یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ساخت 3 مستند از زندگی شهیدان هنرمند مسعود صارمیان‌، حجت‌الله یخچالی و علیرضا حیدریان توسط سید غلامرضا نعمت‌پور ، شمس‌الدین آروند و بتول بیرانوند کلید خواهد خورد.
به گزارش روابط عمومی بسیج هنرمندان لرستان، مسوول انجمن فیلم بسیج هنرمندان لرستان با بيان اين كه طي روزهای آتی مستند کوتاهی از زندگی شهید هنرمند مسعود صارمیان را کلید خواهيم زد، افزود‌: هنرمندان در عرصه‌های مختلف نقش‌های ماندگاری برای این سرزمین به تصویر کشیده‌اند.
سید غلامرضا نعمت‌پور تصريح كرد: یکی از بزرگ‌ترین اثرشان ثبت دفاع از کیان ایران و جمهوری اسلامی بوده است و امروز بر ما واجب است که قدردانی خود را با به تصویر کشیدن سیره این عزیزان اعلام نماییم‌.
وی در ادامه گفت‌: شهدا دین زیادی بر گردن ما دارند به خصوص شهدای هنرمند که از تاثیرگذاران دفاع مقدس بوده‌اند و کم‌تر به آن‌ها پرداخته شده است‌.
اين کارگردان برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد‌: شهدای هنرمند با ثبت لحظات ناب رسولان زمان خود، هم اکنون و آینده این مملکت هستند و راه‌شان می‌تواند سرلوحه زندگی ما در این روزهای حساس باشد‌.
نعمت‌پور با بیان این که این مستندها به سفارش فریبرز حاتمی مسوول بسیج هنرمندان و تهیه کنندگی بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تولید خواهد شد افزود‌: بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان در سال جاری از 3 مستند کوتاه از زندگی شهیدان هنرمند مسعود صارمیان هنرمند عرصه نمایش، حجت‌الله یخچالی هنرمند عرصه سینما و علی‌رضا حیدریان فعال عرصه خبر و اطلاع‌رساني حمایت کرد و بنده نیز با کمال افتخار به تولید یکی از این مستندها خواهم پرداخت‌. وي اظهار داشت: شمس‌الدین آروند و بتول بیرانوند دیگر کارگردان‌های این مجموعه هستند که به ترتیب زندگی شهید علی‌رضا حیدریان و شهید حجت‌الله یخچالی را خواهند ساخت و به زودی کار ساخت این مستند‌ها به پایان خواهد رسید‌.
نعمت‌پور در پایان با بیان این که مستند‌نگاری تاریخ لرستان و به خصوص تاریخ معاصر لرستان یکی از واجبات فرهنگی هنری ماست که کم‌تر به آن توجه می‌شود گفت‌: متاسفانه بر خلاف تصور بنده که منتظر بودم پس از کسب عناوین مختلف در عرصه فیلم‌سازی و پس از کسب افتخار در جشنواره فیلم فجر سالی پرکار را شاهد باشم اما هیچ گونه حمایتی جهت ساخت مستندهای در دست ساخت از طرف مسوولین استانی نشد و در حالی که تعدادی از مراکز صدا و سیمای استان‌های همجوار از من درخواست تولید مستند نمودند اما از سوی شبکه افلاک هیچ‌گونه دعوت و حمایتی صورت نگرفته است.
 وی همچنین بیان کرد‌: اولویتم برای ساخت فیلم با مضامین بومی و محلی است و احساس می‌کنم نسبت به فرزندان این دیار مدیون هستم و علاقه دارم تا تاریخ پربار و پر از فراز و نشیب این دیار را به تصویر بکشم که متاسفانه در این زمینه مثل سایر هنرمندان و فیلم‌سازان استان تنها هستم‌.  
 سيد غلامرضا نعمت‌پور كارگردان و فيلمساز لرستاني

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1393-11-22 23:01
با سلام خدمت جناب نعمت پور شهید علیرضا حیدری از نیروهای مخلصی بود که در پیروزی انقلاب و همچنین تشکیل حزب جمهوری اسلامی و همچنین حضور در جبهه های حق علیه باطل مخلصانه شرکت و به فیض شهادت رسیدند این شهید بزرگوار انسانی مخلص و رفتارش با دوستان و اطراقیان همیشه با مهربانی همراه بود ولی متاسفانه شخصیت رسانه ای و ارتباطی ایشان برای خیلی از مردم خصوصا نسلهای بعدی انچنان از طریق رسانه ها ی استان بیان نگریده خدا خیرتان دهد که دارید این مستند را می سازید ضمنا دوستان زیادی از ایشان عکس و خاطراتی دارند چنانچه فراخوان نمایید حتما به شما ارایه خواهند فرمود.
نقل قول کردن
#2 پیام نعمت پور 1393-11-23 02:08
انشاالله که در مسیر موفقیت وصعود به قله های افتخار و سربلندی همواره از لطف و رحمت خداوند سرشار،و زندگی ات هر لحظه زیبا باشد.
نقل قول کردن
#3 مریم نعمت پور 1393-11-23 11:07
امیدوارم با توکل به خداوند مهربان شاهد بهترین ها از طرف شما باشیم چونکه لیاقتش رو دارید
نقل قول کردن
#4 آزاده بسکه بینی 1393-11-23 13:41
امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق وموید باشبد.
نقل قول کردن
#5 امین صارمیان 1394-11-29 00:46
با تشکر از زحمات جنابعالی در ساخت مستند زندگینامه سه شهید عزیز امیدوارم در این راه موفق و پیروز باشید و خانواده سردار شهید مسعود صارمیان از جنابعالی و دست اندرکاران این مجموعه کمال تشکر را دارند .... یا علی
نقل قول کردن
#6 آرشام لطفی 1396-05-14 16:45
سلام جنابعالی خسته نباشید که مستند این سه شهید را درست کرده اید تشکر ازشما خانواده شهید مسعود صارمیان
نقل قول کردن
#7 فرناد چراغی 1399-08-11 13:34
درود برشما بابت زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهد
نقل قول کردن
#8 فرناد چراغی 1399-08-14 20:19
درود و تشکر بسیار از شما بابت زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی شهدا به خصوص سرهنگ پاسدار شهید والامقام مسعود صارمیان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا