یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولویت دانشگاه پیام نور استفاده از نیروهای بومی منطقه است.
به گزارش نيوز اليگودرز، رییس دانشگاه پیام نور کشور در مراسم افتتاح پروژه‌های واحد پیام نور الیگودرز با اشاره به این که متاسفانه عده ای در منطقه ای استخدام می شوند و پس از این که مستقر شدند درخواست انتقالی به شهر خودشان رییس دانشگاه پیام نور کشور: افتخار می‌کنم فرزند الیگودرز هستممی‌دهند که بر همین اساس سیاست دانشگاه پیام نور استخدام نیرو‌های بومی است.
دکتر محمد‌علی سرلک با اشاره به اجرای پروژه‌‌ها در دانشگاه‌ها گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که علاوه بردانشجویان عموم مردم هم بتوانند از اماکن فرهنگی و ورزشی دانشگاه بهره‌مند شوند.
وی افزود: من هرچه دارم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و  مردم است و در هر جایگاهی که باشم خود را فرزند الیگودرز می‌دانم و به هويتم افتخار می‌کنم.
در این مراسم فرماندار الیگودرز هم با اشاره به محوطه و پروژه‌های نیمه کاره دانشگاه گفت: این وضعیت شایسته دانشگاه پیام نور الیگودرز به عنوان نخستین واحد پیام نور استان گفت نیست‌.
وی افزود: تا سال 1368 تنها خرم‌آباد‌، بروجرد و الیگودرز شهرستان بودند و دیگر شهرهای استان زیر مجموعه آن‌ها محسوب می‌شدند اما متاسفانه امروز به جایی رسیده‌ایم که در شاخص جمعیتی الیگودرز به عنوان شهر ششم استان مطرح می‌باشد.
ولی‌الله میرزایی‌اصل از رییس دانشگاه پیام نور کشور خواست با در نظر گرفتن شرایط ویژه و ظرفیت‌های موجود این شهرستان در راستای تکمیل پروژه‌ها و افزایش رشته‌های مختلف و اختصاص رشته‌های تکمیلی مساعدت و عنایت داشته باشد.
در ادامه این مراسم سالن آزمایشگاهی و سالن رفاهی دانشگاه پیام نور با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان و جمعاً به مساحت 700 متر به بهره‌برداری رسید.
همچنین مسجد این دانشگاه با هزینه‌ای بالغ بر 270 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که مبلغ 105 میلیون تومان از این مبلغ توسط یکی از خیران به نیت زنده‌یاد افشین رستمی و فرزندش امیرحسین رستمی تقبل شده است.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 شمیم 1393-11-19 01:23
با سلام ابن پروزه مربوظ به ریس قبلی دانشگاه پیام نور بو ده و ایشان فقط زحمت افتتاح انرا کشید ند مردم لرستان و شهر الیگودرز منتظرند ببینند در دوران ریاست ایشان چه کار های توسعه ای در دانشگا ههاد پیام نور استان خواهد افتاد موفق یاشند.
نقل قول کردن
#2 زهرا 1397-02-20 12:35
:P سلام منم ک ۳ ساله دانشجوی پیامنور الیگودرزم هر روز وضعش بدتر از دیروز است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا