نماینده مردم است و توهین کردن به ایشان با الفاظ تند و توهین آمیز هتک حرمت مردم است،هنوز یک سال به پایان نمایندگی رسمی ایشان باقی مانده چرا این رفتار را تبلیغاتی می داند سوال و نظارت از وظایف ذاتی نماینده است با فرض هم که اشتباه باشد باید منطقی پاسخ داد،در ضمن تمسخر کردن ایشان به دلیل فرضا نا آشنا بودن دکتر با مباحث فرهنگی بسیار زشت و ناپسند است مثل این می ماند که فردا رییس نظام مهندسی دکتر عبدی را به علت ناآگاهی از مباحث فنی مهندسی بی سواد بخواند بنا نیست ایشان در همه امور متخصص باشد
نقل قول کردن
#71 رضا محمدزاده 1393-11-29 07:59
واقعا از آقای والی زاده بعیده که از نماینده ای دفاع بکنه که کمترین کارایی را برای خرم آباد داشتن.یعنی شما قبول ندارید اکثرن دنبال مهره چینی و منافع شخصی هستند ؟صرف اینکه نماینده ی مردم هستند دیگه نباید نقد بشن ؟
نقل قول کردن
#72 شهروند 1393-11-29 08:02
8) دوستان عزیز همشری شما اصلا علت حمله رو به جلو آقای مدیر کل را به آقای عبدی نماینده شهر میدانید که سریع برایش تشویقی صادر کرده اید . این آقا در حضور معاون رییس جمهور به خانم خبرنگاری با اصطلاح بسیار بد به قوم لر توهین کرده غیرت شما چطور بر می تابد که برای توهین به خودتان اینطور هیجان زده شده اید!!!!!!
نقل قول کردن
#73 شهروند 1393-11-29 08:08
افراد برای مدیرکل دست پاچه شده اید باید دو نکته را بدانید وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است . قانون توسط قوه مجریه به ریاست رییس جمهور و وزرا و مدیرکا ها انجام میشه . اگر نماینده به کار ایشان نظارت نکنه چه کسی باید نظارت بکنه؟ بعد ایشان به خاطر توهین به خانمهای همکارش و خانم خبرنگار مورد انتقاد قرار داره چطور شما برای توهین به آبروی همشهریانتان اینقدر تشویقش میکنید؟
نقل قول کردن
#74 شهروند 1393-11-29 08:14
افراد حامی مدیرکل باید بدانید که بودجه ای که ایشان ادعا کرده از طریق رفیق بازی از وزارت خانه گرفته ( ناگفته نماند که چه ابتکار جالبی خرج کرده) باید در برنامه ریزی بودجه در مجلس مصوب شود که دولت بتواند آن را خرج کند . شمایی که ایشان تشویق میکنید حداقل صحبتهای این آقا را مطالعه کنید بعد آفرین به غیرت برایش صادر کنید
نقل قول کردن
#75 شهروند 1393-11-29 08:21
مدیرکل قوم لر را با اصطلاحی که لایق خودش هست خطاب کرده و به خانم خبرنگار در حضور معاون رئیس جمهور را با همان اطلاح خطاب کرده بعد به اصطلاح حامیان مدیرکل چقدر فکور هستن که از توهین به قوم لر به وجد آمده و پای کوبی میکنن!!!!!!!!
آفرین بر غیرت را به کی باید گفت به شما به یا مدیرکل مطبوعتان؟ شما دیگر چه جور شهروندی هستید که از توهین به خودتان خوشحال می شوید؟
نقل قول کردن
#76 خبرنگار 1393-11-29 09:02
اقای شهروند. منطقی باش.
کسی الکی به کسی توهین نمیکنه. من اونجا بودم اون خبرنگار با روش نامناسبی سعی داشت زیرآب مدیر را پیش سلطانی فر بزنه و داشت با هدف تخریبی تیتر نشریات علیه مدیر رو نشونش میداد . چرا فکر میکنید حق با اون خبرنگار بود؟ واله اگه کسی جلوی برخی از ماها اینطور زیرآبمون بزنه بدتر از این باهاش رفتار میکنیم و حالا سر بقیه شدیم لقمان و پند حکیمانه میدیم . نمیگم کار مدیر هم درست بوده اما به نظرم اصرار اون خبرنگار کار اشتباه تری بود
نقل قول کردن
#77 باستانشناس 1393-11-29 09:28
آقای مهاجری شما که دم ازشایسته سالاری میزنید میشه بگید کدوم یک از معاونان رو خودتون انتخاب کردید؟؟؟ اینها که منصوبین مدیرکل دولت قبل هستن که این همه داد میزنی بردن و خوردن؟؟؟
نقل قول کردن
#78 باستانشناس 1393-11-29 09:31
آقای مهاجری نژاد نامه سراسر توهین شما فرار به جلو بود.....
..................
یافته: ادامه نظر شما مغایر با قانون مطبوعات بود به همین دلیل منتشر نشد. برای چنین مواردی باید سند و مدرک داشته باشید و در صورتی که اصرار بر انتشار آن در رسانه ها دارید، مسوولیت قضایی آن بر عهده شما خواهد بود
نقل قول کردن
#79 حجت والیزاده 1393-11-29 09:42
برادر عزیزم جناب رضا محمد زاده کجا بنده از نماینده دفاع کرده ام یک بار دیگر متن پیام بنده را بخوانید ،بنده فقط عملکرد جناب مدیر کل را مذموم دانسته ام ایشان در نامه خود فقط و فقط توهین نموده و خود را دانای کل دانسته بنده عرض کردم فرضا انتقاد دکتر عبدی اشتباه بوده نباید جواب ایشان را با هتاکی داد و انواع تهمت و افترا را با ادبیاتی ناشی از خشم و کینه توزی بیان کرد ای کاش عزیزان در اینترنت جستجو کنند و پاسخ مدیر کل ارشاد اصفهان را به معترضان کنسرت استاد شجریان مطالعه نمایند جوابی محترمانه و آگاهانه ولی در عین حال جدی و با ادبیاتی فاخر و عاری از توهین و افترا،آیا میز جناب مدیر کل آنقدر باید مهم باشد که اگر نماینده گفت باید به کس دیگری واگذار شود اینگونه تاب و تحمل از دست داده و عنان از کف بریده
نقل قول کردن
#80 حجت والیزاده 1393-11-29 09:58
و اما سوال ازجناب مدیر کل و برخی عزیزان که استدلال دکتر برای آمدن مدیر بومی را خلاف حقوق بشر دانسته اند چگونه است که عموم مردم و اغلب روزنامه نگاران و بسیاری از صاحب نظران در زمان شروع به کار دولت فعلی درخواست تعیین استاندار بومی داشتند و آنقدر این درخواست خود را در بوق و کرنا کردند تا دولت مجاب به انتخاب جناب مهندس بازوند شد چگونه است استاندار باید بومی باشد و این مطالبه ای به حق و منطقی بوده ولی درخواست دکتر عبدی برای انتخاب مدیر بومی عملی خلاف منطق و بشریت تلقی می شود از قدیم گفتند یک سوزن به خودت بزن و یک جوالدوز به دیگران!
نقل قول کردن
#81 حسنوند 1393-11-29 12:35
با سلام بايد تاسف خورد كه يك مدير غير بومي به خودش اجازه بده اينطوري به نماينده يك قوم با تمدن حمله كنه همين حمايت هاي احساسي رو انجام ميديم كه در بسياري از جوك ها ميگويند يك لر گفت... مطمئنا افرادي پشت قضيه هستند كه خودشون جرات ندارند با دكتر عبدي روبرو بشن و همه چيز بر ميگرده به اون مصاحبه مطبوعاتي دكتر عبدي كه به بنرهاي سطح شهر انتقاد كردند
نقل قول کردن
#82 محمدرضا گودرزي 1393-11-29 12:53
هرچند از عملكرد ايرج عبدي در اين 3 سال نمايندگي راضي نيستم ولي لحن حرف زدن جناب مديركل شايسته نيست . بهرحال ايرج عبدي نماينده مردم خرم آباده و توهين به ايشان توهين به مردم است . عملكرد آقاي مهاجري نژاد هم در طي اين مدت خوب نبوده و بيشتر اهل حرف زدن و لاف زدن است تا عمل .
نقل قول کردن
#83 حاج محمد 1393-11-29 13:14
سلام :خدای شکر حداقل یک مدیر شجاع وبا شهامت پیدا شد که مسائل پشت پرده را بیان نماید
نقل قول کردن
#84 برزو الیاس زاده 1393-11-29 13:45
آقای عبدی که با تایید صلاحیت در موسمی که مردم با خواست‌های حداقلی در انتخابات شرکت کردند، در رای گیری حد نصاب بالایی در حد یک نابغه آوردند. اما متأ سفانه ایشان بجای مغتنم شمردن فرصت و ماندگار کردن نام خود نه تنها از نمایندگان گذشته دست کم نگذاشته بلکه در مواردی مثل طایفه بازی و استفاده از اعضاي ستاد انتختلتن خود در ادارات حد نصاب بجا گذاشته‌اند. درود بر آقای مهاجری که مسئولانه، شرافتمندانه و دلاورانه مقاومت کرده و حرف خود را می‌زند.
دات سیت روله روله نکه
نقل قول کردن
#85 علی 1393-11-29 14:09
آفرین به شجاعتش
تا کی باید در مقابله باند بازی ها در ادارات توسط برخي نماينده ها کوتاه اومد ؟
نقل قول کردن
#86 بی طرف 1393-11-29 14:19
بومی یا غیربومی مهم نیست مهم اینه که این مدیر باسواد و مسلط به کار است و در مقابل خواست های مهره چینی نماینده مقاومت کرده و به نظر من خیلی مودبانه فریاد دل را براورده و هیچ گونه توهینی هم نکرده . نماینده انرژی اش را صرفا صرف دخالت و اشکال تراشی از کار مدیران کرده است. لطفا 1 سال باقی مانده را به مردم و رفاهیات انها توجه کنید
نقل قول کردن
#87 شهروند 1393-11-29 14:27
...آقای مهاجری نژاد قوم لر را به نام ... بیان کرده !!!!! چرا ما از توهین به خودمان خوشحالیم؟!!!!!!!
اگر خانم خبرنگار اشتباه کرده باید همه مردم لرستان منسوب به نامی بشوند که ایشان بر آن اعتقاد دارند و دو مرتبه این اصطلاح را به کار برده اند . یعنی پست مدیر کلی برایش اینقدر مهم است ...
نقل قول کردن
#88 شهروند 1393-11-29 14:43
جنابان کارمند میراث فرهنگی لرستان حس انتقام از دکتر عبدی را فراموش کنید و بروید درس غیرت را از قوم بختیاری بیاموزید که به خاطر توهین به قومشان مقامات را مجبور به عذرخواهی کردند و مانع پخش سریال ساخته شدند . غیرت را از قوم ترک یاد بگیرید که به خاطر توهین به ترکها کشور را به حرکت در آوردند. شما به جای تشکر از مدیر کل که به نماینده شما توهین کرده باید به خاطر رسالتی که حضور شما را در میراث فرهنگی معنی میکند از دکتر عبدی بخواهید که به خاطر توهين به لرها وزیر ارشاد را به مجلس بکشاند. حواستان کجاست چطور از توهین به قومیتتان به وجد میایید؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#89 معلم 1393-11-29 14:55
جناب مهدی,کیوان,رضا فرخی,بزن بیرانوند,خانم لیلا,شهروند,حمی د عبدی,رضا ,میلاد ,خرمگس,حمیدرضا مرادی و دیگران همشهریان ,چرا به خاطر اینکه خودمان از دکتر عبدی بدمان میاید توهین به شهروندانمان را ارج نهاده و بالا غیرتا برای مدیر غیر بومی میفرستیم و اینقدر از توهین به لرستانی به وجد آمده ایم ؟ توهین به نماینده منتخبمان را اقدامی شجاعانه میدانیم ؟اینکار مدیرکل بلاهت محض است نه شجاعت . یعنی توهین به لر اینقدر هیجان انگیز و شادی آفرین است؟ کجایید غیوران واقعی لرستان؟
ما در مدارس غیرت لر را چطور برای فرزندانمان تعریف کنیم؟
نقل قول کردن
#90 شهروند 1393-11-29 14:58
کارمندان هیجان زده اداره میراث شما قرار است از کدام میراث دفاع کنید که از توهین به نماینده و بانوی خبرنگار و قوم لر به وجد آمده اید؟
برای خوش خدمتی بهمدير پیشنهاد میکنم چند سکه در سینی طلا به همراه عسل کوهستان تقدیم کنید تا ايشان حلاوت سخنانش را با عسل میل بکنن
نقل قول کردن
#91 شهروند 1393-11-29 15:28
حاج محمد و گودرزی نژاد احسنت بر شما که از توهین به لرستانی و ... خطاب کردن لر را شجاعت میدانید؟ واقعا احسنت بر شما برادران هم شهری
نقل قول کردن
#92 شهروند 1393-11-29 15:50
شجاعت آقای مدیر کل ستودنی است و انشاالله با این جرات و صراحت بیان دیگر مدیران نیز بیدار شده و به دور از سیاسی بازی به خدمات و خدمت گذاری خود بپردازند.
نقل قول کردن
#93 نیک بین 1393-11-29 16:07
با سلام به نطر بنده جوابه مدیرکل میراث فرهنگی هیچ توهینی به ساحت نماینده نبوده بلکه ایشان فردی مسلط بکار تخصص خود هستند و ای کاش دوستان عزیز و همشهری گرامیم جناب ولیزاده اطلاعی از عملکرد نماینده ودیگر نمایندگان در برخی از ادارات که شور بخنانه مدیرانش بدون هماهنگی به عالی جنابان نماینده اب هم نمی خورند و تمامی انتصاباتشان به سفارش نماینده وان هم منصوب کردن کسانیکه نه سواد اداری خوبی دارند نه سواد دانشگاهی بلکه به صرف هم طایفگی يا رای جمع کردن برای نماینده ها به این مناصب رسیده ودر عوض نیروهای متخصص و بدون حاشیه و دارای تحصیلات عالیه چون در جو طایفه ای نیستند به حاشیه رانده و همین امر باعث دلزدگی انان گردیه را می دیدند انوقت از جنب نماینده دفاع می کردند برادر عزیز اصیلم شما دیگر چرا از این افراد حمایت می کنید بخدا عامل تمام عقب ماندگیهای شهر و استان ما برخي نمایندگان طایفه گرایند.
نقل قول کردن
#94 کارمندمبراث لرستان 1393-11-29 16:10
باسلام.اینجانب خودم کارمندمیراث لرستان هستم.نه قصدم چاپلوسی مدیرکل میباشدونه انتظارپست ومقام ازایشان دارم نه ازهیچ بنی بشری میترسم غیرخدا اگرنیاز باشدخودم رومعرفی میکنم.به والله یکی ازبهترین دست پاک ترین انسان ترین مدیرانی که به میراث آمده ایشان است نه اهل زدبند نه پارتی بازی نه بله قربان گو.چراقضیه راالکی انحراف میدهید چه توهینی کرده به قوم لرلطفا درست قضاوت کنید باشناخت...
نقل قول کردن
#95 کارمندمبراث لرستان 1393-11-29 16:20
به تمام مقدسات قسم خودم آنجابودم آن خانم خبرنگاربدترین توهینها روبه دکترمهاجری داشت.
نقل قول کردن
#96 کارمندمبراث لرستان 1393-11-29 16:57
هفت نفر روباسفارش وپارتی بازی آوردن سرکارالبته دردوران مدیرکل قبلی نه حقوق میگرفتن نه کد شناسه داشتن دوسال الکی ازبهترین روزهای زندگیشون رو هدر دادناونوقت اقاي مهاجری گفت بریدکارتون رودرست کنید بعد بیایید این کاردرسته یا هی الکی بیای برن نه حقوقی نه بیمه ای. تو رو به وجدانتان از چیزی خبر ندارید قضاوت نکنید.
نقل قول کردن
#97 شهروند 1393-11-29 18:32
به قول ضرب مثل خودمون که میگه:
درکی اوما مینکی رو کرد و در
مهاجرنژاد مدعی است که از نماینده بهتر مشکلات را میشناسد ؟ این از عجایب روزگار است
نقل قول کردن
#98 عزیزی 1393-11-29 19:49
درود بر شرف و شجاعت مدیر کل میراث
نقل قول کردن
#99 آبشار وارک 1393-11-29 20:13
برخي نمایندگان ما چون توانایی رقابت با نمایندگان دیگر وکسب منابع ملی رو ندارن کارشان فقط شده عزل و نصب وسفارش اقوام و فامیل انوقت صحبت از مرم گرایی میکنن ...
نقل قول کردن
#100 صدای زاگرس 1393-11-29 23:58
آقای مدیر کل میراث به لرستان خوش آمدید، از زحمات شما متشکریم.
نقل قول کردن
#101 سعید عباس آبادی 1393-11-30 00:10
خب کاملاً مشخص است برخي نماینده ها بد عمل کرده و ما موکلین همچین چیزی و همچین جوری را نمی خواهیم .
اما جناب مدیر کل ، این نماینده اصلاح طلب نیستند و شما هم برادر یه مقداری تند رفتید . این روش در قاموس مدیر پاسخگو و مسئول نیست .

ولاکن مشاجره شما چند تا پیام بزرگ برای آحاد مردم داشت : 1 ـ نبایستی بدون دانش و معلومات مسئولیت پذیرفت و یا دیگران را ارزیابی و قضاوت نمود 2 ـ اگر سود جامعه را فدای مطامع خود کنی ، دیر یا زود بر ملا خواهی شد . 3 ـ نماینده بایستی گروه کاری و یا مشاور داشته باشد .
نقل قول کردن
#102 بهرام 1393-11-30 00:49
بهرام
باسلام به همه لرستانیها عزیزان وقتی قدرتهای جهانی درصددامتیازهای نامعقول ازکشور مقدس ماهستند وباتحریم های پیاپی درصدد روح وجسم ایرانی هستند.این سخنان موجب تضعیف موجب دلسردی دیگر نمایندگان خواهد شد .ودرواقع صدمه به بدنه مجلس جناب مدیرکل اگر نماینده مردم خرم اباد از شما تقاضای جایگزینی فردی را داشتند . ان هم احترام به خواست همین مردم بوده 3 - زمانی که لرستان خصوصا خرم اباد وپلدختر بهترین وبزرگترین پشتیبان جبه وجنگ بودومیزبان مردم اسیب دیده خوزستان به غیربومی بودن ان عزیزان فکر نمی کردند .وامروز که نماینده مردم خرم اباد از غیر بومی بودن مدیران صحبت می نمایند . دلیلش نمک خوردن ونمکدان شکستن است( یعنی توهین به لرستانی ) وشما که ازحقوق بین الملل می فرمایید .مطلع هستید که خبرنگارباید مصونیت داشته ومورداهانت قرارنگیرد.در پایان امیداست بجای دعوت به مناظره که بیشتر بنظر یک دویل کلامی میاد ازتنش پیشگیری نمایید ومدیریت مطلوب رابنمایش بگذارید تااز ناامنی جلوگیری شود
نقل قول کردن
#103 بهرام 1393-11-30 00:51
;-)سلام
نقل قول کردن
#104 باستانشناس 1393-11-30 01:03
نیک بین عزیز تو که این همه بی ادبی رو توهین نمیدونی احتمالن اصلن نمیدونی بی ادبی چیه! واقعن جای تأسف داره از کسانی که ندانسته حمایت میکنن از یک هتاک که حد خودشو نمیدونه... البته اگه این همه کامنت طرفدارانه از چندتا کامپیوتر طبقه سوم ... بیرون نیان......
نقل قول کردن
#105 رضا 1393-11-30 01:05
آقای مدیر کل در شهر و دیار شما چند مدیر کل غیربومی وجود دارد. مگر نه این است که در استان شما لرها را جز برای کارگری برای چیز دیگری به خدمت نمی گیرند.بله همه جای ایران سرای من است ولی لرستان سرای توهین کنندگان به مردم نجیبش نیست.
نقل قول کردن
#106 یک بچه لر اگاه ورصد گر 1393-11-30 01:33
البته شما بجا و جسورانه جواب دادید ایشون اصلاح طلب نیستن البته اون یکی هم نیست مدیر نباید بله قربان گو باشد ونه خود رای جناب مدیر کل این شهر و این استان از مدیران غریبه هم کم ضربه ندیده اسیب های که هیچ وقت جای زخمشان بر پیکر این استان التیام نمیابد مگر انتقام این همه عقب ماندگی را فقط و فقط خدا ازشون بگیره مردم اگه مثل شما همت به خرج دهند نمیگذاریم این اتفاقها بیفتد مثل شورای شهر که واقعا در شهرهاي استان ما بی خودی تشکیل میشود و اكثرا تو فکر اقوام خودشان هستند
نقل قول کردن
#107 یک بچه لر اگاه ورصدگر 1393-11-30 01:39
جناب مدیر قضاوت کار شما با خدا و بعد مردم امیدوارم همیت طور که گفتید باشد اما نمایندهای ما اصلاحاتی نیستند میدانیم الان موقع تخصیص اعتبار است. توي مجلس اقایان تو مهمونی. امیدوارم هتاکی به به قوم لر شایعه باشد اما مدیران غیر بومی زخمهای به پیکر لرستانم زده اند که فقط لرستان تاب و توان انها را داشت ولا غیر
نقل قول کردن
#108 کارمندمبراث لرستان 1393-11-30 03:42
آقای شهروند دورای حرفا گذشته ی کم به روز باش.
نقل قول کردن
#109 کارمندمبراث لرستان 1393-11-30 04:09
آقای باستان شناس همون آقای طبقه سوم هم نون عرضه اش رومیخوره چراحسودیت میشه بالیاقته کاربلده توانمند درعین حال باهوشه.
نقل قول کردن
#110 کارمندمبراث لرستان 1393-11-30 04:18
همکاران عزیزم درمیراث میدونم همه کامنتها رومیخونید تورابه شرافتتان قسم میدم اگه یک کلمه ازحرفام دروغه نظرخودتون رواعلام کنید.
نقل قول کردن
#111 عادل باشید 1393-11-30 09:08
به نقل از ناشناس:
عملکرد ضعیف و توهین چند مدت پیششون به خبرنگار روزنامه کیهان در حضور دیگران

خب دیگران هم اونجا حاضر بودن، چرا نظر همه رو نمیپرسی؟؟؟ خبر نگار میخواسته مدیر کل رو ضایع کنه در حضور رئیس سازمان. کار بسیار نابجایی بوده و در حوزه رسالت خبرنگاران محترم نیست. شما خودتو جای مدیر کل بزار چکار میکنی؟
نقل قول کردن
#112 دهقان 1393-11-30 09:25
درود برشرف چنین مدیر شجاعی خداوند به شما جناب مهاجری توفیق روز افزون عطا کند.
نقل قول کردن
#113 عادل باشید 1393-11-30 09:28
به نقل از آگاه:
2)
3) در مورد پل شکسته نیز که آن را به غلط "پل شاهپوری" خوانده ایید میتوانید رفرنس بدهید که کجای منابع تاریخی از این پل به نام پل شاهپوری یاد کرده اند؟

یعنی در منابع هم به نام پل شکسته ازش یاد کردن؟؟؟؟
نقل قول کردن
#114 آگاهی دهنده 1393-11-30 09:37
به نقل از آگاه:

همچنین فرموده ایید نهر ناصری مربوط به دوره ساسانی است!!؟؟؟

ای کاش اندکی در منابع قاجاری کنکاش می کردید تا بدانید پسوند ناصری زمانی به این نهر داده شد که در دوره ناصرالدین شاه احیا شد و مورد استفاده مجدد قرار گرفت. چون قبلا به نهر اکاسره (ساسانیان) شهرت داشته. به گزارش یکی از ماموران دوره قاجار.. برای رفرنس پل شاپوری نیز به منبع ولفرام کلایس و سر اورل اشتاین مراجعه کنید.
نقل قول کردن
#115 حرف حق 1393-11-30 13:36
خدا رو شکر یه کسی اومد؛ و به نماینده خرم آباد انتقاد نمود، تا به حال نمیشد به نماینده خرم آباد گفت بالا چشت ابروست!!!!؟
________________________
يافته: ممكن است تا كنون مدير كلي نسبت به نمايندگان چنين موضعي نداشته باشد، اما برخي اصحاب رسانه و مردم به صورت مداوم عملكرد مسوولان و نمايندگان را نقده كرده و دنبال مي‌كنند
نقل قول کردن
#116 ناشناس 1393-11-30 14:00
اینم از مهاجری
مدیر بعدی لطفا!
اینجا لرستان سرزمین کشتن نخبه ها و استعدادهاست
خدانگهدار
نقل قول کردن
#117 حاج محمد 1393-11-30 15:36
سلام:جناب شهروند بنده قطعاً باتوهین کردن از طرف هر کسی باشد موافق نیستم . انتظار ما از نماینده گان محترم نجات دادن جوانان لرستان از فقرو بیکاری و.....است وایجاد رونق اقتصادی در استان لرستان است
نقل قول کردن
#118 لرستان 1393-11-30 18:13
پرچم مدیر کل میراث فرهنگی لرستان بالا درود بر تو ای دلسوز لرستان
نقل قول کردن
#119 باستانشناس 1393-11-30 19:50
آقای طبقه سوم میدونم که این کامنت ها رو خودت میزاری. تو اگه غیرت داشتی از توهین به نماینده و مردمت به وجد نمیومدی فقط به خاطر پست و مسائل دیگه که خودت بهتر میدونی......یکی شون هم همین اواخر تو پلدختر و در زمان آقای مهاجری اتفاق افتاد!!! به این میگن عرضه و و لیاقت و هوش!!!!؟؟؟؟ تو این دوره و زمونه البته شاید..... اگه مسئول سایت اجازه میداد کپی قراردادهای سال 85 رو میزاشتم رو سایت تا همه بدانند کار بلدی و ببینند.
نقل قول کردن
#120 باستانشناس 1393-11-30 19:52
در مورد منابع هم منظور من منابع تاریخی بود نه منابع 60 سال پیش و نقل قول
نقل قول کردن
#121 شهروند 1393-11-30 20:42
واقعا کار جناب مدیر کل ستودنی است. درود بر شما که ازاد و بی قید و شرط مدیریت کرده اید .اقایان بدانند که هر نماینده میتواند 40 مشاور در حوزه های مختلف برای اشرافیت بر کار و توسعه داشته باشد لطفا از اين ظرفيت استفاده كنند
نقل قول کردن
#122 نامیرا 1393-11-30 21:12
برخی از دوستان از واژه توهین استفاده کرده اند و میخواهند با استفاده از این کلمه بیانات شیوای مهاجر را تخریب نمایند اما حقیقت مانند خورشید است اما برخی از ما متاسفانه نه نقد را برمی تابیم و نه با شیوه آن اشناییم . صحبتهای مهاجر نژاد نقدی بود بر اوضاع و احوال امروز ما اگر واقع نگر باشیم
نقل قول کردن
#123 خادمی 1393-11-30 21:34
حقیقتا اکثرکامنتها باارایه مطالب ونظرات خوب توانستند مقداری از ناگفته های خودشان رابیان کنند وبگویند برخي نمایندگان دنبال مسولیت واقعی خود نیستند
نقل قول کردن
#124 محمدرضادرویش پور 1393-11-30 22:20
احسنت به جسارت این مدیرکل باغیرت
نقل قول کردن
#125 پیامنی 1393-11-30 23:10
آقای مهاجری نژاد جونتو بردار رو برو ، شما حق توهین به مردم شهر و استان ما رو نداری حکایت شما حکایت همان کارگردانی است که به هم فرهنگهای ما توهین کرد اون اومد به سرش که همه دیدند(کمال تبریزی) تا کی قصد دارید به اقوام مختلف ایرانی توهین کنید؟ و انتظار داشته باشید مردم از کنار رفتار زننده شما بزرگوارانه بگذرند.
شما حق توهین به نماینده خرم آباد را ندارید. توهین به ایشان توهین به همه مردم خرم آباد است که شما ادعای دفاع از میراث فرهنگی آنها را دارید.میراث فرهنگی امروز ما ریشه در گذشته مردم همین منطقه دارد پس شما چطور ادعا می کنید که حامی این میراثید در حالیکه به صاحبان این میراث غنی به راحتی توهین می کنید
شما باید رسما . کتبا از همه مردم لرستان به ویژه مردم خرم آباد عذرخواهی کنید و این شهر و استان را ترک کنید. شهر ما پذیرای نیروهای غیر بومی ای است که با زبان توهین وتحقیر با آنها صحبت نکند.
بهتر است به شهر خود روی و شهریار خود باشی
نقل قول کردن
#126 گمنام 1393-11-30 23:31
اگر اقای مدیر کل برود مانند این است که مردم لرستان طلای نابی را از دست داده اند.
نقل قول کردن
#127 معلم 1393-12-01 00:31
زنده باد جناب پیامنی
طبق قانون ، خبرنگار مصونیت دارد و کسی حق توهین یا توبیخ خبرنگار را ندارد. پس توهین به خبرنگار از طرق یک مقام مسؤل اصلا کار درستی نیست. جناب مدیر سایت چرا همه کامنت های ما را در سایت قرار نمیدهید . توصیه میکنم از بیان حقیقت واهمه نداشته باشید و در بیان نظرات دیگران امانت دار باشید
___________________
يافته: ما از كسي واهمه نداريم. به كسي هم وابسته نيستيم. برخي خوانندگان سايت تعصب كوركورانه داشته و مايلند مطابق ميل آن‌ها هر فحش يا بد و بيراهي كه به ديگران مي‌نويسند در سايت منتشر شود كه البته اين موضوع هم براي مسوولان سايت و هم براي نويسنده مطلب كه ip وي در سايت ثبت شده و مشخص است از كجا نظر مي‌گذراد، پي‌گرد قانوني خواهد داشت.
لذا در حقيقت به خاطر كمك به كساني كه از قوانين نظردهي بي‌اطلاع بوده و اين‌جا بد و بيراه مي‌نويسند، بخشي از اين نظرات يا كل آن ها حذف مي‌شوند.
همين قدر بدانيد كه اگر از كافينت نيز نظر بگذاريد، در صورت لزوم، قابل شناسايي هستيد ...
نقل قول کردن
#128 شهروند 1393-12-01 00:33
بنده از همکاران شما در میراث نیستم که به عنوان کامپیوتر سازمان عنوان کرده اید . به همکاران خود بدبین نشوید . فکر نمیکنم مخالفین مدیرکل اصلا کامنت بزارند
نقل قول کردن
#129 شهروند 1393-12-01 00:37
ای اهل رسانه و خبر امانتدار باشید .دکتر عبدی خیلی از طرف این قشر مورد کم لطفی قرار دارند که همیشه وقتی در جلسه ای هستن یا دستش را نشون میدن یا دوربین را تا نزدیکش میبرن ولی دکتر عبدی را نشان نمیدهند که نقش دکتر عبدی کمرنگ بشه ولی به خدا این خیانت در بیان حقیقت اصلا درست نیست .ما زمانی متمدن هستیم که اجازه بیان را به مخالف بدهیم. و مکرو و مکر الله ولله و خیرو الماکرین
نقل قول کردن
#130 بی تعارف 1393-12-01 00:59
آقای مهاجری نژاد از نجابت و مهمان نوازی ما سوءاستفاده نکن ،به استان خودت برگرد هر چه زودتر ، بترس از خشم ما
نقل قول کردن
#131 واقعیت 1393-12-01 09:17
جوابیه دکتر عبدی رو بخونید . مشخصه نوشتنش .مطمئن باشید جناب مدیرکل دروغ نمیگه چون اقاي عبدی بدنبال مهره چینی در دیگر اداراته. جالب اونجاست اکثر نورچشاش تخصص خوبی هم ندارن که ایقد خودشو به اب و اتیش میزنه.
نقل قول کردن
#132 واقعیت 1393-12-01 09:28
به نقل از حجت والیزاده:
و اما سوال ازجناب مدیر کل و برخی عزیزان که استدلال دکتر برای آمدن مدیر بومی را خلاف حقوق بشر دانسته اند چگونه است که عموم مردم و اغلب روزنامه نگاران و بسیاری از صاحب نظران در زمان شروع به کار دولت فعلی درخواست تعیین استاندار بومی داشتند و آنقدر این درخواست خود را در بوق و کرنا کردند تا دولت مجاب به انتخاب جناب مهندس بازوند شد چگونه است استاندار باید بومی باشد و این مطالبه ای به حق و منطقی بوده ولی درخواست دکتر عبدی برای انتخاب مدیر بومی عملی خلاف منطق و بشریت تلقی می شود از قدیم گفتند یک سوزن به خودت بزن و یک جوالدوز به دیگران!

چرا نمیخوای قبول کنی که حمایت میکنی از عبدی .یا رومی روم یا زنگی زنگ.تا دیروز هم باهاش بودی حالا واسه سال اخر جا گذاشتی بعید از شما .بمون رو عقیدت هرچند ضرر کنی.شما از مسئولین ستاد عبدی بودید حالا پابه فرار و تکذیب .
نقل قول کردن
#133 بیرانوند 1393-12-01 10:27
درود خدا بر انسانهای شجاع و با شرافت مخلص مدیر کل
نقل قول کردن
#134 ندا 1393-12-01 11:22
این مشاجره ریشه دار است و به چند ماه پیش بر میگردد!!!
من ایشان را در یک کلینیک دیدم که تلفنی صحبت میکردند و خیلی هم عصبانی بودند که چرا برای ساخت فلان مجموعه چند هکتار زمین اضافه, اختصاص یافته و به بی قانونیها هم معترض بودند و اتفاقا پای یک نماینده هم در میان بود ....!!!
مدیر اگر لایق باشد , بومی و غیر بومی نمیشناسد !!!!
کسی که به عنوان نماینده شهری یا استانی انتخاب میشود باید بومی و از میان مردم همان سرزمین باشد ولی اجباری نیست که همه مسیولین یک استان بومی باشند؟؟؟؟ خیلی وقت ها حتی استانداران هم بومی نیستند !!!
مسیول باید دلسوز باشد و در حوزه ی مربوط به خود فعالیت نماید نه این که بومی باشد!!!
از طرفی معلوم نیست که ادعای معترضین صحت دارد یا نه؟؟؟ 8)
اگر مسیولین چنین انرزی را برای آبادانی میگذاشتند نه متهم کردن یکدیگر , لرستان سال ها پیش آباد شده بود!!! :-*
نقل قول کردن
#135 اسرا 1393-12-01 11:23
همیشه پای یک نماینده در میان است!!!
نقل قول کردن
#136 کارمندمبراث لرستان 1393-12-01 11:48
آقای باستانشناس نکنه باهات قراردادکاری نبستن که چنان همه رومتهم به همه چی میکنی.والله انصاف نیست.
نقل قول کردن
#137 ناشناس 1393-12-01 16:50
به نقل از کارمندمبراث لرستان:
آقای باستانشناس نکنه باهات قراردادکاری نبستن که چنان همه رومتهم به همه چی میکنی.والله انصاف نیست.

راستی شنیدم که پاداش اخر سال رو دادن راضی هستی الحمدالله نه به خاطر کامنت ها به خاطر کاوشگر لرستان بودن
نقل قول کردن
#138 ناشناس 1393-12-01 17:43
به نقل از آگاهی دهنده:
به نقل از آگاه:

همچنین فرموده ایید نهر ناصری مربوط به دوره ساسانی است!!؟؟؟

ای کاش اندکی در منابع قاجاری کنکاش می کردید تا بدانید پسوند ناصری زمانی به این نهر داده شد که در دوره ناصرالدین شاه احیا شد و مورد استفاده مجدد قرار گرفت. چون قبلا به نهر اکاسره (ساسانیان) شهرت داشته. به گزارش یکی از ماموران دوره قاجار.. برای رفرنس پل شاپوری نیز به منبع ولفرام کلایس و سر اورل اشتاین مراجعه کنید.

در زمان ناصرالدین شاه مهندسی جهت ایجاد نهر به خرم آباد فرستاده می شود که بعد از احداث آن اظهار می کند که قبلا و به جای نهر احداث شده نهری وجود داشته است اینکه این نهر رو منسوب به ساسانی کنیم هیچ گونه سند تاریخی وجود ندارد. در ضمن وقتی که شهر شاپور خواست در منابع دوره ساسانی اسمی از آن برده نشده چطور از نهر آب اطراف آن اسم به میان آمده ؟؟؟؟؟؟ در مورد پل شکسته کلاس فقط پل را توصیف کرده و به نام آن اشاره نکرده اگه منبع در اختیار نداری ایمیل بدید که براتون بفرستم خالی از لطف نیست مطالعه کنید
نقل قول کردن
#139 باستانشناس آگاه 1393-12-01 18:53
به نقل از ناشناس:
به نقل از کارمندمبراث لرستان:
آقای باستانشناس نکنه باهات قراردادکاری نبستن که چنان همه رومتهم به همه چی میکنی.والله انصاف نیست.

راستی شنیدم که پاداش اخر سال رو دادن راضی هستی الحمدالله نه به خاطر کامنت ها به خاطر کاوشگر لرستان بودن

قرارداد که مال شماهاست من که قراردادی نیستم.... در ضمن انصاف رو باید تعریف کنی تا ما هم بفهمیم!! شاید منظور شما بستن قرارداد به نام دیگرانی که روحشون خبر نداره است و خودت هم ناظر باشی و تأیید کنی و بدون انجام کار پولشو بخوری.... فعلا دور شماهاست.....
نقل قول کردن
#140 باستانشناس آگاه 1393-12-01 19:02
به نقل از آگاهی دهنده:
به نقل از آگاه:

همچنین فرموده ایید نهر ناصری مربوط به دوره ساسانی است!!؟؟؟

ای کاش اندکی در منابع قاجاری کنکاش می کردید تا بدانید پسوند ناصری زمانی به این نهر داده شد که در دوره ناصرالدین شاه احیا شد و مورد استفاده مجدد قرار گرفت. چون قبلا به نهر اکاسره (ساسانیان) شهرت داشته. به گزارش یکی از ماموران دوره قاجار.. برای رفرنس پل شاپوری نیز به منبع ولفرام کلایس و سر اورل اشتاین مراجعه کنید.

اسم همین خارجیها رو میدونی که به خودت میگی کاربلد و باهوش و باعرضه!!!! اگه کلایس و اشتاین اسم شاپوری رو بردن رفرنس دقیقشو بده همه بدونن کاوشگر لرستان؟؟ در هیچ کدوم از این منابع اسمی از پل مورد نظر برده نشده کاربلد باهوش!!!در ضمن پل شکسته بخاطر وضعیت موجود پل است که بهش دادن و بار تاریخی نداره!! درحالیکه اگه ما بدون مدرک اونو پل شاپوری بنامیم که غلط است پل رو بدون دلیل منطقی و مستندی که کار اصلی باستانشناسی است به شاپور ساسانی منسوب کرده اییم. هرچند که با این مرمتهای غیر اصولی سالیان گذشته باید اسمشو عوض کرد
نقل قول کردن
#141 دلسوز فلك الافلاك 1393-12-02 00:08
باسلام
نمرديم و ديديم هستند افرادي كه بفكر حفظ ميز نيستند جناب مهاجر احسنت خدا خيرتان دهد كه به نمايندگان محترم متذكر شديد سرشان بكار خودشان باشد
نقل قول کردن
#142 رسول 1393-12-02 09:04
با سلام . تعصب بی جا مخرب است . اینکه حق با فلان کس باشد اما به جهت اینکه فلانی لر است ما هم کورکورانه نظر بدهیم .
نقل قول کردن
#143 Rooh 1393-12-03 22:40
خارج از نوع ادبیات جناب مدیر...
ولی حرفش حق است..
جناب نمایندگان کمتر سودی از آنها به این شهر زخمی رسبده..
جناب عبدی مناظره كن لطفا
نقل قول کردن
#144 ندا 1393-12-14 21:12
خب بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا